@ Mimi, Ik heb idd jullie allemaal die het wel goed met me voor hebben! En het klinkt misschien stom, maar inmiddels weet ik niet beter dan dat ze zo doet ! Wat knap van je meis, dat je nog steeds gestopt bent met roken ! Ik ben harstikke trots op je meis! Ik ben nu bezig om om te proberen af te vallen! Ik heb al 2 maanden niet gesport en door al dat kerst eten, ben ik iets dikker geworden! Ik ga nu hardlopen en het snoepen laten staan! Ik drink nu al 3 dagen alleen maar water! De wc heb ik nog nooit zoveel gezien hahaha! @ Natas, Logisch dat je nog een nasleep van die dag had! Vooral omdat je zwanger bent, heb je lichaam even een bijhoorlijke klap gekregen! Ik hoop dat het vandaag weer een beetje gaat, dat je je iets fitter voelt! Over me zus, klopt het wel wat je zegt ( emotionele armoede) Ze is al jaren depressief, maar alles gebruikt ze als excus hierdoor! Dan zegt ze, ja het komt omdat ik depressief ben! Ik heb ook een vriendin die depressief is en zij is zo anders in haar gedrag! Ik zelf vind, dat die depressief hier buiten staat! Het is gewoon egoistisch/ jaloers dat ze zo denkt over onze kinderwens! Maar het typische is dat ik me heel de tijd druk had gemaakt over haar en toen ik het los liet, was ik die maand erna zwanger ( helaas mis gegaan)! Heb nu dus goeie hoop voor volgende maand, want nu laat ik het idee over me nieuwe baan los! Ik ben benieuwd haha ! @ Inez, Daar heb je helemaal gelijk in ( over me zus)! Gisteren was me nichtje bij me en ik heb weer zo gelachen! Me vriend heeft een webcam voor de playstation 3 en dan kan je jezelf zien op de tv! Die had ik aangesloten voor dr! En ze heeft heel de tijd voor de tv gestaan om naar zichzelf te kijken haha ! We hadden een stukje opgenomen en daarna weer afgespeelt, dat vond ze maar heel raar en ging ze zich zelf weer na doen via het filmpje haha! Wat vervelend voor je, dat je chronische vermoeidheid heb! En dat je nu weer een paar stappen terug moet nemen! Zeker als je gewend bent om zo druk bezig te zijn met alles! Het zal niet meevallen voor je! Dikke knuf meis! @ Pluk, Wat leuk dat je vader trouwerijen wil gaan rijden! Misschien tegen de tijd dat me vriend me eindelijk vraagt , kan hij voor ons rijden! Maar dat is wel een eind uit de buurt voor je vader, wij wonen omg rotterdam! En misschien kan ik nog wel 10 jaar wachten voordat me vriend me vraagt ! Kan je je vader niet overtuigen dat iedereen unaniem op het forum de bordeauxrode kleur heeft gekozen haha! Leuke foto trouwens van kylian !
