@ Dyaan, ik ben blij dat je vriend je goed in de gaten houd! Dat heb soms even nodig, dat iemand je even terug roept! Neem je tijd die je nodig heb! Hier kan je ook lekker je hart luchten als je daar behoeft aan heb! Dikke knuf terug! @ Hartewens, Ach nee he, wat balen zeg! Het leek er zo sterk op, dat het weleens raak zou zijn bij je! Ik vindt dit echt rot voor je! Ik ben tot nu toe nog steeds ''droog''! Vindt het nu wel spannend worden, maar op zn vroegst probeer ik te wachten tot zondag of maandag met testen! Als het me lukt !
\/ \/ Luna is 12 weken zwanger! Joehoe, GEFEILICITEERD meid, met deze hele mooie mijlpaal! Ik proost hier op je haha!
Dyaan, wat fijn dat je vriend je goed in de gaten houdt. Helaas hoor je het vaak genoeg anders. Heel goed dat je aan jezelf gaat denken op het moment dat je MK doorbreekt. De ene fietst daar zo doorheen, de ander ligt plat met hevige krampen. Het is niet van tevoren te zeggen hoe het bij je uit zal pakken. Mimi, wat een vreselijk bericht van en voor je vriendin. Sterkte ermee. Luna, hoeraaaaaa! 12 weken zwanger. Wat een geweldige mijlpaal. Tatty Teddy en Hartewens, hou 'm droog meiden, de lijst zwangeren moet dit jaar nog even flink wat groter worden! Hartewens, een negatieve test hoeft niet per definitie te betekenen dat het niet raak is. Bij m'n eerste zwangerschap testte ik ook pas na een week positief. Ik duim voor je dat dit ook voor jou het geval is.
@Dyaan, wat fijn te horen dat je vriendje je wel in toom houd wil je te vroeg gaan werken en alles. @harte wens en Tatty Teddy hou het droog he. Ik heb zulke gerimpelde duimen van het duimen voor jullie. @luna jaaaaaaa 12 weken alweer jeetje wat gaat dat hard zeg.
Kom dan ook eens uit bad dan rimpelen je duimen ook niet zo Hartewens en Taddy, drooghouden en succes met (af)wachten. Luna gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal. Dyaan, hou jezelf in de gaten en goed naar je gevoel luisteren. Hier is eigenlijk alles heel rustig, heb vanmorgen zelfs uit kunnen slapen tot 8.30 uur . Straks als Kylian wakker is gaan we proberen een brood met appeltjes erin te bakken, hopelijk lukt het want dan kunnen we vanavond lekker met zijn tweeën smikkelen (papa heeft late dienst). Groetjes Anita
dank je wel lieverd! Ik kwam eigenlijk kijken naar een update van jou en zien nu dit. Lief joh! Als ik morgen ook goed door kom (haha vast wel) dan ben al mijn miskramen voorbij!
Ik heb de lange dag van gisteren overleefd, maar dan wel tenauwernood...... mijn hemel, wat heb ik het zwaar gehad. Zo vreselijk moe, ook misselijker hierdoor plus af en toe moest ik te lang wachten voordat ik ergens weer iets kon eten. Ik lag om 01.30 in m'n bed, helemaal kapot, en kwam er vanmorgen pas om 12.30 weer uit. Vanmiddag wat dingetjes gedaan maar leek wel alsof ik nog steeds door een mist heen moest ploegen, heb het verder rustig gehouden en ga vanavond weer vroeg naar bed. Verder alles prima hier hoor! M'n buik is steeds meer te zien door m'n kleding heen, gisteren voelde ik me gewoon echt lekker zwanger zwanger door de collega's die in het land zitten die het zagen en me feliciteerden. Op mijn afdeling wisten ze het al maar vele anderen nog niet, was erg leuk om het nu van de daken te schreeuwen en dat men het zag. Mimi, wat vreselijk naar voor je vriendin Ah Hartewens, wat ontzettend balen van je negatieve test! Tatty, ik doe niets anders dat duimen! Luna, prachtige 12 weken! \/ Ook veel sterkte voor jou!
