Yerl, sterkte met afwachten tot vrijdag. Wat een spanning moet dat geven zeg! Ik vind het al reuze spannend zonder bruine afscheiding. Ik moet er echt niet aan denken... dat brengt geen goede herinneringen boven bij mij. Luna wat verveldend dat je ZO ziek ervan bent. Ik hoop maar dat het over een paar weken echt over is. Ik wil best wat misselijkheid in ruil voor een goede zwangerschap, (vorige keer was ik nl alleen sneller zeeziek) maar als het kan doe ik jou niet helemaal na. Sterkte meid. Inez sterkte met afwachten tot vrijdag. Maar aan de andere kant dat is morgen al, bedenk ik me. Dat betekend nog maar een uurtje of 15 waarvan je er ook nog flink wat slaapt. Dat hoop ik tenminste!
Wat fijn meis dat je het een plekje heb kunnen geven. Aan je banner te zien ben je zwanger dus ook gelijk gefeliciteerd. De angst kan heel diep zitten en ik begrijp ook dat na de 12 weken je pas gerustgesteld ben. Heel veel sterkte meis en probeer te genieten van je zwangerschap
Ja Kimm1988, van harte gefeliciteerd! @ Hartewens: Ik heb crespect voor je zoals je omgaat met je situatie! Een situatie waar jij totaal niet om gevraagd hebt! Ik hoop echt alle goeds voor je in dit nieuwe jaar! @ Tatty Teddy: Ik heb morgen om 14.40 de echo in het ziekenhuis. Wegens een medische indicatie mag ik niet thuis bevallen of onder controle van een verloskundige komen. Ik heb nog nooit een VK gezien! O wacht dat is niet waar, ik ben een keer met Luna meegeweest naar de VK en dat was wel heel erg leuk. Dat was voor haar eerste zoon. Ik moet zeggen dat het bruinverlies vandaag wat heviger was. Maar wel echt bruin, geen spoor helderrood. Ik hoor nu toch zoveel mensen die dat ook hebben gehad terwijl er niets aan de hand was, ik merk dat ik wat rustiger ben. Ondanks dat ik met de miskraam ook bruinverlies had en dat dus wel mis was. Niet iedere zwangerschap is hetzelfde gelukkig. Ik moest net zo hard lachen, ik "surf" een beetje over dit forum en kom ik een banner tegen van iemand: "Ik ben nu 50 weken en 3 dagen zwanger, ik ben 73 dagen overtijd"! Geweldig dat dat ding gewoon doortelt....
Kimm, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je onzekerheid en angst is zeer herkenbaar. Het vertrouwen in je zwangerschap moet groeien en zal komen naarmate je verder komt en een paar goede echo's hebt gehad. Onder zwangerschap vind je een topic zwanger na miskraam. Misschien vind je het leuk om daar ook mee te komen kletsen. Hartewens, geen probleem dat je even lekker je hart komt luchten hoor, wij zijn ervoor om naar je te luisteren en je een hart onder de riem te steken. Meid, het valt ook allemaal niet mee en net als Jerl heb ik respect voor je zoals je omgaat met de situatie. Ook ik hoop alle goeds voor je dit jaar. Jerl, spannend hoor, jij morgenmiddag en ik morgenochtend de echo. Ik zal aan je denken en vreselijk hard voor je duimen meid.
Kimm, welkom hier en gefeliciteerd! Je onzekerheid herkennen we hier maar als te goed, het is en blijft afwachten. Hartewens, ik duim voor je dat hoe dan ook jouw hartewens uit MOET komen. Mimi, wat naar van je buikpijn. Is het inmiddels wat minder? Enneh, roken helpt echt niet hoor . Goed dat je dat volhoudt! Yerl en Inez, allebei morgen heel veel succes!