Ja lief zijn ze he, mijn zus heeft ze genomen toen we bij haar waren in Amerika. Ze breidt heel veel en had dit mutsje ook gebreid (voor de verkoop). Maar ja er moesten natuurlijk wel leuke foto's van komen zodat ze de mensen kon verleiden tot het kopen. Maar eh trouwen in Rotterdam, dat kun je toch ook gewoon hier lekker doen op het platteland . Ik weet niet waar je zus last van heeft maar dat is natuurlijk geen excuus om je als een trut te gedragen . Als ik zo zou moeten redeneren dan zou mijn zus het eerste een kindje moeten krijgen (heeft ze gedaan) daarna ik (gebeurde dus niet) dan mijn ene nichtje (is dus voorgekropen) en dan mijn jongste nichtje (die is ook voorgekropen) en dan heb je meteen mijn hele familie gehad. Daarna zou dan mijn zus weer aan de beurt zijn (kunnen we lang op wachten want die wil er maar 1), daarna ik, dan mijn ene nichtje (die is nu eindelijk weer zwanger na 6 jaar ) en dan mijn jongste nichtje weer. Kortom, ik ga mijn nichtjes eens even lekker in elkaar stampen want ze zijn voorgekropen Groetjes Anita
@ Pluk, Wat leuk dat je zus dat mutsje zelf heeft gebreidt! Ik vindt hem echt zo schattig staan bij hem! De truc is dus goed gelukt om zo mensen over te halen tot kopen ! Lijkt me ook moeilijk als je zus in amerika woont, maar echt heel gaaf dat ze daar woont! Me vriend zei pas voor de gein, ik ga een huis kopen in new york haha! Ik weet niet of ik dat wel zou kunnen, ik ga dan teveel mensen missen hier ! haha ook niet eerlijk dat je nichtjes zijn voorgekropen, dat kan gewoon echt niet haha! Nu moet je ze idd in elkaar stampen haha! Me zus is gewoon een rare, van kinds af aan trekt ze al negatief de aandacht op haar! Ze kan het gewoon niet hebben dat wij nu in de aandacht staan i.v.m onze kinderwens! Mijn nichtje zei ook: Ik ga echt niet op haar ( me zus) wachten hoor als ik ook een kinderwens heb hahaha! Hmmm trouwen op het platteland lijkt me ook heel leuk! Het is denk ik wel wat romantischer dan in de stad ! Nou me vriend nog zover krijgen dat hij me vraagt ! Hij weet dat ik het graag wil en dat ik er al een tijd op wacht! Maar ja, mannen zijn niet zo snel van begrip whaha !
Hahaha dat heb ik hier nu ook. Mijn ventje weet ook dat ik het graag wil maar om het te doemn omdat ik het graag wil. Ne dan niet he. We hebben genoeg vrienden om ons heen zien scheiden en ik denk dat mijn mannetje bang is geworden. Dat is niet zo fijn dan meis. Het is voor een goed doel zeggen we maar dan he. @mariaatje, gelukkig is je menstruatie weer normaal op gang gekomen zonder al te veel pijn. @pluk, leuke foto meis, wel handig om foto's te maken voor de verkoop. H Nu wil juist iedereen het gebreide muts kopen he. Bij ons thuis was ik eerst met een kindje toen daarna mijn zusje, ze trouwde ook gelijk daarna. Mijn oudste zus was met trouwen als tweede en met haar kleintje als derde. Ik weet wel dat ze het in het begin even een beetje moeilijk vond maar ach ze was wel als eerste het huis uit . Mijn zus heeft er gelukkig nooit wat van gezegd ook al wist ik het wel hoor. Met haar trouwen heeft ze mijn vader gevraagd haar weg te geven. Toch een beetje een traditie voor haar en ook de eerste die pa vroeg. [/quote]
Goedenavond! Tatty wat vervelend dat je zus zo reageert zeg! Helaas ken ik het hier ook. Kan er verder niet over uitwijden ivm herkenbaarheid, maar loop denk ik tegen precies hetzelfde aan. Inez, de 12 weken voorbij! Super meid! Pluk, leuk zeg, je pap trouwerijen rijden. Ja dan is bordeau echt de mooiste kleur! Heb gewerkt, net weer thuis. Ongie is nog niet helemaal doorgebroken. Blijft minimaal rozeverlies, nu 2 ochtenden. Rest van de dag niks. Maar heb ik wel vaker voor ongie. Heb even laten pendelen. Ben benieuwd of het uitkomt. Maart 08 jongen, zwangerschap gaat goed. Nu maar hopen dat het uitkomt. Ik pin me er niet op vast hoor, ben er vrij sceptisch over, maar vind het wel leuk om te laen doen om te kijken of het uitkomt.
