miskraam en echo gehad zaten nog wat blaasjes in de baarmoed

Discussie in 'Miskraam' gestart door jorinda40, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb gister hele grote stolsels verloren voor dat ik naar de afspraak met gyn moest. die stond al geplant voor termijnecho ben zaterdag 28 april al begonnen met vloeien met stolseltjes. dus ik wist gelijk dat het mis ging. gewoon dus tot donderdag afgewacht. nu kreeg ik toch nog een inwendige echo. daar wat wat in de baarmoedermond te zien wat blaasjes vocht of bloed wat nog af gaat komen en in de baarmoeder dachten ze wat blaasjes ik moet over twee weken terug komen en er is bloed geprikt op hcg. waarom dit keer dat gedaan is snapte ik even niet voor de zekerheid zeiden ze. dat ze alles goed hadden na gekeken . er moet dus nog meer afkomen maar bloeding is momenteel niet veel meer. en het moet binnen deze twee weken dus klaar zijn. wie heeft nog meer wel eens blaasjes gezien. zou ik een druiventros zwangerschap hebben gehad. lege blaasjes? ik heb het eigenlijk niet gevraagd. ze was al uur uitgelopen. en het overviel me toch nog. het was een in opleiding en die riep er een gyn. bij. verder gaat het best aardig. het is even moeilijk te verweken en toch nog maar een keer proberen. alleen dat wachten gaat vast weer heel lang duren ik zit nu al te tellen dat als alles weer goed op zijn plaats is het wel eens helemaal al april volgend jaar kan worden. we houden dan maar de moed er in.komt vast net als na eerste keer ook wel weer goed

2. Niet meer actief

Heel veel sterkte!
    Zou je niet kunnen bellen,en het vragen? dan weet je messchien iets meer...
    wel raar dat ze het zelf nie hebben verteld!

Succes en heel veel stertke!

xxx san

3. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    nee ze zeiden dat het wel normaal was dat met een miskraam niet alles goed te zien is en dat het inderdaad toch om een miskraam ging verder was het ter controle zeiden beide . en zeiden wel sorry dat het weer mis is en stekte ermee waren verder wel heel aardig nou ik ga er maar niet over bellen als het bloed niet goed was of wat zou ze zelf bellen. vandaag maar bedankt voor je berichtje groetjes jorinda

Deel Deze Pagina