MissyZuilen, heel veel succes vandaag met je echo. Ik weet niet hoe het nu met je gaat, maar ik hoop van harte voor je, dat alles goed is en blijft gaan meid! Mimi, jammer meid, dat je weer ongi moet worden. Pluk, wat mooi toch he? Die kinderlogica. Kan soms ook wel eens onbedoeld vervelend aankomen, maar van zo'n kleintje kun je dat vaak nog wel hebben. Natas, dat was dus ook precies mijn idee. Gewoon de echo op het tijdstip dat het was afgesproken en niet een dag eerder zodat ik alleen zou moeten of een week later om daardoor extra onzekerheid op te kunnen bouwen. Het blijft toch inderdaad steeds in je achterhoofd spoken dat je niet alleen wilt voor het geval dat het toch niet goed zit. Jij heel veel plezier met je echo vanmiddag! Tatty, hier inderdaad al weer de 10 weken gepasseerd. Een mooie mijlpaal weer maar het blijft spannend hoor. Zal blij zijn wanneer we de vruchtwaterpunctie achter de rug hebben en daar de uitslag van krijgen. Pas dan zal ik bij een goede uitslag echt kunnen gaan genieten. Luna, heb je oud en nieuw nog een beetje spuugvrij kunnen doorbrengen?
Goedemorgen! Mimi, jammer van de negatieve test, balen is dat dan he. Natas succes met de echo! Missy, jij ook succes, hoop dat er meer duidelijkheid komt. Inez, 10 weken al weer, tijd gaat snel. kan me voorstellen dat je pas durft te genieten als alle uitslagen goed zijn. Jammer is dat he, je kunt niet meer onbezorgd zwanger zijn. Altijd die angst dat het mis gaat. Krijg je vrijdag ook weer een echo? Pluk, toch wel confronterend zo'n opmerking lijkt me. Maar ja beter van een kind dan van een volwassene. Heb het idee dat mijn cyclussen ook langer worden. Normaal 28 dagen, maar vorige keer 32 dagen en denk nu ook wel zo'n beetje. Vandaag was mijn temp hoger, dus zal eisprong al gehad hebben. Gister vergeten te tempen. 14 dec was mijn vorige ongie begonnen. Als ik uitga van 28 dagen dan is mijn nod 11 januari, anders een paar dagen later. Maar weer afwachten dus. Stond vanmorgen op met knallende hoofdpijn, wil maar niet wegtrekken. Zo maar even naar buiten een frisse neus halen.
Hartewens, ik krijg vrijdag gelukkig ook weer een echo. Was het maar vast zover. Maar goed, nog 2 nachtjes slapen en dan ben ik al vroeg aan de beurt. Al om 08:45 uur. Dus dat is wel fijn. Wat balen dat je cyclus langer lijkt te worden. Hoop voor je dat hij toch weer op 28 dagen uitkomt. Sterkte met je hoofdpijn!
inez ik heb het nieuwe jaar uiteraard spugend ingeluid! haha Vandaag mag ik de homeopaat weer bellen. Ik heb nooit de klik met dat tweede flesje gehad. Dus ik hoop dat ik langs mag komen zodat we weer even kijken welk middel ik dan moet hebben.
He meid, wat balen zeg, dat het allemaal nog niet echt beter is met de misselijkheid. Hoop dat de homeopaat een betere oplossing kan geven.
dus luna heeft een innige relatie met de grote witte Pot , ik hoop dat er snel een middeltje gevonden wordt waardoor je je snel beter voelt. Alle dames die deze week echo's krijgen, heel veel succes. Inderdaad van een kind kun je zo'n opmerking veel beter hebben, hij zit nu ook midden tussen de zwangeren dus de link dikke buik en baby is heel makkelijk gelegd. Hier net even alle kerstspullen opgeruimt en de hele kamer een goede beurt gegeven, pffff dan heb ik het wel gehad voor vandaag. Kylian heeft vandaag de bokkepruik op dus dat belooft nog veel Trouwens mijn neef (woont in Amerika en is nu 9) was er via klasgenoten achter gekomen hoe men nu eigenlijk baby's maakt en heeft besloten dat dat wel heel goor was en dat hij later wel ging adopteren Ben benieuwd of hij er over 10 jaar nog zo over denkt 8) Groetjes Anita
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar met veel gezondheid, geluk, en veel liefde! @ Natas, veel succes vandaag bij de echo, ik hoop dat je dadelijk iets meer kan genieten van je zwangerschap! @ Inez, ik kan me voorstellen dat je na de punctie meer opgelucht adem kan halen! Wanneer heb je de punctie? @ Luna, balen zeg dat je zo het nieuwe jaar in bent gegaan, ik hoop dat je je snel weer beter zal gaan voelen! @ Mimi, Aaah nee he, wat balen zeg! Ik heb nog wel heel veel geduimd voor je! Ik hoop echt dat het de volgende ronde raak is! @ Pluk, zonde he van de mist, zo zag je het vuurwerk niet zo goed! Hahaha wat grappig van je neefje, ik denk dat hij er over 10 jaar er heel anders over denkt! Ik heb heerlijk op me bankje gezeten, kreeg van voorbij gangers koffie aangeboden ! Maar wel lief dat je er aan dacht haha! Ben nu weer inmiddels terug verhuisd! @ Missyzuilen, veel succes vandaag bij de echo! Hopelijk is alles goed! Ben een beetje kort met me antwoorden! Ik had visite en ik moet dadelijk weer gaan werken! Ga nu even gauw me was ophangen en dan koken! Voor de meiden die ik vergeten ben: Veel liefs!
