Hoi, Gisteren ineens een miskraam gehad. Ik was 12 weken zwanger. Dan verwacht je dat toch minder. Binnen 3 uur is alles gebeurd. Nog een echo gekregen, toen leefde ze nog. Drie kwartier later was het gebeurd. Ongelooflijk vind ik het nog steeds. En erg heftig. Ik vroeg me af....het is nu midden in de nacht en ik kan niet slapen van de buikpijn. Is dat normaal? Heeft iemand daar ervaring mee? Nou, ik hoor graag van jullie! Rebekka
Jeetje wat rot voor je. Antwoord op je vragen kan ik je niet echt geven, maar ik wil je wel veel kracht en sterkte toewensen. Dit moet een enorme schrok voor je zijn. Liefs Mirre
Lieve Haasja, Wat ontzettend vervelend meid. De ernorme buikpijn en erstige kramp horen helaas bij een miskraam. Het zijn toch een soort van weeen is mij toen verteld door de gyn. Heel veel succes de aankomende tijd, en neem goed je rust. Liefs, Elvira
jee meis wat een schok!heb er geen woorden voor en wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies! dikke knuffel
He meis, wat een verlies, ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen met dit verlies. Ja de enorme buikpijnen heb ik ook gehad, het zijn een soort van weeen! Sterkte meis! Liefs Jette
Oooh meid... wat naar voor jullie.... De vorige keer had ik een soort van menstruatiepijn, maar toen was ik nog niet zo ver. Deze zwangerschap gaat waarschijnlijk ook een miskraam worden (zou nu 9 weken zijn) en ik hoop dat het weer meevalt. Ik heb vaker gehoord dat een miskraam erg pijnlijk kan zijn, en dat dat fikse buikpijn kan geven. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs Gwenn.
Meid, heel veel sterkte samen. De krampen kunnen inderdaad erg hevig zijn. Nogmaals sterkte Groetjes Minka
Jeetje, wat vreselijk.......Ik heb ook een spontane miskraam gehad terwijl we daarvoor nog het hartje hadden zien kloppen en alles, bij mij begon het met erge buikkrampen en daarna bloedverlies en toen ik het vruchtje na een paar uur had verloren trokken de krampen weg. Anderhalve dag erna wel vreselijke krampen gehad. Schijnt dat je baarmoeder dan weer krimpt en dat je daar last van hebt. Ik wens je heel veel sterkte. Als de pijn teveel wordt dan zou ik wel even bellen met de VK of gyn.
jeetje meis wat een verschikkelijke situatie! moet je het van de Gyn. zelf laten komen? ik ben gecurriteerd om de rede dat je anders veel pijn hebt en heeel veel bloedverlies... mischien ff contact opnemen met je VK? veel sterkte, knuffel van bianca
Haasje, ik kan me inbeelden dat een miskraam het verste van je gedachten was bij 12 weken, helaas .... ik wil je heel sterkte wensen! groetjes flyke
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie medeleven. Het hoort er inderdaad bij...pfff... behoorlijk vervelend, vooral omdat je het nergens meer voor doet. Gelukkig nemen de bloedingen nu wel af en dat is een goed teken. Waarschijnlijk is dan alles er wel uit en hoef ik niet meer gecurriteerd te worden. En het is super dat we echt onwijs veel superlieve familie en vrienden om ons heen en slaan we ons hier doorheen. Liefs Rebekka
Ik heb tijdens de miskraam zo veel pijn gehad dat ik in ziekenhuis ben opgenomen en daar heb ik morfine gekregen tegen de pijn. Daarna na regelmatig in de eerste 2 weken buikpijn gehad. Hoorde erbij zei de arts. Paracetamolletje en warme kruik doet wonderen. Nog heel veel sterkte met verlies en hopelijk snel weer lichamelijk (en geestelijk!) weer hersteld.. Liefs..