eindelijk neg zw. test, wanneer volgt menstruatie??

Discussion in 'Miskraam' started by bunchy, Sep 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    dag allen,
    vandaag voor het eerst, 5,5 wk na 1e curretage, een neg zw. test.. ben heel blij. wanneer kan ik nu mijn menstruatie verwachten?
    afgelopen vrijdag had ik nog een licht positieve test..
    hoe snel volgde menstruatie bij jullie op negatieve zw test?

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik zit nu ook te wachten op een cyclus... :( Vreselijk is dat he! Voelt echt als 'verloren' tijd... Ik had trouwens na 2 weken al een negatieve test, dus dat hoeft er blijkbaar ook niet altijd mee te maken te hebben, want nog geen enkel teken van ongesteldheid...

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Had na 5,5 week ook een negatieve zwangerschapstest.
    Toen moest ik ook terug komen bij de gyn.. Deze wilde dat ik een bloedtest deed en wat bleek nog 7,2 hcg.
    Zwangerschapstesten geven vaak een HCG meting aan vanaf 25 hcg, vandaar dat ik negatief testte.
    Nu werd ik ongesteld bij precies 8 weken na de curretage en deze was ook erg heftig.
    Misschien wel omdat het zolang heeft geduurd. Zelf hadden wij besloten om nog een maand af te wachten om te zien of mijn cyclus weer naar de 26 of 27 dagen zou teruggaan. Dit bleek inderdaad zo te zijn netjes 27 dagen. Toen zijn we er weer voor gegaan en was gelijk die ronde weer zwanger.
    Nu ben ik wel heel onzeker bij deze zwangerschap, wil niet weer teleurgesteld worden, maar heb een man die zo positief in het leven staat, dus als ik weer eens aan het huilen ben, krijg ik weer zo'n peptalk.

Wachten duurt erg lang, ik weet het. Maar zodra je lichaam er klaar voor is wordt je pas weer zwanger, probeer het geestelijk ook te verwerken. Dacht dat ik dat had gedaan, maar het verdriet komt nu nog steeds boven.

Sterkte

GR Samantha

4. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    ok dus bij 5,5 week had je een neg zw. test en na 8 weken, dus 2,5 week later werd je al ongesteld... dat klinkt hoopvol!
    zie het idd echt als verloren tijd en ben bang dat ik nu nog 4 weken ofzo moet wachten op ongesteldheid maar uit jouw ervaring blijkt dat dit ook al eerder kan plaatsvinden....
    echt elke dag is er een.. de tijd gaat zo langzaam en ik wil zo graag ongesteld worden, schoon zijn en er weer voor gaan!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Hmmm, ik denk dat ik ook super onzeker ga zijn bij mijn volgende zwangerschap. :( Als het een keer gebeurt, waarom dan geen tweede keer he... Denk dat ik minstens tot 20 weken ofzo onzeker zal blijven...

Bunchy -> Pff ja echt vervelend he, zo helemaal niks weten... Of je snel ongesteld wordt of niet, of je van tevoren nog een eisprong hebt, en waar je dan zit in je cyclus... :( Helaas zit er niets anders op dan wachten...

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ik had na mijn curettage bij 3 weken nog een heel licht positieve test, en na 5,5 week werd ik weer ongesteld. Net na die laatste test al een eisprong gehad.

Share This Page