Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Meiden,

Ik heb nog niet bijgelezen hoe het hier gaat
    Ik meld me even voor een updeetje. Geen leuke helaas. Ik heb dinsdagbruinverlies gekregen. Gisteren roze en vandaag rood. Gisteren heb ik echo gehad, die gaf een heel klein vruchtzakje te zien. Veel te klein voor de zwangerschapsduur.

De echoscopiste kon niet echt met zekerheid stellen dat het niet goed zat, maar als we gaan berekenen dan kan het eigenlijk niet zo zijn dat het toch nog goed is.
    Ik weet nl de datum vd eisprong en heb ook al 4 dagen voor NOD positief getest. Dat maakt een late innesteling vrijwel uitgesloten.

We hebben eigenlijk dus niet veel hoop meer. Ik hoop wel dat het snel gebeurd en dat het vanzelf komt.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Lieve lieve Anna,
    Meis dit is niet leuk nee. Heel veel sterkte meis in deze onzekerheid.

Een dikke knuffel wil ik je geven.

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Anna, heel veel sterkte met deze onzekerheid. Ik blijf evengoed doorduimen voor je!

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Jee Anna wat heftig. Heel veel sterkte. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid. Ben er stil van, bah naar nieuws.

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Lieve Anna, jeetje meid wat schrikken zeg! Ik wens je heel veel sterkte in deze onzekere tijd! Ik blijf voor je duimen! Dikke knuf meis!

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty Teddy, wat heerlijk voor je dat je nu kunt aftellen. Dan lekker nog een paar daagjes vrij en dan ... beginnen met je nieuwe baan. Fijn dat dat nu al zodichtbij komt.

7. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,
    Ben denk ik een week niet online geweest, sorry, maar erg druk met werk en school ... afgelopen woensdag heb ik de vk gebeld dat er nog steeds niets veranderd was in de situatie sinds ik 5 jan. te horen kreeg tijdens de echo dat het niet goed zat. Zij belde de gynaecologe en dezelfde middag nog lag ik bij haar op de stoel voor opnieuw een echo. Uiteraard, tenminste, dat vond ik, zelfde uitkomst ... met haar besproken hoe of wat en ik kreeg 3 pilletjes mee die ervoor zouden zorgen dat ik binnen 24 uur zou gaan bloeden en als het goed is ook alles zou verliezen. Ik kreeg zelfs nog pijnstillers mee voor als ik na 4x2 paracetamol nog teveel pijn zou hebben. Kon me daar niet zoveel bij voorstellen, ben niet van de medicijnen, maar ja, ik had dit ook niet eerder meegemaakt. Gisteravond die pilletjes ingebracht en vannacht begon het te rommelen, menstruatiepijn, maar niet extreem en vanochtend al 3x van megamaandverband gewisseld en tijdens wcbezoek aardig wat verloren ... het valt me alles nog mee, moet ik eerlijk zeggen! Als dit het is, dan heb ik of gewoon heel erg mazzel of ze hebben me 'banger' gemaakt dan nodig. Maar, ben wel blij dat ik deze fase nu kan afsluiten. Nu woensdagavond nog even tentamen en een week later eindpresentatie op school en dan kunnen we een heftige periode afsluiten.
    Ben blij als het allemaal achter de rug is en we weer van voren af aan kunnen gaan beginnen .....

Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat of dat jullie in ieder geval net zo weinig klachten hebben als ik ... al blijft het natuurlijk een verlies!

Liefs
    Dyaan

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,266
    4,500
    113
    Anna heel veel sterkte meid, ik hoop voor je dat het snel spontaan gaat gebeuren.

Dyaan, wat fijn dat het je tot nu toe meevalt en dat je niet al te veel pijn hebt, ondanks dat het allemaal niet leuk is is het toch wel fijn dat je het dan allemaal kunt afsluiten.

Voor de rest hier weinig te melden, ik zie een beetje op tegen 1 feb maar ach dat zullen we ook wel doorkomen.

Groetjes anita

9. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Anita,
    Ik heb de conversatie de afgelopen dagen nogal gemist, maar wat gaat er 1 feb gebeuren? Ik ben inderdaad opgelucht dat alles nu 'loopt' en als het goed is, kan ik dit allemaal afronden. Moet woensdag voor controle wel weer naar gynaecologe, ff checken of alles schoon is. Vind ik wel een prettige gedachte.
    Anna: sterkte, balen dat ze je nog niks konden vertellen over het al dan niet in orde zijn van je zwangerschap. Mijn schoonzusje had ook met 5 of 6 weken een echo en ze konden alleen zeggen dat ze zwanger was, maar niet of het goed was... lijkt me heel moeilijk, die onzekerheid. Sterkte!

Liefs,
    Dyaan

10. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Lieve Annna, wat een naar bericht meid. Die onzekerheid is erg..ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Sterkte in ieder geval!

Hier gaat alles zijn gangetje, zit deze week in mijn vruchtbare dagen merk ik aan mijn slijm. Heeft iemand van jullie daar een beetje "verstand" van?

11. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,266
    4,500
    113
    Dyaan 1 feb is de dag dat ik anders uitgeteld zou zijn (is de 2de verjaardag alweer :cry: )

Mariaatje, ik heb daar geen "verstand' van , maar wel een tip N***** :oops: ;)

Groetjes Anita

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    hahaha Pluk, echt waar? hihi, zal dat maar eens gaan doen dan, omdat jij het zegt hè! :) ;)

13. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Door dat slijm zie ik wanneer ik vruchtbaar ben! Dus inderdaad, KLUSSEN!

