Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.500
    113
    Hier even een foto van de nieuwe aanwinst :)

Ik heb hem in de cdrom van de comp gedaan dus als het goed is komt hij er aan jou kant zo weer uit ;)

De rustige ochtend was heerlijk en daarna nog weer even naar mijn vriendin geweest want Jan had de kleine nog niet gezien :)

Groetjes Anita

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @pluk mooi wagentje zeg. Zo krijg je toch echt het gevoel dat we weer terug in de tijd zijn.

@Inez goed he hahaha. Nou ja beloning uhm..... ik mag op mijn werk gratis sporten maar in dit 1,5 jaar dat ik er werk ben ik maar 3 keer geweest. Vandaar als beloning het proberen vol te houden. Elke donderdag ochtend. Behalve als ik moet werken dus volgende week wil ik de woensdag.

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Tatty teddy ik had je liever nu zwanger gewzien ipv nog een maandje wachten. ;)
    Maar ik snap je gevoel wel hoor. Nou zet hem op dan deze maand.

(Ik ben mijn miskraam datum voorbij! (nou ja, een uurtje of 16 haha).

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Luna dat voelt toch lekker he dat je er al helemaal voorbij bent. Meis nu kan je er eindelijk echt van gaan genieten.
    Hoe gaat het met de misselijkheid en alles? is dat al wat beter

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.500
    113
    GO LUNA GO LUNA GO LUNA :) :)

Leuk he die 'nieuwe' auto hij is van 1929 en aangezien hij nog niet op kenteken staat (moet een nieuwe voor aangevraagd worden) kan mijn vader dus nog de kleur veranderen (het zwarte blijft maar hij vind het blauwe niet mooi).
    Hij wilde het oker geel maken, maar ja dat vind ik weer niet zo mooi ;) dus heb ik gezegd dat ik dat bordeau rode ook heel mooi vond.
    Pa boos want nu maakte ik het alleen maar moeilijker moest daar over na denken wat dat was ook erg mooi :)

Oja en sinds gisteren kan Kylian bukken zonder om te vallen :)

Groetjes Anita

6. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Luna, lekker zeg! Een mijlpaal!
    Pluk, bordeaurood zou ik ook het mooiste vinden bij zo'n auto! Kylian een mijlpaal bereikt! Heel belangrijk, bukken zonder vallen!
    Mimi, goed van je dat je nog steeds niet rookt!
    Dyaan, dat afwachten is ook niks he. Wel prettig dat je borsten minder gespannen zijn! Dat vond ik 1 van de vervelendste dingen, zere borsten terwijl het zinloos was.

Stop maar met duimen dames. Had vanmorgen wat roze bij afvegen, betekent dat mijn ongie er morgen of vandaag nog aankomt. Was ook wel te verwachten. Op naar ronde ? Ben de tel kwijt geraakt in die 5 jaar en 7 maanden :cry:

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.500
    113
    AAAAAAAH hartewens wat Jammer :cry:

Groetjes Anita

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, wat ontzettend balen meid! Ik had het zo ontzettend graag anders gezien voor je.

Pluk, wat een ontzettend gave auto. Haha, dat je het je vader zo moeilijk maakt met de kleurenkeuze. Maar ik zou zelf ook voor die van jou gaan. Zwart met bordeaux-rood lijkt mij ook het mooiste voor deze oldtimer.
    En wat geweldig dat Kylian nu kan bukken zonder vallen. Steeds weer een stapje verder. Geweldig hoor!

Yeah Luna, wat een mooie mijlpaal. Nu volhouden meid!

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Natas, Dat was oprecht een kick off zeg! Jeetje echt een super lange dag was dat! Je had bijna 24 gewerkt :confused: , en dat terwijl je zwanger ben! Petje af hoor voor je! Ik zou het niet volhouden denk ik! Gelukkig is het maar 1 keer per jaar, en zelfs dat is al te veel vind ik!
    Ben bang dat het met het jongste stiefje nog wel even kan duren denk ik, voordat ze bij draait! Maar leuk is het niet!

@ Inez, Het is idd een heel dubbel gevoel nu! Ik ben stiekem ook wel een beetje blij nu! Want had al gerekend als het nu raak was, dan was ik 7 weken als ik daar ga werken! En nu weet ik niks als ik daar begin ;) ! Ik vind dat toch wel een fijner idee! Weet je nog me verhaal over me middelste zus? Daar was ik al die tijd onbewust mee bezig en toen ik het los liet, was ik die maand erna zwanger! Dus ik denk ook dat het geestelijk een rol kan spelen! Misschien juist omdat ik zo onbewust met me nieuwe baan bezig ben dat het tot nu toe nog niet gelukt is! Je bent alweer bijna 12 weken! Heerlijke he meid! Dadelijk de pucntie en je kan er helemaal van gaan genieten! Weet je al een datum daarvoor?