Hee Natasja, hoe is het gegaan vandaag met je echo? Ik wens iedereen nog een heel fijn 2008. Inmiddels heb ik weer bruine afscheiding. Ik word er niet goed van eerlijk gezegd. Mijn borsten doen wel zeer en ik ben bij vlagen misselijk, maar ik vertrouw het voor geen meter. ALS alles goed gaat zal ik in augustus uitgerekend zijn en daarom willen we in mei al op vakantie. Ik zit nu dus met me neus in de reisgidsen en dat is wel weer afleiding. Maar echt boeken doen we nog niet, eerst vrijdag afwachten. Wat duurt dat lang zeg.... Hallo, is het al vrijdag?
He jerl wat balen zeg dat je weer bruin bloed verliest. Gelukkig komt de echodatum nu eindelijk dichtbij. Natas heeft ook een aantal keer bruin gehad, dus het zegt nog niets maar gezien je miskraam ben je er zeker niet gerust op. Ik hoop echt dat vrijdag alles goed blijkt! Hier moeten wij ook de gidsen erbij gaan pakken. We hebben een reis gewonnen afgelopen najaar naar legoland in denemarken dus die moeten we nu echt gaan plannen. In de zomer hopen we dat ik het nog trek om een weekje naar een huisje te gaan. Maar dat boeken we last minute. Morgen mag ik trouwens weer naar de homeopaat.
Joepie, ook de echo van vandaag was helemaal goed! \/ Hartje klopte en in goede snelheid, vruchtje mooi gegroeid en de ontwikkeling ligt tot op de dag af precies op schema. Weer de bevestiging van de gyn gekregen dat met zo'n mooie echo op deze termijn het extra verhoogde risico v.d. eerste 12 weken op miskraam eigenlijk al wel geweken is. Dat is heel fijn weer te horen! Maar goed, garantie tot aan de deur weer natuurlijk. Ik zal toch blij zijn als we die 12 weken daadwerkelijk op de kalender hebben staan en als de nekplooimeting voorbij is. Volgende echo met nekplooiemeting is 18 januari, ook erg spannend. Ik zag zelf het hartje eerst niet kloppen, dus schrok me weer rot. Duurde heel even voordat hij zei en aanwees dat het hartje klopte, nou mijn hart zat al in m'n keel! Ik zag zelf ook de ontwikkeling tussen deze echo en de vorige. Je kon de uitstulpinkjes van armpje en beentjes zien, plus de vorm van hoofdje en rompje waren al een beetje te herkennen. Inscannen lukt even niet, ik kom volgende week pas weer op kantoor. *Tassie maakt met Chrisje nog een rondedansje* Jerl, niet fijn natuurlijk dat je bruinverlies hebt. Maar zoals lLuna al zei, ik heb het deze keer 2x gehad en er is niets aan de hand! Bruinverlies schijnt in de meeste gevallen niets te betekenen te hebben, maar je wordt er natuurlijk niet vrolijker van. Mimi, wat goed dat je bent gestopt met roken. Ik weet waar je doorheen gaat, maar hou vol want echt het wordt minder! Luna, succes morgen bij de homeopaat. MissyZuilen, ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is.