Ik dacht ook al wat hoor ik toch de hele tijd Fijn he dat het eindelijk zichtbaar is, kun je eindelijk genieten van een mooie buik. Groetjes Anita
Goedemorgen! Natas, heerlijk he dat je het van de daken kunt schreeuwen! Hier nog geen ongie. Als het dan niet raak is wil ik dan het liefst zo snel mogelijk de ongie, zodat we weer verder komen. Krijg er weer wat meer moeite mee dat we nog steeds geen gezinnetje hebben.
@hartewens, ik hoop dat je gewoon bij diegene hoort waarvan de rest pas na een paar dagen positief word. @Tatty Teddy, Hoe is het daar meis, je banner is weer opnieuw begonnen is dat zomaar of heb je toch je NOD? Ik duim nog steeds hoor. @Natas, Heerlijk he dat mensen het kunnen zien. Dan voel je juist zwanger
Ha meiden, Even een update van mij: Ik ben helaas gisteren middag ongie geworden ! Gisteren had ik het te druk met me werk om hier te komen! Aan de ene kant vind ik het nu niet zo erg, omdat ik natuurlijk 1 feb met me nieuwe baan begin! Ik ga er nu helemaal voor deze maand en ik hoop dat het volgende maand ''raak'' is! Ergens durfde ik ook niet nu zwanger te worden vanwege me nieuwe baan, klinkt eigenlijk heel stom als ik dat zo zeg! Maar ik vindt het fijner als ik er al werk, natuurlijk als het wel zo was, dan was ik er super blij mee! Ik heb volgende week een vrijgezellefeest van me vriendin en ik troost me met het feit, dat ik dan lekker kan drinken ! @ Luna, Een lekker gevoel he meis dat je ''morgen'' over al je mk datum's heen bent! Ik ben echt zo blij voor jullie! Ik kom af en toe even op het andere topic kijken waar je nu kletst, om te kijken hoe het met je gaat ! @ Hartewens, Het kan nog wel he meid! Misschien test je net als inez pas volgende week positief! Zolang je niet ongi bent, blijven me duimen draaien voor je! @ Natas, Jeetje meid echt een hele lange dag heb je gehad zeg pfff! Waarom was dat eigenlijk als ik vragen mag? Ik neem aan dat het maar eenmalig is geweest!? Lekker he dat iedereen het nu gaat zien , dan voel je je echt op en top zwanger! Heerlijk meid nu kunnen jullie helemaal gaan genieten! Hoe is het nu met je jongste stiefje? Is ze een beetje bij gedraaid nu? Ik hoop het wel voor je! @ Mimi, Me banner ging uit zn eigen weer doortellen! Ik moet hem nog even veranderen nu, want ik zit nu al op dag 2 hahaha! Maar ik had nu wel weer netjes een cycles van 29 dagen, net als vorige maand! Blijft nu mooi gelijk! Voor alle andere meiden, heel veel liefs en een fijn weekend!
Taddy aan de ene kant wel balen hoor maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we dan maar denken. Hartewens, zo lang je nog niet ongi bent is er altijd nog een kansje, misschien behoor je inderdaad tot de late testers. Kylian en ik hebben een heerlijke rustige ochtend, Jan is met mijn vader op stap. Mijn vader had zich een 'nieuwe' auto gekocht een A fordje, die die nog moet opknappen. Hmmm zijn oltimer wagen park breidt zich steeds meer uit. De score is nu een borgward isabella coupe, een triumph spitfire waarin hij niet goed kan rijden omdat hij eigenlijk te klein is. Zet Jan erin dan lig je helemaal in een deuk. Knieën boven het stuur uit en het dak los zodat hij over het raam heen kan kijken En dan nu deze. Groetjes Anita
Tatty, jammer zeg! Hopen op de volgende ronde! Ik teste vorige zwangerschap ook wat later positief, maar dat ging mis. Heb dus niet echt hoop meer deze maand. Na de curretage is mijn cyclus wat langer geworden lijkt wel.
@ Pluk, Geniet lekker van je rustige ochtend ! Lijkt me idd een leuk gezicht je man in die kleine auto! Mannen en auto's, het blijven wat dat betreft echt kleine jongens haha! @ Hartewens, Het kan idd dat je cycles nu even helemaal van slag is door de curretage! Ik heb het geluk dat me cycles gelijk weer bijna '' de oude'' is! Het scheelt 1 a 2 dagen nu, dat is wel beter! Succes met afwachten meis! Maar ik blijf stilletjes hoop houden voor je!
