Ha meiden, Wat is het hier gezellie vanavond ! Ik kom nu net uit me werk en ik dacht ik ga ff bij de meiden kijken hier, hoe bedoel je verslaafd hahaha! @ Pluk, Ik begreep mimi wel meteen! Maar ik ken haar al vanaf toen we klein waren haha ! Dat scheelt weer een heleboel! Wat zeg dat toch weer heerlijk zeg, een week lang vol met sperma haha! Ik zie het al gelijk helemaal voor me, helemaal opgeblazen die week ! Maar ik doe het meestal ook op die manier wat je zegt, en dan weet me ventje niet dat ik in me vruchtbare dagen zit ! Anders zit er gelijk zo'n druk achter! Dat topic staat bij zwanger worden, onder de naam: de innestelling is verkeerd, help ( iets in die richting, eerst had ze geschreven: Is dit een miskraam, help!) Ik heb er ook wat geschreven en heb me weten in te houden! Was echt ff boos toen ik het las! @ Mimi, Wat leuk zeg die tekening ! Heb je die zelf gemaakt? Hij is echt goed gelukt zeg! Als jij hem heb gemaakt, dan mag je dat ook een keer voor mij doen als je zin heb! Het wordt een mooie week voor je lees ik haha! Er flink tegenaan meid! Blijft moeilijk he, ook al wil je er niet meer zo mee bezig zijn, toch doe je dat onbewust wel! Gewoon elke week een paar keer klussen, dan kan je je ei nooit missen ! @ Natas, Veel succes morgen met je lange dag! Ik denk aan je! @ Hartewens, erg he dat wachten! Juist omdat je bijna bij de waarheid bent! Dan hou je het helemaal niet meer van de spanningen! Ik heb die staafjes van matcare hier ook liggen hoor voor het geval we ze nodig hebben! Spannend dat volgende maand de voorlichtingscurces begint! Echt streng he zijn die regels als ik het zo lees van je! Maar dat is denk ik allemaal maar goed, maar niet leuk als je net als jullie al zo tijd bezig zijn! Mijn duimen blijven draaien voor je! @ Luna, ik begreep van fluiter dat je vandaag een echo had! Hoe was het meid, alles goed?
@Tatty Teddy, Ja meis deze tekening heb ik vandaag gemaakt. Mijn meissie wilde graag dat we samen zouden gaan kleuren dus toen heb ik gezellig met een foto'tje met haar aan de tafel voor een uur gezeten. op mijn hyve staan er meer. ik zet ze hier ook wel even in het album. Hahaha ik wil geen echte foto's van ons gezin maar dan maar tekeningen he.
Is ook maar goed hoor dat Jan niet wist dat ik dit zo aan het plannen was want dan was Kylian er w.s nooit gekomen. Hoe harder ik hierop aandrong hoe meer hij het juist niet wilde. Voor nr 2 zou ik dan ook voorlopig dit niet doen, we beginnen ook pas echt aan het einde van het jaar . Zo en nu ga ik dat andere topic eens lezen. Groetjes Anita
Mogge, Mimi, wat grappig die tekeningen! Even over "klussen"(vind ik zo'n raar woord). ALs je het gewoon om de dag doet dan kan het niet missen toch? Zou wel gewoon regelmatig gemeenschap hebben, ook na de vruchtbare periode. Soms komt het eitje laat en heb je de kans gemist. En natuurlijk om het leuk te houden. Mijn man heefte r geen moeite mee gelukkig. Vraagt ook of ik in vruchtbare periode zit. Als we het wel heel vaak doen dan merk je wel dat het wat minder wordt, maar over het algemeen gaat het goed. Zijn wens is net zo groot en wil er dus ook wel wat voor doen . Je moet ook proberen om het leuk te houden en niet alleen vrijen omdat je toevallig vruchtbaar bent, haha. Heb weer slecht geslapen. Snap er niks van, normaal slaap ik goed. Als ik nu slaap slaap ik heel licht en ben dan zo weer wakker. Heb nu ook een zere maag, brandend gevoel. Mijn testen zijn vandaag al binnen. Lekker snel die matcare hoor. Je betaalt en volgende dag heb je ze. Vanaf nu voor mij geen geren meer naar de drogist. Na al die jaren wil ik niet dat vrouwtje die alleen maar testen koopt zijn, haha. Voor de 1e zwangerschap heb ik trouwens in al die jaren maar 1 keer eerder een test gekocht, dus eigenlijk valt het mee. Totdat ik echt zwanger raakte, vanaf dat moment was er dan de hoop dat het echt weer zou gebeuren en test je toch ook wel vaker.