Ja ik heb nu net dus mijn gekregen. Alleen vind ik het even een rare banner dan. Ik geef mijn nieuwe door maar hij staat op dag 26 dan. Hmmz als mijn cyclus vorige maand 27 was en ik had officieel morgen mijn moeten hebben dan is dat toch 26 dagen nu? ik kijk morgen wel hoe mijn banner is. @Jerl, He meid wat vervelend dat je bruinverlies heb. Maar wat de meiden ook al zeggen. Kijk naar Natas en nu vooral het laatste berichtje daar gaat alles ook goed. Ik weet hoe moeilijk het is vooral na je mk. Maar probeer je niet te veel zorgen te maken enne heb je al wat gevonden waar je op vakantie wil? @Natas, O meis ik had ook niet anders verwacht hoor dat je kleine hummeltje zo goed groeid. Zo dit is dag 2 twee van niet roken. Hmmmz ik heb al komkommers gehaald voor het geval ik eetkikken krijg als ik het niet volhou. Haha komkommer zit niks in dus mag me scheel eten aan komkommer. Ik heb er niet veel last van nu met eten allen ben zo hyper dat mijn schoonmama mij naar huis stuurde omdat ze nerveus van mij werd. HAhaha het gaat beter. Ik had bij mijn schoonmoeder er niet veel last van terwijl er daar onwijs veel gerookt word. Ben wel gelijk vergeetachtig. Maar mijn mannetje gaat vanaonv ook nog steeds naar buiten om te roken haha. ga ik ook wel even een banner voor maken. Wij hebben onze vakantie ook al geboekt. 8 augustus gaan we. Ik heb mijn banner erop gezet.
Natas, ook hier gefeliciteerd met je geweldig mooie echo. Lekker nagenieten meid! Jerl, he bah, nog steeds bruinverlies. Wat balen meid. Kan me voorstellen dat je daar nog niet geruster door wordt. Wachten duurt altijd lang, maar het is nu bijna vrijdag. Nog 2 nachtjes slapen. Mimi, wat goed van je dat je bent gestopt met roken. Volhouden meid! Tatty Teddy, ik zal ergens half februari de VP gaan krijgen. Hiervan moet ik nog een oproep krijgen. Maar het is altijd rond de vijftiende/zestiende week.
Goedemorgen damens. Ik heb vanacht zo rot geslapen en dit keer niet omdat ik droomde over roken. Sinds ik gisteravond mijn Nod gekregen heb, heb ik zo erg veel buikpijn dat het gewoon niet leuk meer is. Heb de halve nacht liggen woelen en paar keer wakker geworden. Ik weet niet wat het is maar ik hoop dat het zo weer weg is. Het lijk wel met de maand erger te worden de pijn. Sorrie moest het even kwijt. Dat mijn cyclus na een mk verandert, oke dat weet ik maar dat mijn Nod dagen nu met de maand pijnlijker worden vind ik niks. Is dit wel normaal?
Volgens mij ligt dat eraan of de maand 30 of 31 dagen heeft. Ik heb bijna altijd een cyclus van 30 dagen dus in nov op de 5de ongi geworden, nov heeft 30 dagen dus ook weer op 5 dec ongi geworden. Deze maand zal het de 4de zijn omdat dec 31 dagen heeft. En feb heeft er dit jaar 29 dus dan verspringt het nog niets meer Mimi ik had voor mijn mk juist veel last van ongi pijnen, zo erg zelfs dat ik de eerste 2 dagen op paracetamol leefde (de max dosis). Daarna was de pijn weg. Nu naar de mk en de zwangerschap heb ik daar (gelukkig) een stuk minder last van. En gewone kauwgum heeft mij erg geholpen toen ik stopte met roken, elke keer als ik zin had in een sigaret pakte ik een stukkie kauwgum. (ik rookte een pakje per dag ) Natas gefeliciteerd met je goede echo Groetjes Anita
Dankje pluk ik eet ook kauwgom alleen probeer ik het beperkt. Deze dag 3 gaat al beter. Ik heb gisteravond wel een lekkere jankbui gehad. Ik had/heb zo'n last van mijn buik dat ik het gewoon niet meer aankon. Ik wilde gisteren roken en had zoiets van waarom stop ik eigenlijk. Mijn buik doet pijn en normaal steek ik een peuk op om rustig te worden. Nu had ik mijn ventje die me vastpakte en zei dat ik het voor mezelf deed. Vanmorgen kreeg ik opeens heel veel last aan de onderkant. Even gek gezegt alsof er iemand ijs tegen mijn muts hield. Geen fijn gevoel. Het is nu wel al minder. Het rare vind ik dat ik na mijn mk wel last van mijn buik had maar dat het elke maand een beetje erger word vind ik vreemd. Als het volgende maand nog erger word ga ik even last de ha. Ik ga er dan wel vanuit dat ik niet ongi word he
