miskraam en menstruatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door SammTiim, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammTiim

SammTiim Lid

10 jun 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

Na diverse zware onderzoeken naar mijn vruchtbaarheid en kansen om zwanger te raken, was het dan eindelijk gelukt.
    Nu heb ik afgelopen weekend bij 6weken een miskraam gehad. Vanaf dat moment vloei ik nog steeds, lijkt veel op een normale menstruatie.

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft en of het uberhaubt wel als menstruatie gezien kan worden? En weten jullie misschien hoe het dan zit met de eerst volgende eisprong?

Groetjes..

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Heel veel sterkte..

Voor je eisprong kunnen je tellen vanaf de eerste dag dat je bent begonnen met bloeden, zo is dat mij in het ziekenhuis verteld.. Bij mij klopte dat toen redelijk, zaten een paar dagen verschil tussen..

Het bloeden komt van je miskraam, het lijkt idd op een menstruatie, maar dit is het niet..

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Veel sterkte meid!

Ik heb ook een miskraam gehad bij 6 weken en vond de bloeding ook vergelijkbaar met een normale menstruatie. Met ongeveer een week was het wel klaar. De verloskundige zei ook tegen mij dat ik mijn cyclus kon tellen vanaf de eerste dag van mijn miskraam. Het is niet 100% betrouwbaar, maar geeft je enigszins een leidraad. Bij mij lijkt het aardig te kloppen want na 2 weken dacht ik een eisprong te voelen en had ik een positieve ovulatietest.

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    mijn vroege miskramen waren wat vroeger, bij ca. 4,5 week, maar was wel te vergelijken met een normale menstruatie en de cyclus was eigenlijk gelijk weer als normaal op gang.. hopelijk bij jou ook
    sterkte meis

Deel Deze Pagina