Tatty, het is tijd voor een flinke dosis lekkere chocola meis! Lieve Maria, wat ontzettend fijn dat je lichaam het eindelijk weer heeft opgepakt! Logisch dat je ook wel eens tegen een boom aan hebt staan janken, chapeau voor je geduld hoor.
Goedemorgen! Tatty, lekker dagje had je gister zeg! Volgens mij lopen we gelijk op, jij kunt over 3 dagen testen? Mariaatje, wat heb jij een geduld gehad meid. Respect! Heb vannacht amper geslapen. Bleef maar wakker en malen. Pfff, ben nu wel moe zeg. Moet werken, heb late dienst, maar vanmiddag eerst vergadering. Hopelijk val ik niet in slaap, haha.
Meiden, dat vind ik erg lief van jullie allemaal! Helaas was het niet anders, maar ja. We hebben het er gewoon niet meer over. Het jaar is goed begonnen, ik ga zo even etos zwanger worden halen en de ongi neemt nu al af, dus ik denk nog 1 of 2 dagen en dan kunnen we gaan klussen! Jippie! (deden we natuurlijk wel , maar nu heeft het een "nuttige functie"whahahah )
Tatty, lekkere dag dus gisteren en het was nog niet eens de dertiende Mariaatje, klussen is toch leuker als er weer een kans is Vanmorgen kreeg ik een sms-je van mijn vriendin dat ze was bevallen van een Zoon met de naam Joas. Het is alweer kindje nr 4 en is dwars door de pil heen zwanger geworden, het is dezelfde vriendin waarmee ik tegelijk een miskraam heb gehad en waarmee ik ook gelijk weer zwanger was. Toch is het leven soms vreemd, ze waren compleet met 3 kinderen zeiden ze, kregen de schrik van hun leven toen bleek dat ze dwars door de pil heen zwanger was geworden. Kregen daarna weer de schrik van hun leven toen via een echo bleek dat ze niet 8 weken maar al 13 weken zwanger was, om vervolgens de volgende dag wakker te worden met giga veel bloedverlies Vanmiddag maar even bellen om een afspraak te maken en eens even bedenken welk cadeau we gaan kopen. Dacht zelf aan een grote krentewegge, bij ons van de bakker, en die dan alvast morgen laten bezorgen zodat ze het op kan voeren aan de visite. Groetjes Anita
@ Hartewens, Gelukkig gaat me dag tot nu toe nog steeds goed , kreeg gisteren echt alles tegelijker tijd! Was lekker vroeg naar bed gegaan haha! We lopen idd gelijk op, jij kan volgens mij over 4 dagen testen geloof ik? Vindt het nu wel spannend hoor, want ik kreeg op de dag van de innestelling (volgens de calculator) Heftige steken in me buik! En ik heb al meer dan een week elke dag ( af en toe) ongipijnen! Ik heb dit nooit als ik ongi moet worden! Het doet mij erg denken aan aug, toen ik zwanger was! Vanmorgen op me werk, leek het net voor me gevoel alsof ik ongi was geworden, ik gauw naar de wc, maar er was helemaal niks te zien! Maar ik ga er maar van uit dat dit niks voor stelt die ongipijnen! Maar het blijft spannend zo ! @ Pluk, Gefeliciteerd met je vriendin! Het leven kan idd heel dubbel zijn! Wat is een krentewegge , dat zegt mij helemaal niks namelijk! Ik ben blij dat het vandaag beter gaat , misschien komt het omdat ik op nummer 13 woon..... ! Maar dat brengt voor mij geluk zullen we maar denken dan haha! @ Mariaatje, Nu wordt het klussen weer leuk en spannend! Omdat je toen wel kluste maar niet voor het goede doel zeg maar ! Heel veel plezier meid, maar dat gaat wel lukken haha! @ Natas, Nou idd ik heb de net lekkere merci chocolade op , en het smaakte me goed hihi! Hoe gaat het met jou? Kan je er nu beter van genieten? Denk dat je nu meer gerust bent met de mooie echo's! Nog even en dan ben je over de ''gevarenzone'' heen!
Anita van harte met het kindje van je vriendin. Ik begrijp dat het even heel zuur is. Ik hoop dat je echt blij voor haar kan zijn en ook een beetje kan genieten van het kraambezoek. Maar onthoud dat het niet erg is dat je even dood gegaan bent van jaloezie omdat zij nu haar kleintje heeft en jij nogsteeds moet wachten.
@Tatty Teddy, Mijn duimen draaien voor je hoor ben je NOD aan het wegwensen. Hopenlijk is je dag vandaag beter dan gisteren. @hartewens, voor jou duim ik ook. Noeg een paar dagen he. @Anita, Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine van je vriendin.
@ Selina, Jeetje meid wat erg voor je! Heel veel sterkte! Hier kan je altijd terecht om je hart te luchten! Luister goed naar je lichaam en neem de tijd die je nodig heb meis! @ Mimi, haha dank je meis! Ik ben er nu niet zo mee bezig, ik zie het allemaal wel! Denk als het me nod dag is, dat ik dan toch wel de zenuwen krijg hihi! Me dag is gelukig veel beter dan gisteren! Even gauw afkloppen, want hij is nog niet om ! Meiden, Ik ben er morgen weer, ik ga nu douchen en dan weer lekker me haar steilen ! Ga gezellie naar me vriendin toe en daar lekker eten! Ze heeft me haar nog niet steil gezien, wat zal ze opkijken hahaha! Allemaal een fijne avond en tot morgen!
