Hartewens, is dit geen reden om het eerder bij te leggen met manlief? Wat irritant he! Ik wens je nog steeds het allerliefste en mooiste kindje (na die van mij dan natuurlijk maar ook met adoptie kun je heel gelukkig raken. Heb een goede vriendin met een chinees dochtertje en ze is nu in verwachting van nr 2. Het gaat goed en ze zijn erg blij nu. Natas, je zegt het goed. De jongste boze dochter heeft vast mensen genoeg bij wie ze haar hart kan luchten en kan klagen. Zo'n type lijkt het nl wel. Z moet jullie lekker met rust laten en zich gedragen.
Jep het is weer bijgelegd hoor Mijn temp was nog niet gestegen trouwens, dus of dit nu mijn eisprong was weet ik ook niet, haha. In ieder geval is het helemaal over nu. Vanmorgen iets doms gedaan. Telefoon even tussen oor en schouder geklemd met bellen. Toen ik hem weer normaal aan mijn oor deed schoot het aan de andere kant van mijn nek er in. Nu dus een enorm pijnlijke nek. Pfff dombo dat ik ben. Molly hoe gaat ie?
Precies juist ook omdat jullie voor haar de wens vooruit geschoven hebben. Als je de tijd terug kon draaien...
Jij een stijve nek, hartewens, ik al 3 dagen een heel pijnlijke spier die over een rib heen loopt, waarschijnlijk gevolg van een ruzie met een volle kruiwagen die om wilde vallen maar waar ik tegenin ging... Temp is eindelijk weer 0.1C gezakt naar 36.8C. 't Gaat allemaal niet vlot, maar ja, geduld is een schone zaak.
Grrr Molly kruiwagens die je lastig vallen. Gun jezelf wel wat tijd Molly, Je bent krap 10 dagen verder. Voor een Mk of curettage heeft een lichaam echt meer tijd nodig. Zeker 4 weken totaan de eerste nieuwe menstruatie. Ik weet het is het vervelendste wachten wat er bij komt kijken. Je wilt het liefst natuurlijk accuut verder. Ik had trouwens soms ongi ook een temperatuur van 36,8, dus dat kan best ook voor jouw zo gelden. Dat betekend dan dat herstel aantreed. Zwanger is mijn temp ook 37. Niet zo heel veel verschil dus. Sterkte
Heb vakantie Anna, dan ga je wat meer op dingen letten Tijdens zwangerschap had ik varierend van 37.0-37.3C.
Hoi meiden, ik weet nog steeds niet of ik nou een miskraam heb gehad of niet. Heb maar 2 dagen echt rood bloed gehad en nog niet eens genoeg om een heel maandverbandje mee te vullen. Erna 2 dagen roze/bruin.. maar alleen met afvegen. En geen krampen ofzo.. Wel de eerste dag soort van ongesteldheids gevoel, maar minder dan normale ongesteldheid. Ook heb ik nog steeds opgezette aders op mijn borsten en af&toe wat gerommel in me buik, zoals toen ik dacht zwanger te zijn en een test deed. Bij de verloskundige kom ik niet tussen, die zijn allemaal druk en vinden dit geen spoed. Dus krijg waarschijnlijk toch echt pas 2 januari mijn echo.. Ben ook vergeetachtig af&toe hoofdpijn en snel emotioneel.. Wat denken jullie? Wie herkent dit en wie juist niet en waarom was het anders bij jullie dan?
Euhmm.. heb op 18 december een echo gehad om te kijken hoever ik was na een onregelmatige cyclus, toen kwamen we op 4 weken.. Dus heb met 4 of 5 weken die bloeding gehad. Zat al op dag 56 na mijn laatste menstruatie toen ik positief testte. Daarom kreeg ik al een inwendige echo, maar was nog weinig op te zien. Vandaar de indicatie dat ik rond de 4 of 4,5 week zat toen.
Jeetje Missy wat spannend zal dit zijn. Ik kan er niets zinnigs over zeggen, behalve je dan veel sterkte te wensen komende dagen en 2 januari.
MissyZuilen, ik zou je hier eerlijk gezegd geen antwoord op kunnen en durven geven. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen de komende dagen en voor je duimen en hopen dat het slechts om een innestelingsbloeding is gegaan.