Hartewens, wat spannend voor je, het klinkt allemaal wel veelbelovend moet ik zeggen. Wanneer zou je NOD ook al weer zijn? Ben benieuwd hoor, ik blijf in ieder geval keihard voor je duimen. Zowel voor een zwangerschap als voor jullie adoptieprocedure. En groot gelijk hoor dat je de testen bestelt via internet. Het scheelt niet alleen een hoop geren, maar vooral een hoop centjes.
Ik zag dat jullie naar de echo van Luna vroegen. Zij heeft hem dinsdag gehad en alles was in orde. Dat zal ze hier zelf ook vast nog wel komen vertellen, maar dan weten jullie in ieder geval dat alles goed is.
Fijn dat de echo van Luna goed was! Op z'n vroegst heb ik morgen mijn nod. Mijn cyclus is wat langer geworden denk ik.
Kijk, dit soort topics kan ik dan weer niet tegen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=76869 Ik moest er gewoon even op reageren. Zal ik een kind nemen of niet.....
Ik heb het topic gelezen en ga er maar niet op reageren. Ja sorry hoor zal ik een kindje nemen of niet en als ze het toch neemt en het bevalt niet zeker met het bonnetje terug naar de winkel ofzo. Echt alleen daaruit kun je al op maken dat ze nog veel te jong is voor een kind (en dat heeft niets met leeftijd te maken) Groetjes Anita
@hartewens, ik heb net gekeken op die topic. Ik reageer er niet op hoor. Jeetje. Ja ik of ik er 1 neem of niet. Halloooooo Misschien kan ze ze wel niet eens krijgen, ze mag blij zijn als ze uberhoud een kleintje kan krijgen. @Inez, ik was al even op de andere topics wezen kijken waar Luna zit en had het daar ook al gezien dat de echo goed was. Bij mijn mannetje heb ik soms mijn twijfels over dat hij het wel wil ja of de nee. Bij hem heb ik de 1 op andere moment zoiets van zegt hij nou ja omdat ik wil? Daar kwam gisteravond verandering in toen manlief thuis kwam van zijn werk. Zijn collega heeft sinds een maand een tweeling. Zijn vriendin was gisteren met de kleintjes even komen kijken. De ogen die ik bij mijn ventje zag toen hij er over vertelde spreekt boekdelen. Zo vertederend.
Mannen, het zijn vaak van die binnenvetters. Hier kun je vaak ook meer uit zijn ogen (blik) opmaken dan dat hij verteld. Groetjes Anita
oja sorry! Ik heb de update bij zwangerschap (zwanger na een miskraam geplaatst). Maar alles was goed. het was echt ontzettend leuk en het ukkie was ook heel bewegelijk. Wonderlijk dat je al echt een klein mensje ziet compleet met armpjes en beentjes. En dat terwijl het pas de grote van je pink heeft!
