Wit vocht uit tepels na miskraam 14+weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mayflower, 13 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Hallo lieve meiden
    Ik weet niet of dit goed staat hier @Beheer
    Dus als het ergens anders hoort. Verplaatsen?

    4 januari ben ik bevallen van mijn zoontje met 14 weken en 3 dagen. Na te horen hebben gekregen dat zijn hartje was gestopt.
    Nu zijn we iets meer dan een week verder
    En komt er soort wit vocht uit me tepels mijn borsten zijn gewoon soepel en doen geen zeer. Snap er niks van..
    Of toch maar even de huisarts bellen morgen of de vk?

    Groetjes mayflower
     
  2. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Heel veel sterkte gewenst! :( ik weet niet of er zo snel wellicht toch al wat melk aangemaakt kan worden, maar wat kan het anders zijn? Ik heb dit tijdens mijn zwangerschap gehad met soepele borsten dus verwacht dat dit het is. Als het geen pijn doet, zou ik er verder geen actie op ondernemen.

    Bij mijn zoon (1e) kreeg ik na de geboorte met 26,3 een tabletje waarbij de productie tegen werd gegaan. Toen geen druppels gehad
     
  3. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Allereerst heel veel sterkte gewenst.

    Dit komt denk ik omdat je prolactine gehalte al gestegen is. Dit begint al in het begin van je zwangerschap te verhogen. Als je er geen last van hebt zou ik het zo laten. Anders kan je er wel medicatie voor krijgen.
     
  4. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ik.heb dit bij me eerste niet gehad namelijk
    Het is best confronterend op dit moment. Kwam er achter omdat mijn vriend en ik het gezellig wilde maken lekker knuffelen en ineens dat.
    Heb er geen last van gelukkig.
    Ik dacht dat zoiets pas aan t einde zou gebeuren. Ze hadden me er ook niks over verteld
     
  5. RUNY

    RUNY Actief lid

    16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ik had het bij mijn miskraam met 15 weken ook na ongeveer 3 dagen ... ik schrok wel en erg confronterend ,maar t kan geen kwaad niet te veel aanzitten dan gaat t vanzelf over .
    Sterkte !
     
  6. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ja ik blijf er nu ook van af. Wist niet dat het al zo vroeg kon. Wat is een vrouwelijk lichaam toch een mooi maar ook een apart iets.

    Dankjewel voor al jullie antwoorden lieve meiden
     
    RUNY vindt dit leuk.
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Ik had het ook bij mijn miskraam met bijna 11 weken. Ik kreeg zelfs stuwing, maar heb ook al eerder borstvoeding gegeven dus dacht dat het bij kwam omdat ze het ook al eerder konden om het zo te zeggen.
     
  8. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    Je kan 2 bakken saliethee drinken per dag en een van dr vogel is er een salietinctuur. Moet je 10 druppels oplossen in water. Salvia 0 heette t maar de medewerker zal t wel snappen.

    Kraamverzorgende gaf deze aan me toen ik op dag 3 de bv stopte. Beiden kan je halen bij een gezondheidswinkel. Salie remt je productie van bv. Geloof niet dat t de originele bedoeling was van dat spul, was volgens mij ergens anders voor bedoeld maar tegenwoordig mag bij homeopathische middelen niet meer informatie worden gegeven, want stel je voor...ik was er in elk geval erg tevreden mee, ze staan hier dan ook weer klaar als de kleine man geboren is en de thee is al on gebruik. Wordt al zwaar genoeg, ik zit niet op nog meer reminders van mn lichaam te wachten.

    Saliethee ben ik daarna ook door blijven drinken, vond m heerlijk ontspannend vlak voor naar bed gaan.

    Let wel op met evt medicatie die je gebruikt. Sommige medicatie kan (deels) worden geneutraliseerd door Salie, maar dat is wel met meerdere kruiden.
     

Deel Deze Pagina