Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    @ Anna : ook hier veel sterkte!

@ Tatty : alles gaat goed hoor, wel meer 'last' van de zwangerschap maar dat heb ik er graag voor over.
    Ja ik kan er nu meer van genieten, maar hou ook nog een flinke slag om de arm.

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, ook van mij een dikke knuf. Die emobuien horen helaas bij het pakket en ze zijn ook heftiger dan wanneer je ongesteld moet worden. Lekker laten stromen hoor, die tranen. Het neemt je verdriet niet weg, maar het lucht wel even lekker op.

Prima, ik heb na een paar MK's een echo gehad waarop duidelijk te zien was dat m'n baarmoeder schoon was en dat er een ei klaar stond om te gaan springen.
    En 1x heb ik een test gedaan om zeker te weten of alle HCG uit m'n lichaam was.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Prima, Ik heb na mijn curettage een testje gedaan om te weten dat al het hormoon uit mijn bloed was. Ik denk bij een week of 3/4 erna. De zwangerschapstesten die ik heb zeggen dat wanneer je korter dan 9 weken ervoor zwanger was, ze een onbetrouwbare zwangere uitslag kunnen geven.
    Ik wilde koste wat kost voorkomen, dat ik onzeker of blij zou zijn van een positieve uitslag die niet correct was. Dat lijkt me zo'n klap. Die heb je toch al gehad.

Sterkte verder!

4. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Anna, ik herken je gevoel meid! Me eerste uitgerekende datum is gelukkig alweer voorbij dat was 10 okt en toen was me schoonvader ook jarig! Zat ik daar s avonds op visite met me gedachten er niet bij en een brok in me keel! Dat zijn idd hele moeilijke dagen! Dikke knuf meid en veel beterschap! Ik hoop dat je met de feestdagen weer beter bent!

@ Mimi, als je nod er is, moeten we even kijken wat de banner doet!
    Het kan zijn dat hij weer opnieuw telt, had ik met een andere banner toen ook! Zou leuk zijn als hij gewoon door telt met de dagen dat je overtijd zou zijn evt! Grappig he me kerstman, ik maak na de kerst wel weer een nieuwe, weet nou hoe het moet ;) !

@ Natas, ik ben blij dat je er nu meer van kan genieten! Ik denk dat als de 12 weken voorbij, dat je dan opgelucht adem kan gaan halen!
    Begin je misselijk te worden nu? Dat zijn helaas de minder leuke kwaaltjes!

@ Inez, hoe gaat het met je? Alweer bijna 9 weken zwanger :) !
    Wat gaat dat ongelofelijk snel zeg!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Dat met de datum moet bij mij nog komen. Bij mijn 2e zwangerschap wat eindigde in een mk zou ik 16 februarie uitgerekend zijn. De dag dat mijn dochter 8 word. Bij mijn 3e zwangerschap zou het eind mei 2008 zijn. Ik moet er niet te veel aan denken anders vind ik het op de dag ook niet fijn en dat terwijl het toch ook feest is voor mijn oudste.

6. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Echt spannend voor je hoor! Ik duim iig voor je! :)

Hier gaat het met ups en downs. Heb nog veel momenten dat ik het moeilijk heb, maar het is tenslotte nog maar een paar dagen geleden dat ik ik mijn curretage had.
    Het gaat met ups en downs dus eigenlijk. Gelukkig steunt mijn man me heel goed, dat scheelt echt heel veel.

7. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    @Jusi. Het is idd heel fijn als je het samen met je man kan dragen. Huilen mag en is fijner als je stevig vastgehouden wordt door je liefie!

Vanmorgen deed ik de zwanerschapstest om te kijken of hij al negatief aangaf. Dit omdat ik bij een eventuele nieuwe zwangerschap zeker wil weten of ik posi test ivm nieuwe hormonen of dat ik posi test ivm de 'oude' hormonen van na de miskraam. Maar vanmorgen was ik nog niet helemaal wakker en heb de test verzopen zeg maar..... :oops: hahaha Hij gaf negatief aan maar zag er wel wat toegetakeld uit! Volgens mij moet ik het nog eens overdoen om het zeker te weten want er staat niet voor niets een max streepje op die test. Misschien heb ik wel alle kleurstoffen voor de streepjes eraf geplast ofzo..... :) :) :)

8. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Fijn Jusi dat jullie het samen goed kunnen verwerken. Dat scheelt denk ik inderdaad een heleboel, dat wasd mijn ervaring ook tenminste. Ook het ups en downs herken ik heel goed. Langzaam aan kwamen er steeds meer en langere ups. Tot alles min of meer normaal wordt en je er nog af en toe aan terugdenkt.
    Sterkte met dit proces.

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Nou ja, hier dus meerdere downs op 1 dag, lekker heftig.
    Paardjes waren weer lief, ben ook nog even bij 't veulen geweest, maar die had iets van "wat kom JIJ nou weer doen?" en kwam pas naar me toe toen ze door had dat ik een pepermuntje voor haar had. Stuk verraad! ;) :)

10. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja Mol, Stuk verraad, dat denkt dat veulen misschien nog. Heb je nog wel lieve huisdieren die je troosten! Heel veel sterkte meid en een dikke virtuele kerstknuffel.