Luna ik vind het allemaal wat makkelijker om er mee om te gaan sinds Kylian er is en daarbij zijn wij ook nog niet echt aan het klussen dus dat zal ook wel schelen. Daarbij hou ik er nu gewoon rekening mee dat het dit keer ook wel eens lang zal kunnen duren. Tatty een krentewegge is een heel groot krentenbrood dat men hier vroeger gaf aan het nieuwe gezin wanneer men kwam kraamschudden. Selina sterkte meid. Groetjes anita
Selina, heel veel sterkte meid. Neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven. Pluk, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Leuk idee om ze een krentenwegge te sturen.
Had net even mijn vriendin aan de telefoon. Het was een pijnlijke bevalling geweest, de laatste 2 cm hadden niet gewild maar de kleine wilde ook niet wachten dus dat was au geweest. Hij weegt 6 pond en is 50 cm lang. En weet je wat helemaal leuk is haar dochtertje is van 06-07-06 en deze is dus van 08-01-08 Zaterdagmiddag gaan we de kleine bewonderen groetjes Anita
Gefeliciteerd Anita, met het zoontje van je vriendin! Goed zo Tatty, lekker aan de Merci Hier gaat het goed hoor. Vreselijk moe, ik sleep mezelf echt voort, maar als het goed is moet dat over een paar weken beter gaan. En het is voor het goede doel! Wat naar voor je Selina ....... heel veel sterkte.
Ik kreeg net van mijn buuf te horen dat onze overbuurvrouw (gelijk zus van een goede vriend) 11 weken zwanger is. Was wel even slikken eigenlijk. Ik ben echt oprecht blij voor haar hoor maar toch op de 1 of andere manier doet het best wel pijn. Mijn buuf keek me al zo aan toen ze het zei en zei er achteraan dat de volgende keer ik was 3 keer is scheepsrecht he.
Tuurlijk gun je het een ander, het doet alleen zo verekte zeer bij jezelf omdat je zelf ook zo graag wilt. Groetjes anita
Hoi allemaal, Afgelopen zaterdag, tijdens 1e echo (bij 10 wkn en 3 dgn) kregen we te horen dat het hartje niet klopte en dat het al met 8 wkn en 4 dagen gestopt is te leven ... hoewel ik me er op had ingesteld dat het ook mij kon overkomen, was het best even schrikken. Nu is het afwachten tot het bloeden begint, hoe lang kan dat duren? En voel je het aankomen? Ik had het nog niet op mijn werk gezegd en ben ook niet van plan om deze mk te melden, maar als ik me natuurlijk helemaal beroerd ga voelen .... hoe lang duurde het bij jullie voordat de bloeding begon? Hoewel ik uiteraard niemand een mk gun, ben ik blij om even wat lotgenoten te ontmoeten, zucht ... Alvast bedankt voor jullie reactie! Liefs, Dyaan
Dyaan Bij mij is precies een week naar de echo het bloeden begonnen. Het begon als een zware menstruatie en na 3 dagen kreeg ik erge krampen (achteraf weeën maar dat herken ik dus nu pas) en daarna is het vruchtzakje geboren. Daarna nog 1,5 dag flink gebloed en daarna werd het een normale menstruatiebloeding. Ik wilde ook gewoon doorwerken maar dat is mij niet gelukt, barste steeds in tranen uit en dat werkt gewoon niet zo lekker. Ik heb het dan ook wel op werk verteld van de mk en helaas liep ik tegen een leidinggevende met weinig begrip. Mede daardoor ben ik veel te snel weer begonnen met werken. Mijn advies is dan ook gewoon bekijken waar jij je het beste bij voelt en je niks aantrekken van de rest. In iedergeval heel veel sterkte Groetjes Anita
Hoi Anita, Dank je wel voor je snelle reactie. Balen van die leidinggevende, daar zit je nou net even niet op te wachten. Ik heb op zich wel een goed gevoel over mijn baas, maar ik heb gewoon geen zin dat ze nu weten dat we bezig zijn en wellicht dat dat bij bepaalde zaken dan toch een rol speelt, misschien zelfs onbewust. Maar, als het niet anders kan, vertel ik het gewoon hoor, maar als het niet nodig is. De VK vertelde me zaterdag dat het vaak binnen een week nadat je de bevestiging hebt gehad dat het vruchtje niet meer leeft begint te bloeden omdat het ook iets psychisch is. Ik wacht maar af, meer kan ik ook niet doen. Vind het wel vervelend dat ik nog steeds last van grotere en gevoelige borsten heb ... Ik ben niet echt bang voor die krampen, maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Heb normaliter ook niet echt last van mijn menstruatie dus weet straks misschien niet wat me overkomt ! Anyway, het moet er gewoon uit en het liefst op de natuurlijke manier. Nogmaals thanks voor je tips ! Dyaan