Missy, wat een onzekerheid zeg. Hopelijk is er gauw meer duidelijkheid, sterkte meid! Toen ik zwanger was was mijn temp ook 37.1 Zo hoog had ik nooit, dus dat was een van de eerste tekenen. Ben nu ook weer aan het tempen. Vanmorgen 36.4 Ietsje hoger als gister, 36.3 Gebruik niet zo'n kaartje. Onthoud het wel een beetje, hihi.
@ Missyzuilen, jeetje meid wat een nare situatie omdat je nog geen zekerheid hebt! Ik had bij me 2e mk maar 3 dagen bloed gehad, maar de eerste dag dat de bloeding begon was het echt heel veel en ik had toen ook erge krampen! Na die 3 dagen had ik nog veel last van bruinverlies en had ik nog een gevoelige buik! Ik durf het bij jou niet te zeggen wat dit is, omdat je zegt dat de bloeding zo weinig was om een maandverbandje mee te vullen! Ik hoop echt dat dit een innestellingsbloeding was bij je! Veel sterkte meid! @ Anna, wat een mooie banner heb je meid ! Ben je al een beetje aan het idee gewend? Ik heb je kussen gepakt en ik moet zeggen, hij zit erg lekker hoor hihi! @ Molly, die kruiwagen geef ook niet mee he ! Ik hoop dat de pijn snel minder wordt! Ga je nog ergens heen nu in je vakantie? Wel lekker hoor kan je even bijkomen van alles, zal je goed doen! @ Hartewens, het gaat lekker bij je, heb je het bijgelegd met manlief en kan je dadelijk niet klussen vanwege je stijve nek! Ik hoop dat je je ei nog goed benut heb nu! @ Natas, Juist omdat jullie, jullie wens voor haar opgeschoven hebben is het heel moeilijk dat ze nog steeds zo doet! Ze heeft het maar te acepteren, ik hoop dat ze ooit nog een keer bij draait! Wel heel fijn dat de oudste zo mee leeft met jullie, dat doet je dan toch weer goed! Voor de meiden die ik vergeet: veel liefs!
Ja Tatty, oudste is heel lief! En hier meid, nog een extra roze kussentje voor je, zo wachtend onder je kerstlichtjes Wat naar Missy, deze onzekerheid! Het kan nog heel goed beide kanten opgaan, daar valt nu niets zinnigs over te zeggen. Vind het wel heel raar dat je niet eerder bij een vk terecht kan. Of ga anders naar de poli van je ziekenhuis, proberen daar een echo te krijgen omdat je bloedingen hebt. Sterkte!
Haha hij stopt hem gelukkig niet in mijn nek 8) haha. Sorry, flauw grapje! Mijn temp is zelfde als gister, dus vraag me af of ik al ei gehad heb. Zal volgende maand eens van die ovutesten bestellen. Nek gaat wat beter als gister, kan hoofd weer wat draaien. Missy, ik vind het ook raar dat je niet bij verloskundige terecht kan. En als je een zw.sch.test doet? Is ie dan nog positief?
Hahaha Hartewens, grapjes maken moet ook kunnen hoor. Haha soms is het gewoon even goed om te lachen. Vind het wel grappig om te lezen en zo er achter te komen dat je ook droge humor heb.
heeft iemand hier enig idee wanneer ik weer kan beginnen te tellen met mijn cyclus? Vanaf het moment van de curretage, of vanaf het moment dat ik mijn volgende menstruatie krijg? Ik had voor mijn curretage alwel al 3 dagen wat bloed verloren, was zeg maar wel bezig het vruchtje af te stoten maar dit zette niet door. Jootje
@ Hartewens, hahaha dat zou er nog eens bij komen, dat hij hem in je nek stopt ! Maar hat klust niet zo lekker met een stijve nek haha! Lig gelijk helemaal in een deuk van je opmerking ! Ben blij dat het weer wat beter gaat met je! Ik moet nog uitkijken met me opmerkingen naar jou ! @ Jootje, ik heb geen curretage gehad maar ik denk dat je vanaf die dag weer verder moet tellen voor je cycles! Ik telde vanaf de eerste dag dat het bloeden begon! En na 28 dagen was ik weer ongi!