@ Mimi, jeetje meis wat vervelend nou dat je nu steeds meer pijn krijgt als je ongi wordt! Ook raar dat je nu ook zo pijn bij je doos hebt! Ik heb als ik ongi ben helemaal geen pijn, alleen de eerste ongi na de mk, maar dat kwam denk ik door het weer op gang komen van de ongi! Ik zou het goed in de gaten houden hoor! Anders even lekker een warme kruik tegen je buik houden, kan ook heel prettig aanvoelen dan! Ik vind het heel knap van je, dat je gestopt bent met roken , en dat je mannetje je er zo goed mee helpt! Dat hij dan buiten gaat roken voor jou, vindt ik erg lief van hem! Proberen vol te houden meis! Wij helpen je er allemaal doorheen, je mag trots zijn op jezelf! @ Natas, gefeliciteerd met de goede echo van gisteren! Ik had ook niks anders verwacht, ik heb hier ook een dansje gemaakt voor jullie ! @ Inez, duurt dus nog even voordat je de vp krijgt, maar wel heel fijn dat je het krijgt! De weken vliegen voorbij, ik hoop dat het snel half feb word, daarna kan je echt lekker gaan genieten meid! Heeft je kleine meid het al tegen opa gezegd, ben erg benieuwd! @ Anna, hoe gaat het met je? Kan je er een beetje van genieten meid? @ Jerl, vervelend dat je weer wat bruinverlies heb! Maar ze zeggen idd, dat bruinverlies niks hoeft te betekenen! Morgen heb je je echo, wat zal je daarna opgelucht zijn! Hoe laat heb je je echo? Ik duim voor je! @ Luna, succes vandaag bij de homeopaat! @ Missyzuilen, hoe was je echo meis? Ik hoop dat alles goed gaat!
Tatty Teddy, m'n vader en z'n echtgenote komen morgenavond. Ik ben nu dus druk bezig om haar te vertellen dat mama een babietje in de buik heeft. Ben benieuwd hoe ze reageren. Hoop dat het wat ingetogener zal zijn dan bij m'n eerste zwangerschap, toen m'n oren nog erg lang natoeterden van haar hysterische gegil.
Natas, super van de goede echo! Weer een hele geruststelling! Jerl, bruinverlies is toch altijd weer spannend he. Hopelijk heeft het niks te betekenen. Mimi, jee zulke heftige pijnen met menstruatie, dat is niet echt fijn zeg. Hopelijk volrgende cyclus beter, of nog beter, helemaal niet ongie natuurlijk. Luna hopelijk kan de homeopaat je van je misselijkheid afhelpen. Inez, hahaa als ze zo gilt, weet meteen de hele buurt het zeker, haha. Zo wat is het koud buiten zeg. Ijskoude wind, brrr. Gister was er iets over adoptie op tv. Zijn we ook me bezig nl. Het zal steeds moeilijker worden om een kindje te adopteren en veel vergunninghouders hebben al een opname stop. Werd er wel een beetje down van. OUders worden van een kindje lijkt nu nog verder weg als ooit. Aan de ene kant heb ik goede hoop dat we ooit een gezonde zwangerschap doorlopen, maar aan de andere kant bekruipt me de angst dat het niet gaat lukken en dan mogelijk ook de adoptie niet. We hebben steeds gezegd dat als we wel zelf een kindje mogen krijgen, we de adoptieprocedure wel door willen zetten. Daar lijkt nu dus een kink in de kabel te komen. Ben er vandaag een beetje triest van. Zie het kinderloos zijn steeds meer en meer als een enorm gemis. Het verlies van beide zwangerschappen komt erg boven. En voor mijn gevoel duurt een cyclus eeuwen. We zijn nu al zo lang bezig, mijn geduld raakt een beetje op. Sorry voor mijn geklaag, maar heb het er nu even moeilijk mee.
@hartewens, O meis ik begrijp je gevoel hoor. Tuurlijk wil je graag dat een gewone zwangerschap goed gaat en ook de adoptieprocedure door laten gaan. Zulk nieuws op tv maakt het niet gemakkelijk he. Probeer niet teveel hoop te verliezen he.
ik heb in februari 2006 en in april 2007 een miskraam gehad. ik ben best wel bang dat het weer kan gebeuren. mijn vriend is er ook wel "bang" voor hij wil graag de echo zien zodat hij kan zien dat alles goed is. ik ben gewoon verder gegaan met mijn leven. in 2006 wist ik niet dat ik zwanger was. in 2007 wist ik het net een dag. ik ben gwoon verder gegaan. school ticho met alles. heb het ondertussen wel een plekje kunnen geven