@ Inez, wat leuk zeg dat jullie het morgen gaan vertellen aan je vader en zijn vrouw! Is het gelukt met het oefenen, zodat jullie kleine meid het morgen kan vertellen! Ik hoop niet dat ze dan weer zo gilt haha ! Spannend morgenochtend weer een echo! Nog even en dan kan je jullie uk weer zien! Veel succes morgenochtend! @ Hartewens, ik kan me voorstellen dat je door dat programma een dip heb gekregen! Jullie zijn er al zo lang mee bezig! En helaas is het een paar keer mis gegaan bij jullie! Als ik iemand een kindje gunt, dan zijn jullie het wel meid! Ik hoop dat jullie wens ooit uit mag gaan komen! Zowel als een kindje van jullie zelf als een adoptie kindje! @ Jerl, Ik vind het echt heel vervelend voor je, dat het vandaag weer wat heftiger was het bruinverlies, je wordt er toch onzeker van! Ik ben blij dat je gelukkig geen roodbloed heb verloren! Misschien is het nu alleen maar fijn, dat je onder controle moet staan van een gyn, zeker na je mk! Fijn dat je wat rustiger bent geworden, want spanningen zijn ook niet goed voor je! Ik ga morgenmiddag heel hard voor je duimen voor een mooi kloppend hartje! Veel succes morgen middag! Wat grappig dat die banner gewoon door telt, ik heb wel medelijden met die vrouw als je al 50 weken zwanger bent haha! @ Kimm, welkom hier en gefeliciteerd meid! Ik kan me voorstellen dat je nog onzeker bent! Meiden die ik vergeet: Veel liefs!
Jullie zijn allemaal schatten... dank jullie wel. Kun je nagaan dat ik eigenlijk pas met 9 weken een echo gepland had staan. Omdat dan pas mijn gyn weer terug van vakantie zou zijn. Ik heb de 24 voor de kerst gebeld of het toch wat eerder kon en gelukkig kon dat... wel een wildvreemde arts maar dat boeit mij niet zo. En dan vraagt mijn huisarts ook of hij op mij mag oefenen. Met echo's maken dan he? Tuurlijk waarom niet! Hij volgt een cursus echografie en had zo'n mooi apparaat in de praktijk staan. Nee hoor vind ik niet erg! Dus met tien weken gaat hij ook nog eens kijken... Inez voor jou ga ik ook duimen morgenochtend!
Jerl, doe mij ook zo'n huisarts! Wat geweldig dat jullie dan extra vaak kunnen loeren meid. Wij hebben inmiddels de echo gehad en we zagen een vrolijk buitelend en zwaaiend ukkie in beeld. Geweldig. De kleine is wederom goed gegroeid en loopt precies op schema. Inez zweeft vandaag weer op die mooie roze/blauwe wolk. De aanvraag voor de vruchtwaterpunctie wordt nu in gang gezet en daar zullen we binnenkort wel een oproep voor gaan krijgen. Nu jij nog vanmiddag Jerl, ik blijf aan je denken en voor je duimen.
Goedemorgen! Inez, wat geweldig meid! Super hoor! Heb je ook een fotootje van de echo meegekregen? Jerl, succes vanmiddag, mijn duimen draaien. Fijn zeg zo'n huisarts! Kimm gefeliciteerd met je zwangerschap. FIjn dat je het een plekje hebt kunnen geven. Meiden bedankt voor de lieve woorden. Zat er even doorheen gister. Vandaag gaat het al beter. Zit nu op het wachtbankje. Heb elke maand toch wel weer hoop dat het raak is. Vorige maand voelde ik van alles. Nu niet. Ja buikpijn, maar heb het idee dat mijn darmen wat van slag zijn. Was trouwens 2 kg aangekomen na al die feestdagen. Gister zat het er nog op en vanmorgen was ik ineens 2 kilo lichter. Gister wel enorm vaak moeten plassen, dus ws was het vocht of zo. Vanmiddag moet ik werken en het weekend lekker vrij! Ik werk in een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten en dus werk ik om het weekend. Dit weekend lekker vrij en volgend weekend maar 1 dienst. Heb de zondag vrij genomen omdat we een wandeling hebben met de hondenschool. Dit weekend weer een lekker ritje op mijn paard maken als het mooi weer is.
super inez! Wat fijn zeg. Nu kan het grote nieuws echt bekend gemaakt gaan worden! Jerl toi toi toi he meis. Ik spreek je snel!