@Tatty Teddy, he wat jammer nou. Volgende maand gaan we ervoor he . Ik begrijp je wel vanje baan hoor. Op dat gebied ben je net als mij. Ook veel te bang wat mensen gaan denken dan he. @Hartewens, Wat balen eigenlijk dat je nu eigenlijk niet weet wat je cyclus is. @pluk, ik hoop dat je ochtend lekker was en dat je er van genoten heb. Hihi ik zie het al helemaal voor me hoor iemand in een auto waar hij eigenlijk te groot voor is. Hahaha Mijn vader is ook gek op oldtimers. Als hij het had gekunt hadden we thuis er nu ook genog staan.
Jeetje, spannend hoor, dat je weer bijna kunt testen ... duim heel hard voor je mee. En Hartewens, balen dat het toch negatief is ... hopen dat het gauw wel raak is. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar het lijkt wel dat mijn borsten eindelijk iets minder gespannen zijn. Maar ze mogen nog steeds flink slinken vind ik zelf Wens jullie een fijn weekend! Dyaan
Hahaha, ja sorry jongens voor dat harde gegil van die daken door mij Hartewens, ik kan me helemaal voorstellen dat je er steeds meer moeite mee krijgt dat je nog geen gezinnetje hebt. Elke keer die teleurstelling verwerken en je dan weer op moeten laden gaat je niet in de koude kleren zitten. Anita, geef die Spitfire dan maar aan mij! Ah Tatty, wat jammer van je ongi! Ik snap 'm ook wel hoor, tegelijkertijd een nieuwe baan en zwanger worden zou ik ook niet een ideale situatie vinden. Die lange dag is gelukkig maar 1x per jaar hoor! Het was de zogenaamde Kick-off voor 2008. Nee, jongste stiefje is nog niet bijgedraaid en dat verwacht ik eigenlijk ook niet op korte termijn.
Ach Tatty Teddy, dubbel he? Enerzijds zwanger willen worden, anderzijds misschien toch stiekem een heel klein beetje 'blij' omdat het nu niet zo is vanwege je nieuwe baan. Hartewens, ik kan me goed voorstellen dat het afwachten je toch wel weer veel pijn doet. Je kunt inderdaad beter gewoon meteen ongesteld worden dan dat afwachten en dan pas gaan vloeien. Maar evengoed blijven m'n duimen keihard voor je duimen dat je gewoon wat later positief test. Niks is onmogelijk meid! Dyaan, ook voor jou is dit afwachten meer dan vervelend. Als het dan toch mis is, kan het ook maar beter snel achter de rug zijn zodat je je op herstel kunt focussen en wie weet wel weer aan een nieuwe ronde met nieuwe kansen kunt beginnen. Op zich wel een goed teken dat je borsten minder gespannen lijken te zijn nu. Poeh Natas, dat was een monsterdag voor je zeg. En wat een heerlijk gevoel he, dat je het nu wel van de daken kunt schreeuwen en je er steeds meer in kunt geloven. Mimi nog steeds rookvrij? Knap hoor meid, merk je nu dat het al wat gemakkelijker gaat worden? Vol blijven houden hoor! Pluk, wat een leuke hobby van je vader met die oldtimers. Heb je nog genoten van een heerlijk rustig ochtendje?
@Natas, Gelukkig dat het maar 1 keer in het jaar is. Jeetje je moet er toch niet aan denken dat het vaker is of wel. @Inez, Nog steeds rookvrij ja. Hahah het is nog net zo moeilijk hoor. Het zijn meer de kleine dingen waar ik nu heel erg tegen aan loop. Omdat mijn meissie nu weer naar school gaat krijg ik juist het oude ritme weer. Ik heb nog steeds de neiging om voordat ik de fiets pak een shaggie te draaien. Hahah ach dan pak ik maar een kauwgompje. Ik heb vorige week ook al expres mijn shag weggegeven zodat als ik een bui heb dat ik ook echt moeite moet gaan doen om het te krijgen en daar heb ik dan geen zin in. Maar ik beloon me zelf om te gaan sporten nu en dat vol te gaan houden.