@ Pluk, Gaaf zeg de auto van je vader! Echt super leuk dat dat zijn hobby is! Ik vindt bordeaux rood ook het mooiste voor deze auto! Die kleur springt er mooi uit dan! Ik ben benieuwd welke kleur het uiteindelijk gaat worden ;) haha !
    Wat goed dat kylian nu kan bukken zonder vallen! Er komen nu steeds meer leuke fases aan, op een gegeven moment zijn ze echt groot!
    Het gaat veel te snel met die kleintjes ;) !

@ Luna, Je bent nu helemaal over de miskraam datum's heen :) !
    Heerlijk he, echt een opluchting moet dat zijn voor je! Is je misselijkheid nu ook minder? Ik hoop het echt voor je! Want je heb het erg zwaar gehad! Ik ga er deze maand helemaal voor! Want nu maakt het voor mij niet meer uit qua nieuwe baan dan he! Het wordt dus een hele drukke maand voor me ;) hihi!

@ Hartewens, Balen meid! En zeker omdat jullie al zolang bezig zijn! De teleurstelling wordt alleen maar groter elke maand! Elke maand dat kleine beetje hoop en dan weer die teleurstelling, je wordt er gek van! Dikke knuf meid!

@ Dyaan, Wat vervelend dat je nog steeds moet afwachten nu!
    Je kan het maar beter achter de rug hebben, want dit is ook niks dat wachten! Het is wel een goed teken dat je borsten minder gespannen zijn nu! Hoe gaat het voor de rest met je? Kan je het een beetje een plekje geven?

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Pluk, haha ik ga ook voor het rood en zwart hoor hihi. Dat zijn ook mijn lievelingskleuren dus is dat voor mij makkelijk gezegd natuurlijk. Helemaal toppie zeg dat Kylian zonder te vallen kan bukken.

@hartewens, he meis wat balen nu weer zeg. ik wil je een hele dikke knuffel geven. Knuffies

@Tatty Teddy, Denkt je zus nog zo erover? of ze heeft ze zich er ook bij neer gelegd.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het gaat wat wisselened. Alsik teveel doe moet ik meteen spugen. dus ik moet me nog echt kalm houden. Lastig lastig voor zo'n bezigbijtje als ik.

12. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, me zus denkt er nog steeds zo over! In haar gedachten moet zij als 2e ( nou ja nu 3e want we worden weer tante natuurlijk :) ) een kindje krijgen omdat ze de middelste is! De band tussen haar en mij is echt veranderd hierdoor! Best wel jammer, maar ik heb me er onder tussen bij neergelgd! Want ik heb me teveel en te vaak druk gemaakt over haar! Heb ik geen zin meer in, zij denkt ook alleen maar aan zich zelf! Als je nou kijkt naar me oudste zus, die vond het in het begin van haar zwangerschap heel moeilijk om met mij over haar zwangerschap te praten! Omdat ze het ons ook zo erg gunt! Kijk dat vind ik nou echt lief, maar ik heb het uit haar koppie gepraat en zitten we nu heerlijk te dollen over de kleine beeb in haar buik :) haha! Ik ben blij dat ik haar heb, wij zijn echt 2 handen op 1 buik en nu letterlijk bij haar haha! Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat ze op mijn verjaardag is uitgerekend!
    Het is een lang verhaal geworden, maar dat ben je gewend van me hihi!
    Me oudste zus en nichtje komen dadelijk op visite, heb er helemaal zin in :) :) !

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, Ik vind het heel jammer dat ze er nog zo over denkt. Gelukkig heb je je oudste zus nog enne uhm............ wij allemaal hier. Hihi mijn zus ook hoor. Wij zullen echt heeeeeel blij zijn voor jou. Dikke kus en meis doe de groetjes aan je zus van mij.

Knuffie van mij

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mooie mijlpaal Luna, over je mk-datum heen! :)

Hartewens, balen meis :cry:

Anita, de Spitfire pastte niet door m'n usb-stekkertje! :( :D
    Zeg maar tegen je pa dat die nieuwe oldtimer idd bordeauxrood moet worden, unaniem hier op het forum besloten! :)

Mimi, helemaal super dat je nog lekker gestopt bent met roken!
    Het is moeilijk, ik weet 't, maar die standaard momenten dat je naar je shag zou willen grijpen worden steeds minder. Je moet jezelf weer nieuwe gewoontes aanleren, duurt even maar komt wel goed!