Hartewens, we hebben inderdaad een foto van de echo meegekregen. Deze ga ik vanmiddag proberen in te scannen en dan zet ik hem in m'n album. Veel plezier met je wandeling en je ritje op je paard dit weekeinde. Luna, we zijn het inderdaad al aan steeds meer mensen aan het vertellen. Altijd leuk om te doen.
@ Inez, Wat fijn zeg dat alles goed is, ik had ook niet anders verwacht hoor ! Heel veel plezier met het vertellen vanavond aan je vader en zijn vrouw! Ik kom vanmiddag even in je album kijken \/ , ik wil die mooie echo bewonderen van je! @ Hartewens, ik ben blij dat het iets beter gaat met je! Van het weekend kan je lekker afleiding zoeken, volgens mij word het zondag wel lekker, dan kan je lekker paard rijden! Maar je kan altijd hier even lekker je hart luchten hoor meid! @ Mimi, hoe gaat het met je buikpijn meis, is het al wat minder? Hoe gaat het met stoppen met roken!? Volhouden hoor meis! @ Jerl, heel veel succes vanmiddag, me duimen draaien voor je! Ik heb me gisteren even lekker laten gaan! Ik zat op you tube te kijken en daar waren filmpjes over miskramen! Me tranen bleven stromen, leek wel of alles eruit kwam op een of andere manier! Maar het luchte heerlijk op, dan denk je, dat je het verwerkt hebt, maar dat is toch niet zo! Soms ben ik gewoon bang dat het meer zal lukken ofzo! Komt misschien ook omdat de datum van me eerste mk in de beurt komt: 31 januari! Dan komt alles weer even naar boven! Maar best even lekker om alles eruit te gooien! Ik ga nu lekker me kerstspullen opruimen, lekker de muziek hard aan en knallen maar !
@Jerl heel veel succes bij de echo. @Inez wat goed zeg de echo. ben heel benieuwd naar je foto'tje. @Natas en Tatty Teddy, Mijn buikpijn is gelukkig weer minder. Het roken hou ik wel vol hoor. Ik heb net bij een vriendin in de rook gezeten en heb toen heel netjes een kauwgompje gepakt en heel gezellig mee gerookt. Op nadruk MEE hahaha. Nee hoor het ging allemaal goed. Ik weet waar ik het voor doe. Eerst alleen omdat mijn KNO arts zei dat ik moest stoppen en nu in mijn achterhoofd dat het gelijk goed is voor als ik zwanger raak. Dan hoef ik niet de eerste weken te stressen omdat ik wil stoppen. @Tatty Teddy, O meis. Ik huil hier ook nog hoor. Vooral als het over miskramen en vroeggeboortes gaat. Zo zielig allemaal. Nu schuif ik het af op dat ik niet rook dat het afkickhormonen zijn hahahaha. Jammer genoeg trap mijn ventje er niet in.
@ Mimi, had ik een bericht terug geschreven naar je en best wel een lange, druk ik op verzenden, en weg foetsie bericht :x ! Ik moet nu gaan werken ( namiddagronde) Vanavond probeer ik nog een keer het bericht te posten hier! @ Luna, gefeliciteerd met je mijlpaal, alweer 11 weken meid! Wat gaat de tijd toch snel he! Ik hoop dat je over ongeveer een week af bent van de misselijkheid! Dat het dan gauw weer verdwijnt!