@Luna, Helemaal geweldig van je mooie echo. Leuk he dat je dan al zoveel kan herkennen van een kindje. Kwam vandaag ergens achter, ze durfde het geloof ik niet te zeggen tegen mij. 2 weken terug heeft een vriendin van mij een echo gehad. Op de echo bleek iets niet goed te zijn met het hartje van de kleine. Ze weten nog niet precies hoe en wat en ze moet de 14e terug komen voor weer een echo zodat ze het beter kunnen zien geloof ik. ze is nu bijna 22 weken. Het is die vriendin die bijna gelijk met mij liep van mijn tweede mk. Vind het zo sneu echt waar. Ik zag haar afwezig op msn en meestal is ze er dan wel. Ik stuurde dat ik heel erg zou duimen voor een goede echo de 14e en als er wat was dat ze altijd bij mij terrecht kon. Jammer genoeg was ze er echt niet maar ik zag net dat ik een bedankt berichtje had gekregen. Ik had het heel moeilijk toen ik wist dat ze zwanger was en ik gun het haar echt hoor. Alleen vind ik het nu weer moeilijk omdat het waarschijnlijk helemaal niet goed zit. Stom he zelfs ik voel haar pijn en vond het zo jammer dat ze niet naar mij kwam. Ik begrijp het opzich wel omdat ze mij zoveel mogenlijk niet wil lastig vallen, maar ik vind het juist leuk als ze naar mij toe komen. Ik hoop dat ze nu wel weet dat ik er ook voor haar ben. Moest het even kwijt hoor.
@ Luna, Wat fijn dat alles goed is met jullie beeb! Had ook niks anders verwacht ! Hoe gaat het met je, ben je minder misselijk? Ik hoop het wel voor je! Tot nu toe ben ik nog droog ! Ik hoop dat het zo blijft! @ Mimi, je tekeningen zijn echt heel mooi zeg! Vind het knap van je dat je dat kan! Vroeger was je er ook altijd mee bezig! Jeetje wat erg voor je vriendin, ik hoop dat alles goed blijft gaan met die kleine! Moeilijk he, dat ze dan jou wil ontlasten, terwijl je er nu voor haar wil zijn! Gelukkig heeft ze je berichtje op de msn gelezen! Logisch dat je even je verhaal kwijt wil nu! Lijkt me echt heel moeilijk om dat mee te maken! Ik zal ook voor haar duimen! Ik hoop dat alles de 14e goed blijkt te zijn! @ Hartewens, Ik heb het topic gelezen! Echt heel bizar hoor een kind neem je niet die krijg je als je gelukkig mag zijn! Ze doet net of ze kleding of iets gaat kopen! Ik heb er niet op gereageerd, maar zat me flink te ergeren aan dr! Ik heb hele goeie hoop voor je, me duimen blijven hier draaien voor je ! @ Inez, Bedankt dat je het ons vertelde over luna! Hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten meid ! Voor de meiden, die ik vergeet: Veel liefs!
Luna super zeg! Mimi wat erg van je vriendin zeg. Dat gun je niemand. Hopelijk valt het mee. Tatty, kun je je nog beheersen? Morgen testen? Ik heb morgen ook mijn nod, als ik uitga van 28 dagen cyclus en dat die bloeding met eisprong te maken had. Maar aangezien ik gister hartstikke negatief testte denk ik niet dat het zin heeft morgen te testen. Mijn duimen draaien ook voor jou hoor!
Och mimi wat erg voor je vriendin, ik hoop dat alles mee zal vallen dus mijn duimpjes draaien voor d'r. Groetjes Anita
@ Hartewens, ik probeer nu af te wachten ! Als ik een paar dagen over tijd ben, dan ga ik testen! Ik hoop dat ik dat vol kan houden haha! Voor jou heb ik nog steeds hoop, sommige vrouwen testen eerst negatief en later positief! We maken het samen spannend zo haha!
Hoi Hoi, Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties, ik zou er bijna van gaan snotteren ... Zo lief! Hier is de situatie nog steeds onveranderd, maar ik realiseer me na jullie verhalen wel dat het niet even een menstruaatietje is als elke andere. Ik ga dus echt op het moment zelf bepalen wat ik doe en ik ga echt aan mezelf denken. Gelukkig heb ik ook nog een lief vriendje die me desnoods vastbindt zodat ik toch niet ga werken. Ik wens iedereen succes en een dikke knuffel ! Dyaan
Goedemorgen! Dyaan, neem de tijd meid. Het is niet niks. Tatty, knap dat je kunt wachten. Ik kon het weer eens niet. Vanmorgen op mijn ws nod getest en zo negatief als wat. Geen sporen van ongie. Maar goed die zal binnen een paar dagen wel komen. Op naar ronde zoveel. Pfff