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Nee hoor Anna, zo is ze niet, ze was gewoon lekker bezig met de andere veulens ;)
    Dank voor de knuf!

12. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hallo,

Ik zou hier ook graag komen meekletsen......
    104 blz terug lezen is wel erg veel zeg! doe ik geloof ik maar niet.

Jootje

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Jootje, welkom hier en heel veel sterkte meid! Neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven.

Jusi, het is nog maar zo vers meid, het heeft tijd nodig. Erover praten, erom huilen. Het neemt je verdriet niet direct weg, maar het lucht wel even op.

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty, al weer bijna 9 weken. Nog een weekje en er zit al weer een kwart op. Het gaat echt snel. Wel met vallen en opstaan moet ik bekennen. Het ene moment ben ik vol vertrouwen over een goede afloop, het andere moment zou ik het liefste meteen naar het ziekenhuis rennen voor een nieuwe echo omdat de twijfel weer is toegeslagen.
    Ik zal blij zijn wanneer deze periode van twijfel definitief wegblijft. Nog even en dan kan ik met m'n angelsound de geluidjes van de kleine oppikken en dat zal me zeker geruststellen.

15. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,266
    4,501
    113
    Ik zie je al lopen Inez, je angelsound met banden om je buik gebonden en dan met luidspreekertjes eraan zodat je het de hele dag kunt horen :)

Nieuwe dames, wees welkom en kletse.

1 februari is het alweer de 2de verjaardag van de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap :cry:

Prima je zwangerschapstest verzuipen is natuurlijk ook een manier van verwerken :) ik hoop dat je op de volgende kunt zien dat de hcg uit je lijf zijn (tenzij je die ook gaat verzuipen natuurlijk ;) )
    Mijn oma zei trouwens altijd dat je lichaam net zo lang nodig heeft om te herstellen van een zwangerschap als de zwangerschap zelf geduurt heeft

Groetjes Anita

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Inez, ik kan me voorstellen dat je af en toe nog die angst momenten heb! Gelukkig ben je bijna over de ''gevarenzone'' heen! Ook al duurt het voor je gevoel nog een eeuwigheid! Leuk zeg zo angelsound, vanaf wanneer kan je die gebruiken?! Haha ik lig gelijk door de opmerking van pluk in een deuk :) , zie je al helemaal lopen met dat ding om je buik heen en de volume keihard aan ;) hihi!

@ Prima, o jee meid, dat schiet natuurlijk niet op om de test te verzuipen :confused: haha! Ik hoop dat als je weer gaat testen, dat je dan klaar wakker bent ;) !

@ Jusi, Fijn dat je man je zo goed steunt! Dat heb je nu echt wel nodig!
    Laat je emoties er maar lekker uit komen meid! Dat lucht echt even lekker op! Het is allemaal zo vers nog! En vooral nu de feestdagen voor de deur staan is het ook allemaal wat moeilijker! Hier kan je lekker van je afschrijven! Dat lucht ook lekker op!

@ Pluk, blijft moeilijk he die datum! Ook al is het dan 2 jaar geleden, die datum zal bij ons allemaal in het geheugen geschreven blijven! Op de dag van me eerste mk, gaat me vriendin trouwen, zal wel erg dubbel zijn die dag!

@ Jootje, Veel sterkte meid en welkom hier! Hier kan je lekker van je afschrijven! Neem alle tijd die je nodig heb meid!

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Jootje, Heel veel sterkte meis. Praat het van je af dat kan soms helpen. Hier kan je alles kwijt.

@Tatty Teddy, Heb je al de 2e test gedaan die je vandaag zou doen? ben niewsgierig......

@pluk, Het zijn zware dagen dan. Ik begrijp dat je toch onbewust al aan het tellen ben nu.

@prima, Hahaha een zwangerschap verzuipen kan dat dan? Wat pluk haar oma zegt zeg mijn vriendin ook.

18. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Ik heb je test ook bekeken. Volgens mij is het een indrooglijntje. Als ik hem overzet in negatief is hij ook ngeatief. Ik vermoed dus dat je het met kerst maar even flink gezellig moet maken!

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Luna, He meis hoe is het nu met je. Voel je je al wat beter of nog steeds zo beroerd?

20. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Die data dat we uitgerekend waren zijn niet leuk, zacht uitgedrukt....... :cry:

Tatty, ik ben niet echt misselijk maar hang er de hele dag wel tegenaan.
    Beetje vervelend, maar voor het goede doel ;)

Welkom hier Jootje!

Inez, zullen we in zo'n twijfelbui dan samen het ziekenhuis bestormen? :D

Jusi, laat de emoties er maar uitkomen meid, dat is goed voor je.

Share This Page