Tatty, ja die dag was erg lang...... bleek dat ik er vandaag nog niet overheen was, heb vanmiddag lang liggen slapen op de bank.

Ik vind het heel erg voor je dat je middelste zus zo doet.
    Kan zijn dat ik op basis van wat je hier schrijft te snel oordeel hoor, maar de woorden "emotionele armoede" kwamen bij me omhoog. Eigenlijk is het ook heel triest voor je zus dat zij zo denkt en leeft.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yeah Luna, nu ben je echt over je MK mijlpaal heen!

Tatty Teddy, wat ontzettend triest dat je zus er nog steeds zo over denkt. Eén troost, het zegt meer over haar dan over jou meid!

Natas, deze week maar een wat rustiger werkweekje aanhouden. Gelukkig is die monsterdag maar 1x per jaar.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.500
    113
    Dan hoop ik maar dat dat bezige bijtje niet toevallig hier overheen vliegt als ze misselijk is :) :)

Om mijn vader ervan te overtuigen dat mijn kleurenkeus het beste is ;) ga ik in photoshop proberen de auto van kleur te veranderen zodat hij het verschil goed kan zien. Daarbij als hij trouwerijen wil gaan rijden dan lijkt mij dat gele (met een witte jurk ervoor) heel flets overkomen..

Weet je waar ik gisteren in 1 keer aan dacht nog 10 keer ongi worden en dan gaan we er weer voor, dat klinkt veel korte dan over 10 maanden of aan het einde van het jaar ;) :)

Groetjes anita

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, ik kan me goed voorstellen dat het voor jou als bezig bijtje erg moeilijk is om het rustiger aan te moeten doen. Zeer herkenbaar. Ik moet me ook kalm houden. Niet vanwege misselijkheid, maar vanwege de vermoeidheid.

Ben zelf ook altijd een bezig bijtje geweest. Heb het een aantal jaren geleden al moeten leren om m'n dag anders in te delen ivm chronische moeheid. En dat is aardig gelukt. Ik ben er grotendeels weer bovenop gekrabbeld. Alleen onder bepaalde omstandigheden als stress of zoals nu weer m'n zwangerschap merk ik, dat ik weer flink wat stappen terug moet doen. En dat is best wel weer even slikken, maar ik probeer ervan uit te gaan dat het net als na m'n eerste zwangerschap na de bevalling wel weer goed zal gaan, of in ieder geval een heel stuk beter.

Pluk, wat leuk dat je vader trouwerijen wil gaan rijden met z'n auto. In dat geval lijkt mij zeker de combi zwart/bordeauxrood de beste optie. Succes met je projectje om het je vader duidelijk te maken. We zijn hier met z'n allen denk ik wel heel benieuwd wat er uit gaat komen, aangezien we het allemaal met je eens zijn voor wat betreft de kleuren van deze mooie auto.

Dyaan, hoe is het nu met jou?

Yes, hier weer een mijlpaal bereikt, 12 weken al weer.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.500
    113
    Go Inez Go Inez Go Inez

Gefeliciteerd met je mijlpaal :) :)

Lastig he die vermoeidheid, ik ken er hier ook alles van :rolleyes: , had vandaag gepland om de kledingkast eens uit te mesten maar dat ga ik morgen maar doen, ben vannacht er 3 (of was het nu 4) keer uitgeweest omdat Kylian aan het huilen was.

Groetjes Anita

19. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    :whistle: \:D/ :whistle: \:D/
    INEZ is 12 weken zwanger!
    Joehoe, GEFELICITEERD met deze mooie mijlpaal meid!
    Nu kan je lekker gaan genieten meis!

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo meiden, hier weer een berichtje van mij. Ik kom niet zo vaak meer hier, maar lees altijd wel even mee! Mijn menstruatie is gewoon normaal verlopen, was een beetje bang dat ie heel heftig zou zijn, omdat er natuurlijk 4 maanden tussen heeft gezeten, maar na 5 dagen was alles weg. Dus dat is mooi. Nu gaan we er gewoon weer voor en we zien wel wanneer het raak is.

Tatty, jammer dat je ongi bent geworden meid!

En Luna, jij hebt je eerste mijlpaal bereikt he! Goed zo! Gefeliciteerd, hoop dat je nu lekker kan gaan genieten!

Deel Deze Pagina