Hmmm met dat trouwen heb ik er een paar jaar geleden korte metten mee gemaakt. We gingen toch naar Amerika dus ik heb een trouwafspraak (in zo'n kappeltje) gemaakt in Reno (net zoiets als las vegas alleen wat dichterbij mijn zus). Daar heengereden, getrouwd om vervolgens achter te komen dat alle hotels en motels vol zaten ivm een speciaal weekend dus zijn we ook meteen weer naar huis gereden. Onze huwelijksnacht hebben we doorgebracht op een paar stretchers bij mijn zus Mijn vriendin wilde ook graag gevraagd worden, maar dan wel als ze lekker uit eten waren en ze niet hoefde af te wassen na die tijd. Uiteindelijk is ze gevraagd op de manier die ze voor ogen had maar wat hebben wij een lol gehad, steeds maar plagen dat een patatje bij de snackbar ook uit eten was Groetjes Anita
Hee Mariaatje, daar was je weer even. Gezellig! Fijn om te horen dat je een normale menstruatie hebt gehad. En nu maar op naar een prachtig eitje meid! Hartewens, balen altijd als zo'n ongie niet echt doorbreekt. Als hij dan toch moet komen, laat hem dan ook maar meteen goed doorkomen. Goh, wat leuk dat je hebt laten pendelen. Ik ben eveneens benieuwd of het gaat uitkomen. Zou wel mooi zijn zeg! Heel mooi.
Sorry jongens, ik heb nauwelijks bijgelezen en doe even aan een snelle 'meldplicht'. Mijn tante ligt namelijk op sterven. Ze was al langdurig heel erg ziek (uitgezaaide kanker en zeer ernstig longemfyseem). Ze heeft het nog langer uitgehouden dan iedereen incl. artsen hadden gedacht, maar een paar weekjes voor de kerst verslechterde haar toestand in versneld tempo. Na kerst heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen voor bestralingen aan een tumor die groeide en tegen haar rugwervel aan kwam (met daardoor veel pijn en héle vervelende dingen). Ze was eind vorige week net weer thuis toen haar longen het helemaal niet meer aan konden, ze zijn op. Mijn tante ligt nu weer in het ziekenhuis. Euthenasie was het ZH een stapje te ver (weet niet hoe erg je moet stikken eer ze dat willen doen schijnbaar) maar er is nu palliatieve sedatie toegepast : morfine en slaapmiddel waardoor zij er niets meer van merkt en wat het sterven ietwat zal bespoedingen. Geen gevecht meer voor elk klein snakje adem, ze slaapt nu rustig en zal steeds verder wegzakken. Dit is gisteravond gestart, artsen denken dat het hooguit 3 dagen kan duren. Gistermiddag in het ziekenhuis afscheid genomen We hebben met de familie een roulatie afgesproken om te waken, ik heb gisteravond gewaakt en ga er aan het eind van de middag weer een uur of 5 bij zitten. Daarna hebben we natuurlijk een hoop dingen te regelen voor de crematie, mijn tante heeft wel wat wensen bij ons achter gelaten maar niets echt helemaal uitgedacht of geregeld. Ik ben voorlopig dus minder hier aanwezig, wou dat even ook melden voor het geval jullie zouden denken dat er iets met mij en de zwangerschap is
Ik heb vandaag weer last van buikpijn. Het voelt niet leuk meer. Eerst waren het alleen een paar steken dat ik dacht dat het misschien mijn ei was. Beetje laat dan maar dat kan natuurlijk. Alleen ben ik nu zelfs misselijk van de pijn. Heel vervelend. Moet het gewoon even kwijt hoor.
Lieve Natas, heel veel sterkte de komende tijd meid! Mimi, wat vervelend dat je weer zo'n last hebt van je buik. Misschien is het toch verstandig om even een bezoekje aan je huisarts te brengen?
Natas veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel. Mimi, al weer buikpijn. Zou toch maar naar de dokter gaan als ik jou was. Mijn ongie breekt nog steeds niet door. Alleen 's morgens een veegje roze en dat is het. Vanmorgen zelfs niks. Mijn temp is wel weer laag en ben ook niet zwanger. Zal ik dan gewoon niet ongie worden en zo overgaan in mijn nieuwe cyclus? Heb dit nog nooit gehad zo.
