Help, is dit een beginnende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lara1985, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Met angst en beven heb ik dit onderwerp aangeklikt... Ow wat ben ik ineens onzeker! Vanmorgen bij plassen ben ik behoorlijk wat bloed verloren. Ook een dikke donkerrode slijmsliert van ongeveer 4cm lang.
    Ik heb geen buikkrampen. Daarna ben ik gaan douchen hierbij was er bijna geen bloedverlies. Toen ik met mijn vinger voelde zat er wel bloed aan mijn vinger.
    Heb het Spoednummer van de vk al gebeld. Volgens haar moet ik afwachten. En is een echo nog niet mogelijk :(
    Ik word gek van onzekerheid. Wie heeft dit ook gehad en is het goed afgelopen?

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat zenuwslopend is dit hè. Het kan alle kanten opgaan meid. Het hoeft niks te betekenen,heel veel vrouwen hebben in het begin van hun zwangerschap wat bloedverlies.
    Zelf had ik rond de 5 weken een paar dagen wat bloedverlies maar gelukkig een week later de echo gehad en was het goed. Helaas kreeg ik een paar dagen later alsnog een miskraam.

Zodra je krampen er bij ga krijgen direct aan de bel trekken hoor.

Sterkte en hopelijk is het niks.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij krampen gelijk bellen! Geen tampons gebruiken hoor, en ook niet gaan voelen.
    Sterkte, ik hoop voor je dat het onschuldig is.

4. mook

mook Lid

6 jan 2013
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooi,
    Ik had precies hetzelfde en alles is gewoon goed!! waarschijnlijk gewoon een adertje geknapt ofzo! heel veel succes:)

5. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Bedankt Mook voor je positieve ervaring. Ik hoop dat dit bij mij ook zo is.

6. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Is het echt helderrood bloed?

7. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Vanmorgen volgens mij wel. Verder vandaag geen bloed meer verloren.

@Mama tuttebel Ik zie dat jij ook een echo hebt gehad met bloedverlies. Hoever was je toen? Was er al wat te zien op de echo?
    Gelukkig dat het bij jullie hoe is gegaan.

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bij mij betekende het wel een vmk. Daarbij ook geen extreem bloedverlies gehad en geen krampen. Dat zegt dus niet alles. Ik kon ook pas een echo krijgen nadat ik 6 weken zou zijn geweest, eerder zou er niks te zien zijn. Dat betekende toen nog een week wachten. Het bloedverlies ging enkele dagen door, dus toen was mijn hoop al wel verloren (ik had sowieso al geen goed gevoel bij de zwangerschap). Ik heb na een halve week een testje gedaan, die was nog maar heel licht. Toen wist ik, ondanks dat het wachten was op de echo, wel genoeg.

Misschien kun jij dat ook doen? Een testje? Het biedt geen zekerheden, maar soms kan het je net een beetje helpen...

Ik hoop voor je dat je kleintje nog lekker warm ingenesteld zit.

9. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Bedankt Emily, wat naar dat jij een vmk hebt gehad. Ik ga het testje zeker overwegen. Maar denk dat ik dan nog wel even moet wachten. Wil eerst morgen aankijken of ik weer/nog bloedverlies heb. Zaterdag ben ik 6 weken. Ik hoop dat ik anders volgende week een echo kan laten maken.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm moeilijk. Meeste zeggen altijd dat zolang je geen krampen hebt enz het meevalt. Maar helaas ben ik niet meer zo positief ... Het kan gewoon beide kanten op, maar probeer wel ook met beide kanten rekening te houden :(

Het kan goed gaan maar bloedverlies is niet echt positief.

Stekte met afwachten. Ik,zou idd eens een test doen, is die lichter dan ziet het er niet goed uit ben ik bang

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hoe is het nu?

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier betekende bloedverlies ook niets positief:(
    Sterkte met afwachten meid!

13. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Heb vanmiddag opnieuw gebeld met de vk om te vragen of ik de echo kon verschuiven van 26 nov naar volgende week. We gaan eind volgende week met vakantie vandaar. Zij vond dat geen probleem en ik mocht bellen. De telefoniste vond het vervelend voor mij om nog een hele week te moeten wachten. Van haar mocht ik na overleg met een arts vanmiddag langskomen voor een echo. Het verbaasde mij dat ik op deze termijn al heen mocht.
    De echo was voor mijn termijn helemaal goed. Volgens de arts zag het er nu niet uit als een MK. Maar garantie tot aan de deur natuurlijk.
    Ik heb nog een beetje bruin verlies gehad vanmiddag maar biet heel veel.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ga aan je denken! :)

15. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Dankjewel smnee!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dat is toch al positief.... Succes meid!

17. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    En, hoe gaat het met je?

Deel Deze Pagina