:)

14. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,266
    4,500
    113
    Gelukkig toch nog iemand die naar mij luisterd :D ;)

Veel plezier.

Groetjes Anita

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    @pluk: :)

Nog even over dat slijm, je krijgt éérst slijm en daarna je eisprong toch? Wij hebben maandag en woensdag geklust en vandaag geen slijm meer. Ben een beetje bang dat het "te weinig" is geweest. MAar ja, dat zien we wel. Zou het zin hebben om vandaag/morgen nog aan de bak te gaan?

16. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ... ik begrijp 't, sterkte! Was je al ver in je zwangerschap? Sorry, misschien heb je geen zin om er wat over te zeggen. Ik kan me in ieder geval voorstellen, dat je elke keer weer in de buurt van die datum er aan denkt!

@Mariaatje: ik ben daar ook niet echt in 'thuis' ... ik heb uberhaupt nooit gevoeld of gemerkt wanneer ik mijn eisprong had!

Fijn weekend allemaal en liefs

Dyaan

17. tinkelbel85

tinkelbel85 Niet meer actief

hallo lieve mensen

ik heb even een paar vraagjes ik heb 24 december tijdens een prille zwangerschap van ongeveer 5 weken een miskraam gehad. voor deze 5 weken heb ik ook een echo gehad maar er was helaas niets te zien op deze echo mijn hcg waarden waren op 27 december opgelopen naar 690 en op 28 dezember ben ik een slijmprop verloren. 29 december ben ik nog naar de gyn geweest en heb mijn prop mee genomen naar een inwendige echo kon hij zien dat alles goed was. ik heb nog een week nagevloed sind ik die prop ben verloren

Nu heb ik nog wel wat buikpijn,maar ik denk dat dit mijn damen zijn.
    Ook heb ik gisteren een zwangeschaps test gedaan maar ben niet overtijd (denk ik) maar wel een zwanger gevoel en inderdaad positief kunnen dit nog oude hcg hormonen zijn of ben ik misschien weer zwanger en kan dit wel zo snel na een miskraam

25 jan moet ik voor eind controle naar de gyn

wie kan mij hier antwoord op geven! :(

18. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dyaan, ik kende je nog niet op dit forum, ik was even weg, maar jij sterkte met jouw verlies.
    Ik begrijp dat ze je erg lang hebben laten afwachten. Gelukkig was je VK kordaat en kun je nu verder gaan.
    Je verhaal is voor mij ook zinvol omdat ik er ook over denk om met medicijnen de MK op te wekken als het niet vanzelf komt.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Tinkelbel, je hormonen kunnen nog ongeveer 9 weken in je bloe blijven. En als dat hormoon nog in je lichaam zit, dan kun je je ook nog zwanger voelen. Alhoewel het in jouw geval niet veel hormoon is.
    Een nieuwe zwangerschap zal qua tijd ook nog niet echt kunnen. Dat zou het bij een ongi ook nog niet kunnen zijn. Tenzij het een heel korte cyclus is.
    Het is wel handig om over een tijdje nogmaals een test te doen om er zeker van te zijn dat je hormoon helemaal uit je bloed is. Dan weet je de volgende keer wel dat je echt opnieuw zwanger bent.

20. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Inez, Het is echt zo lekker gevoel nu! Dat ik nu aan het aftellen ben voor me nieuwe baan :) ! Ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld als nu! Ben wel een beetje teleurgesteld in me collega's, want ik heb me eigen afscheidsfeest georganiseerd en gegeregeld dat me collega die avond vrij was! Daar heb ik een vervangster voor moeten zoeken namelijk! Dit geeft dan net een beetje een zure nasmaak en ben blij dat ik echt een goeie keus heb gemaakt voor me nieuwe baan!
    Alleen jammer dat me collega's geen moeite voor me wouden doen! Maar ja, nog even en ik ben er van af ;) hahaha!

@ Mariaatje, Volgens mij is het idd dat je voor je eisprong altijd slijm krijgt! Als ik dat slijm ondekt, dan ga ik er die week helemaal voor! Volgens mij zit je wel goed hoor! Ook als je het vandaag of morgen nog doe! Veel plezier :) , ik hoop dat jullie hem goed benutten!

@ Dyaan, Wat fijn dat het nu op gang komt! Klinkt niet leuk, ik weet het! Maar nu kunnen jullie dadelijk weer verder als jullie er aan toe zijn! Fijn dat het je allemaal mee valt tot nu toe! Succes met je tentamen en je presentatie! Je kan het meid!

@ Pluk, Moeilijk he dat die dag dichterbij komt nu! Zijn geen leuke dagen! Dikke knuf meis!

@ Tinkelbel, aller eerst veel sterkte meid! Het valt allemaal niet mee!
    Ik heb even voor je geteld vanaf de 24e en kom ik op 26 dagen uit ( tot vandaag geteld dan) Ik weet niet hoe je cycles was voordat je zwanger raakte? Maar het zou idd kunnen, maar ik durf het niet te zeggen meid!
    Ik had een mk bij 5,5 week en een week later was de test alweer negatief! Het hcg was bij mij snel weg! Je kan idd gelijk na een mk zwanger worden! Je hoort het wel meer dat vrouwen die maand erna weer zwanger zijn! Anders kan je misschien je vraag bij de verloskundige vragen hier op het forum! Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!

Share This Page