miskraam en griep???

Discussie in 'Miskraam' gestart door vane81, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vane81

vane81 Lid

14 jan 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week had ik een positieve test in handen. Helaas kreeg ik 2 dagen later bruin verlies. Goed kan nog, ook al begonnen mijn andere 3 miskramen net zo, maar helaas werd het de dag erna al roder en vanaf vrijdag is het echt los gebarsten. Uiteindelijk was ik dus maar 4 weken en 3 dagen zwanger toen het echt mis ging, dit was afgelopen vrijdag. Bij de vorige miskramen was ik tussen de 5,5 en 7 weken zwanger toen het mis ging. Echter had ik toen bij lange na niet zoveel bloedverlies als nu. Beetje vergelijkbaar met een menstruatie. Maar nu vloei ik vanaf vrijdag heftig incl. stolsels etc. Bij een normale menstruatie zou het nu alweer op zijn retour zijn en vrijwel afgelopen, dit was ook zo bij de andere miskramen. Maar nu blijft het maar door gaan en lijkt niet minder te worden. Echt pijnlijke buikkrampen heb ik niet, af en toe wel een fikse steek maar dat is meer in de bovenbuik. Ook heb ik enorme last van mijn darmen. Die hoor je gewoon heen en weer bewegen en zorgen voor veel lucht (veel boeren) en diarree. (sorry voor alle details) Ook heb ik last van mijn hoofd, mijn nek en schouders voelen stijf aan alsof ik uren heb lopen gewichtheffen. Deze klachten had ik tijdens eerdere miskramen helemaal niet. Komt iemand anders dit wel bekend voor? Of heb ik pech en zal ik net toevallig tijdens een miskraam ook nog griep hebben? (mijn dochter was vorige week ook niet lekker)

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    #2 Miekiej88, 20 jan 2014
    Laatst bewerkt: 20 jan 2014
    Ten eerste wat super rot dat je dit weer moet doormaken.
    Moet verschrikkelijk voor je zijn.

En heb je verder koorts?
    Als ik jou was zou ik toch even contact opnemen met vk of huisarts.
    Soms hoor je ook wel eens dat restweefsel blijft zitten en daardoor bloedingen blijven aanhouden. Zij hebben het zo gezien en weet jij ook waar je aan toe bent.
    Sterkte!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat zegt je huisarts?

4. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Pijn in je schouder kan wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar stop speculeren en ga even bij de huisarts of vk langs.

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Meis heel veel sterkte met j miskraam :(

Aangezien je bloedverlies nogal aan houd zou ik als ik jou was contact opnemen met de huisarts want volgens mij is het niet normaal dat het na 3 dagen nog zoveel bloedverlies is.
    Sterkte meis.

6. vane81

vane81 Lid

14 jan 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties. Morgen mag ik voor een controle echo komen om te kijken of het schoon is. De assistent wilde me al afschepen met, ja mevrouw als u heftig gevloeid heeft is het een miskraam en doen wij geen echo meer. En alle klachten die u heeft moet u maar mee naar de huisarts die hebben niets met een miskraam te maken. Terwijl ze de helft van mijn verhaal niet eens wilde aanhoren en meteen haar zegje klaar had. Gelukkig ben ik ook een volhouder en gaan ze morgen toch even met een echo kijken of er niets is achtergebleven.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Goed van je dat je voet bij stuk gehouden hebt. Wel een tactloos assistente zeg :( ik weet dat ze bij ons standaard een echo doen als je behoorlijk vloeit om 100% zeker te zijn dat er niets is achter gebleven.
    Het is volgens mij ook je goed recht om zeker te weten dat je schoon bent.
    Meis, sterkte ermee

Dikke knuff

Deel Deze Pagina