Natas heel veel sterkte. Mimi, ik zou er toch eens over na gaan denken een bezoekje aan je huisarts te brengen. Hartewens, ik heb 1 keer een cyclus overgeslagen, dat was vlak na een vakantie in Amerika. Ik was daar al overtijd, een test gedaan, niet zwanger en de volgende morgen toch ongesteld. De maand daarop heb ik compleet overgeslagen en daarna viel ik weer precies in mijn oude ritme. Groetjes Anita
@ Natas, Jeetje meid wat erg voor je! Heel veel sterkte de komende tijd! We denken aan je! Dikke knuffel meis! @ Pluk, haha wat grappig dat jullie dat zo gedaan hebben met trouwen in Reno! Dat heeft ook wel wat ! Dat is ook een optie die ik kan gebruiken, voor als het nog lang duurt ! Een half jaar geleden moest ik zo lachen om me vriend: Ik zat op de hoek van de bank en hij kwam op zijn knieen naast me zitten, dus ik dacht nou komt het hoor nu vraagt tie me, Nee wat doet hij nou: Vraagt hij heel droog: Wil je koffie schat haha haha! Nam hij me lekker in de maling haha! @ Mimi, Heb je al wat van je vriendin gehoord? Afgelopen maandag had ze de echo toch? Ik hoop dat alles goed is met de kleine! Kan je dan niet beter nu al naar de HA gaan meis! Het is niet goed hoor, als je elke keer zoveel buikpijn heb! @ Hartewens, Dat is idd raar zeg! Had je weer een test gedaan omdat je zegt dat je niet zwanger bent! Wel heel vreemd nu, vorige maand was je 1 dag na mij ongie! Anders kan je het evt. aan de verloskundige vragen hier op het forum! Misschien dat zij je kan helpen! Mij lijkt dat je dat beetje roze met afvegen niet als een ongie kan beschouwen! Wel heel vervelend hoor dat je cycles nu zo raar doet! @ Mariaatje, Wat fijn dat je een normale ongie heb gehad! Zeker nou al die maanden geen ongie, is het erg prettig! Ik hoop dat jullie het eitje goed kunnen benutten deze maand! Ik vindt het niet zo erg hoor, dat ik ongie ben geworden! Klinkt stom, maar ik begin 1 feb aan me nieuwe baan namelijk! Ergens wou ik niet zwanger worden voordat ik daar ging werken! Nu maakt het niet uit en gaan we er helemaal voor! Dikke knuf meis, ik vindt het leuk als je af en toe even komt kijken hier!
@Tatty Teddy, Ze hadden bij mijn vriendin maandag afgebeld en kon pas vrijdag terrecht. Ik weet het fijne er ook niet van waarom ze hadden afgebeld hoor. De buikpijn is gisteravond wel minder geworden en het valt nu mee. Ik denk dat het nu van het teveel eten is of van het sporten vandaag . Ik blijf erbij dat als het met mijn ongi weer zo erg is dat ik dan pas naar de HA gaat. Het is nu uit te houden en het houd tenminste niet de hele tijd aan. Heb me aangemeld als overblijfmoeder , Ik kan maandag beginnen. 2 dagen op de onderbouw (bij mijn meissie) en 1 dag op de bovenbouw. De dagen dat ik overblijmoeder ben mag mijn meissie gratis overblijven. Ik heb er al helemaal zin in. Nu nog een baantje in de avonduren en ik ben helemaal blij
Goedemorgen! Gisteravond is mijn ongie eindelijk normaal uitgebroken. Vanmorgen dus al flink buikpijn .
