Wie weet wat dit kan zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Chantje, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Afgelopen vrijdag ben ik in het ziekenhuis geweest voor een echo. Ik zou toen minimaal 6.5 weken zwanger moeten zijn. (die maandag daarvoor werd ik wakker met wat bloed in mijn onderbroek wat meteen gestopt is)

(Dit weet ik omdat ik voor mijn eisprong een echo heb gehad omdat ik een eisprong heb gehad dankzij medicijnen)

Op de echo zag het eruit als 5.5 weken, dit kan betekenen dat het niet goed is of iets anders(?).
    Ik moet volgende week dinsdag terug komen en heb dan pas zekerheid.

Wie heeft dit ook meegemaakt of enig idee wat er kan zijn?

De onzekerheid is slopend! Ik ga er vanuit dat het fout zit maar heb stiekem toch ook nog wel een beetje hoop........

Xje Chantje

2. Buitenhuisje

7 jan 2007
    66
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Chantje, wat een onzekere toestand weer.
    Heb je het niet gevraagd in het ziekenhuis of konden ze je geen bevredigend antwoord geven ?

Ik wil je mijn verhaal wel vertellen, maar dat had geen goed einde, dus dat hou ik nog wel even voor mezelf. Als je het wel wilt horen, hoor ik het wel.

Heel veel sterkte en bel anders nog even met het ziekenhuis, want deze onzekerheid is vreselijk.

Natascha.

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik was min of meer verdoofd in het ziekenhuis!

De arts vond het nog een beetje moeilijk om heel duidelijk te zeggen wat er aan de hand is. Ze wist het niet en wilde daarom pas over 1.5 week antwoord geven.

Ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal ookal is dat negatief, ik zie het zelf somber in en wil echt weten wat het kan zijn!

Dankjewel alvast....

4. Buitenhuisje

7 jan 2007
    66
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja, en dat is nou net niet wat je van een arts wilt horen, maar ik weet nu ook inmiddels uit ervaring, dat het zeker in het prille begin moeilijk is om ergens uitsluitsel over te geven.

Mijn verhaal: ik ging begin januari voor een echo naar het ziekenhuis bij 7 weken zwangerschap, i.v.m. bloedverlies. De gynaecoloog zei toen dat ik niet verder dan 5,5/6 weken kon zijn, gezien de grootte van het vruchtje.
    Diezelfde avond is bij mij de miskraam begonnen.....

Maar.........een kleiner vruchtje hoeft niet automatisch te duiden op een miskraam. Het zou ook kunnen betekenen dat je je eisprong wat later
    dan gedacht hebt gehad en dus gewoon wat korter zwanger bent. Men telt wel vanaf dag 1 van de laatste menstruatie, maar dat is natuurlijk alleen maar een pijldatum.

Ik hoop dat je iets met mijn verhaal kunt. Ik wens je in ieder geval veel sterkte met deze onzekerheid, probeer rustig te blijven, dat is voor jou, maar zeker ook voor je kind het beste.

Liefs, Natascha.

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Dankjewel voor je antwoord!

Ik wacht het maar zo rustig mogelijk af! Meer kan ik niet doen. Gelukkig gaat de tijd snel, er is immers al een halve week voorbij! Nu nog precies 1 week wachten......

6. nathalie1

nathalie1 Lid

5 feb 2007
    21
    0
    0
    hallo,

vervelend he die onzekerheid is het wel of niet goed. zal voor je duimen dat het wel goed is en dat die bloeding gewoon een innesteling of een gesprongen adertje was. wachten is het vreselijkste wat er is. succes

groetjes nathalie

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Bij mijn zusje hetzelfde geval, ook vruchtje volgens VK te klein voor de duur, moest na twee weken terugkomen en toen bleek ze keurig zwanger te zijn. Morgen is ze alweer 12 weken zwanger!

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Dat is een mooi verhaal!
    Stiekem hoop ik ook op zoiets.
    Om mezelf te beschermen ga ik er maar van uit dat het niet oke is, dan kan het alleen maar meevallen...

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij mij zag ie er eerst ook te klein uit.
    Toen begon ie wel goed te groeien alleen ging helaas wel mis.

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Moon85:
    dat is ook naar! maak je je eerst zorgen, dan voelt het weer oke en dan gaat het toch weer mis. Echt vreselijk!

11. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Bij mij was het ook hetzelfde verhaal...
    Helaas is het ook verkeerd afgelopen,maar toch de moed niet verliezen!

12. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hoihoi,

Heb ook wel eens gelezen dat je je geen zorgen hoeft te maken als je 1-2 weken minder lang zwanger lijkt dan je dacht, omdat het vruchtje blijkbaar ook een tijdje in de baarmoeder kan rondzwerven voordat het innestelt. Misschien dat het in die tijd dan minder groeit.

Succes en houd goede moed!

Neeke

13. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Dat laatste heb ik ook eerder gehoord..

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ik ben reuze benieuwd en op van de zenuwen!
    Ik hoop dat er een wondertje met mijn wondertje gebeurt!

15. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    positief blijven denken meid, hoe moeilijk het ook is!

16. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Ik ben dus het zusje van Kuki!
    De vk was bij mijn eerste echo echt heel negatief en ging er zelf ook al van uit dat het niet goed zou gaan.
    Maar zoals je ziet, ik ben toch echt 12 weken zwanger.
    Heb me echt vreselijk gevoeld over de echo en ben nu ook nog wel bang maar krijg elke dag een beetje beter gevoel erover.
    Sterkte

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Jouw verhaal is er eentje die mij hoop geeft!
    Alleen wil ik niet te veel hopen omdat ik zo bang ben dat het dan volgende week een nog grotere teleurstelling wordt.

Jij hebt 2 weken moeten wachten op een volgende echo toch? Hoe voelde jij je in die weken?
    Ik ben namelijk een beetje de kluts kwijt....

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey chantje

ik duim voor je!

groetjes
    flyke

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Chantje,
    IK begrijp heel goed dat je de kluts kwijt bent hoor! Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden, weet hoe moeilijk dat is.
    Hoe gaat het verder met je? Verlies je bloed iod?
    Ik den aan je!
    Elmo

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik voel me helemaal zwanger! Moe, misselijk en gevoelige borsten...
    Nee, heb helemaal geen bloed meer verloren.

Over 3 weken gaan we naar Curacao om daar te trouwen, ik moet nog het een en ander regelen en vind daar gelukkig wel afleiding in.......

Xje Chantje

Deel Deze Pagina