Inez, fijn dat je je ukkie weer hebt kunnen bewonderen. Hartewens, Soms heb je van die dagen dan lijkt alles tegen te zitten en dan mag je van mij heerlijk even klagen, janken, schoppen en slaan. Kimm fijn dat je weer zwanger bent, kan me je zenuwen helemaal voorstellen hoor. Jerl heb je de echo al gehad? Vanmiddag eindelijk sinds lange tijd weer naar de bieb geweest, doet de lift het niet , sta je dan met je kind in de buggy en een personeelslid die zegt dan beur je het toch even de trap op (en als het nu een klein trappetje was ). Gelukkig was Jan mee en die is dus maar beneden blijven staan, ik snel naar boven en boeken uitzoeken. Groetjes anita
@ Mimi, Ik ben blij dat je buikpijn iets minder is geworden, want zo ongi zijn is ook niet echt fijn! Ik vindt het heel knap van je, dat je het volhoudt om niet te roken! Zeker als je bij je vriendin bent die wel rookt en je dus MEE zit te roken! Ik ben echt trots op je hoor ! Het is idd beter voor je om niet te roken, omdat je chronisch verkouden bent! Ik hoop dat je er dadelijk iets mider last van heb, van je verkoudheid! Stom he dat ik naar die flimpjes zat te kijken, moet ik eigenlijk ook niet doen! Waren filmpjes met mooie muziek erbij en toen knapte er ff iets in me! Dan merk je toch, dat je het nog niet helemaal verwerkt hebt! Maar aan de andere kant het luchte lekker op! Me kerstspullen zijn nu lekker opgeruimd, heerlijk vind ik dat! Ik vind het heel gezellie maar ben ook altijd weer blij als ik me eigen huisje weer terug heb ! Alleen de kale scheve kerstboom staat er nog , die mag vriendlief voor me opruimen, heeft hij ook nog wat te doen hahaha! @ Pluk, Zal je altijd zien he, ga je weer eens een keer naar de bieb en dan doet dat stomme ding het niet grrrr! Heb je nog leuke boeken kunnen vinden? Ik vindt het altijd heerlijk met zulk koud weer om dan lekker op de bank een boek te lezen! Heb eigenlijk al heel lang niet meer gelezen, ja tijdschriften , maar is toch weer anders! @ Jerl, hoe was het vandaag bij de echo? Ik hoop dat alles goed is!
Ja! Ik heb de echo gehad vanmiddag en het was allemaal helemaal goed! We hebben een kloppend hartje gezien en zelfs gehoord! En het klopte zo hard dat we er doof van werden zeg! Maar o wat zijn we gelukkig! Het bloedverlies heeft waarschijnlijk te maken met de bloedverdunners die ik gebruik. Daardoor verlies ik sneller bloed en blijft het ook wat langer doorgaan. Ik ben helemaal gerustgesteld voor nu, en nu ga ik ook genieten! Ik besef dat ik vanaf nu verder moet op een ander draadje dus dat ga ik dan ook maar doen. Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden, ik zal hier ook wel gewoon af en toe berichtjes komen plaatsen. Doei lieverds!
Inez en Jerl, gefeliciteerd met jullie super echo's! Tatty, logisch dat je nog verdriet hebt en al helemaal met de datum van 31.01 die nadert. Sterkte meis!
@ Jerl, Geweldig meid! Gefeliciteerd met je goede echo, het bruinverlies was gelukkig toch onschuldig! Ik snap dat je nu naar een ander topic toe gaat! Ik wens je veel succes met je zwangerschap, er lekker van genieten meid! Ik kom je af en toe nog wel tegen op het forum ! @ Natas, dank je wel meid! Blijft moeilijke he al die datums! Ik merk hoe dichterbij je zo datum komt, hoe moeilijker het weer even is! Dan denk je gelijk aan verleden jaar! Maar het heeft me lekker opgelucht en ben het voor nu weer even kwijt! Misschien als de datum in de beurt komt, dat het dan weer even slikken is voor me! Maar dat hebben we helaas allemaal met onze datums die komen gaan!