Mimi je zou je buikpijn ook in kaart kunnen brengen (vind je huisarts misschien wel makkelijk) gewoon even in je agenda de dagen aangeven waarop je buikpijn hebt en een cijfer geven aan de pijn. Ik weet dat mijn neuro dit altijd wel makkelijk vind omdat je toch altijd wel wat vergeet en dan na de afspraak, oja sjips dat en dat had ik ook nog willen bespreken. Vervelend dat ze de afspraak van je vriendin verzet hebben, hopelijk krijgt ze vrijdag gewoon goede berichten. Hartewens, kruip maar lekker met een kruik, paracetamolletjes en een dik stuk chocolade in bed. Gisteren pannekoeken gegeten, mijn moeder had ons een pak gedaan van een of andere molen die het zelf maalde. Nou er stond op het pak dat er een liter melk bij moest en 2 eieren, dus jan huppa dat pak in een kom, melk en eieren erbij, maar wat een raar beslag , Kijken we op het pak blijkt er in het pak een kilo meel te zitten en het recept wat erop staat was voor 500 gram . Dus hup nog een liter melk en nog 2 eieren erbij en nog wat zout. Een overschot aan beslag dus . En de pannekoeken waren niet eens lekker , nee geef mij maar gewoon een pakje van de koopmans Groetjes Anita
Hartewens, jammer meid, sterkte met je buikpijn. Inderdaad een goed idee om met een lekkere warme kruik op je buik en een paar paracetamolletjes je bed in te duiken. Haha Pluk, wat een bak met dat pannekoekenbeslag. En dan ook nog geen eens lekkere pannekoeken. Ik was gisteren jarig. Ben als voorproefje alvast verwend met lekkere douceschuim, bloemen en centjes. Zondag vieren we het. Alleen jammer dat we gisterenavond bericht kregen dat er gisterenochtend een tante van me was overleden. Dat was een wat minder gezellig einde van m'n verjaardag. Ik had m'n tante deze week nog wel willen verrassen met het berichtje dat we weer een kindje verwachten. Jammer hoor. Maar voor haar ben ik blij. Ze heeft echt al jaren lang hele slechte longen en had de laatste 1 1/2 jaar extra zuurstof nodig. Vaak zware longontsteking en veel last van weersschommelingen, altijd benauwd. En toch altijd even optimistisch en vrolijk. Ik had echt bewondering voor haar. Ben benieuwd hoe het nu met Natas gaat. En hoe of het nu met haar tante is. Het was een kwestie van dagen vertelde ze. Ze zal vast wel even van zich laten horen wanneer ze er aan toe is.
@ Mimi, Wat leuk dat je nu overblijf moeder wordt! Is toch weer lekker 3 dagen werk! Heb je je werk bij de sportschool nu helemaal opgezegd? Ben echt blij voor je dat je dit heb gevonden meis! Gefeliciteerd! Anders kan je voor de avonden en gaan google en intikken wat je precies wilt doen! Bijv: werk cafe s avonds en dan je woonplaats erbij! Dan heb je kans dat je wat tegen komt dan! Of op monsterbord.nl staat misschien ook wel wat op! Een klein ideetje van me ! Over je buikpijn, kan misschien toch wel van je ei geweest zijn! Als het daarna weer minder werd! @ Hartewens, Balen zeg dat je ongie is door gebroken! Maar nu heb je wel zekerheid omdat je een paar dagen van dat rare roze had! Maar leuk is het niet ! Neem idd maar lekker een kruik meis! @ Pluk, He bah denk je lekkere pannekoeken te gaan eten, zijn ze nog genees lekker ! Dan kan je beter die van koopmans halen de volgende keer haha! Ik neem die altijd, die in dat flesje zit ( weet ff niet meer hoe het heet) erg makkelijk en lekker! Maar ja, ik ben met zn 2e thuis, dus wij hebben genoeg daaraan, anders is het best wel duur dan! @ Inez, GEFELICITEERD meid met je verjaardag ! En gecondoleerd met je tante, het is idd een dubbele dag voor je geweest! Maar voor is het idd beter als ik hoor hoe ziek ze is geweest! Knap he dat ze ondanks dat toch vrolijk bleef! Ik heb echt bewondering voor zulke mensen! Veel sterkte meis! Ik denk idd, dat natas wat laat horen als ze er aan toe is! Vind het echt vervelend voor haar, moeilijke tijden zijn dat! Jij zit daar nu ook helaas in ! Meiden, Ik heb goed nieuws ! Volgende week zondag 27 jan, is me laatste werkdag ! Heerlijk nu nog iets meer dan een week werken! Ben nu helemaal aan het aftellen haha! Dan heb ik daarna nog heerlijk 4 dagen vrij en dan begin ik 1 feb eindelijk aan me nieuwe baan!
@Pluk, Dat is wel een idee eigenlijk. Zal er de volgenmde keer aan denken en opschrijven. Heb vandaag wel las van mijn buik maar niet het soort pijn wat erg is . Heb last van mijn buikspieren hihi toch iets te erg geweest met sporten gisteren. @Inez, nee dat is geen leuk einde van je verjaardag. @Tatty Teddy, Ik heb de sprotschool geen gedag gezegt hoor. Overblijfmoeder is vrijwilligers werk en de sportschool mijn baan . Ik werk van 8.45 tot 11.45 op de sportschool en fiets dan gewoon snel door naar school voor de overblijf.