pijn in onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty1, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    hey,

kan iemand me misschien wat meer info geven a.u.b. omtrent hetvolgende?

ik heb hoogstwaarschijnlijk vorige week donderdag mijn eisprong gehad. Nu heb ik vandaag al een hele dag last in mijn onderbuik. echt lastig, een zeurend gevoel. Ik had het gevoel dat ik niet kon doorstappen omdat de schokken pijn deden in men onderbuik.

Zo voelde het toch. Kan iemand zeggen of ze dit ook voelden? Kan dit gevoel van een eventuele innesteling zijn?

ik heb nog nooit zon gevoel gehad ook niet als ik ongesteld moest worden.

liefs

2. babs81

babs81 Niet meer actief

zo aan je cyclus te zien , kan dit een innesteling zijn
    ook dat je donderdag je ei heb gehad. duurd het 5dagen ong dat je innesteling is?

SPANNEND

maar hang me er niet aan op ..

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gemiddeld komt een innesteling 5-6 dagen na je ei, maar dit is per persoon verschilkend. Ik heb precies hetzelfde gevoel in mijn buik als jou, en mijn nod is ook over 7 dagen! Ben benieuwd :) alleen totaal geen last ban mn borsten, terwijl veel zwangeren hier voor hun nod al last van hebben.. Wel moe en misselijk, en jij? Liefs

4. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    hey babs! blij dat iemand me raad kan geven

Maar wat bedoel je met: duurt het 5 dagen ong dat je innesteling is? bedoel je hoelang het duurt tussen mijn eisprong en de eventuele innestelin? of hoelang het duurt voordat het volledig is ingenesteld?

in beide gevallen heb ik geen idee hoor! :)

jij hebt ook al wel een hele eg afgelegd zie ik: ronde 11. volhouden hoor

5. babs81

babs81 Niet meer actief

hihi ik hou zekers vol

nee je heb je cyclus.. en na je eisprong is na 5/6 dagen je innesteling
    dus wat je zei over pijn in onderbuik klopt wel
    wie weet nesteld het goed in.. en mag je over paar dgen positief testen

HEERLIJK.........

6. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    hey daantje

ik heb ook geen pijnlijke (.) (.) hoor, is ook geen must hoor! bij mijn eerste zwangerschap had ik het wel, maar pas tegen mijn nod.

oeps ik zie dat er een foutje gebeurd is... ik en pc's = geen combinatie!

ben 'blij' dat er nog iemand dit gevoel heeft! zonder sadistisch te zijn hoor :)

heb jij je temp bijgehouden daantje?

liefs

7. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    ik hoop het ZOOO hard!

we hebben door omstandigheden lang moeten wachten om aan een tweede te beginnen en nu wil ik het echt ZOOOO hard!
    van mij mag (moet) het nu al! maar ja realistisch blijven he ik zit pas in men 3de ronde.

leuk onderonsje, ik ga effe spaghetti maken ben er direct weer hoor

liefs

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hey meid, nee heb mijn temp niet bijgehouden.. Heb ik achteraf wel spijt van, en jij? Heb mijn ei de 30/31 gehad en sindsdien dus echt last van mijn buik, en heb nu al testdrang haha. Wanneer ga jij testen? Ik denk dat ik pas op mijn nod dag ga testen, al is dat heel lastig haha. Lekker he spaghetti? Hebben we hier gister gehad, is mijn lievelingseten :) heb je jet gevoel zwanger te zijn? Ik wel, maar weet ook niet of het psychisch of realistisch is.. Weet immers ook niet hoe het voelt, maar voel me wel "anders" pff dat wachten he ;). Liefs

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb eigenlijk elke ronde tot nu toe wel een zeurend gevoel in de onderbuik gehad na de eisprong, dus ik probeer er niets meer achter te zoeken...

10. babs81

babs81 Niet meer actief

leuke tekst

*eicel zoekt zaadcel* :) :) kan dat er ook wel bij zetten :)

11. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    hey ,

heb idd men temp bijgehouden maar wel niet van in het begin, heb donderdag duidelijk tempdip gehad en daarna 3 dagen hoog, dus geeft aan dan eisprong gehad te hebben.

Nu vandaag een tempdaling van 36,1 naar 35,9. En naar het schijnt kan dit een innestelingsdip zijn. Maar ik probeer niet te hard te hopen, al is het moeilijk
    mmm spaghetti lekker ja, mijn dochtertje is er ZOT van!

ik denk dat ik pas binnen een weekje ga testen, volgende week dinsdag of woensdag misschien

ik ga men temp blijven meten en als hij daalt weet ik genoeg...

is echt aan te raden hoor zo tempen! zo leer je je lichaam wat kennen vind ik

echt het gevoel zwanger te zijn heb ik niet. Maar ik let wel een beetje op wat ik eet, biefstuk goed doorbakken enzo, en dit had ik de vorige cyclussen niet, omdat ik ervan overtuigd was niet zwanger te zijn. En nu twijfel ik.

Pff zenuwslopend he

enfin ga naar tv kijken, tot de volgende?

Doei

12. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    hey,

wou effe laten weten dat de pijn in men onderbuik weg is, wel nog lastig gevoel als ik ga zitten (met de buigbeweging om te gaan zitten voel ik druk op men blaas...) maar de pijn is in ieder geval weg! Oef.

hoe is het met jullie kwaaltjes?

liefs

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    op het moment heb ik veel last van me onderbuik!
    en verlies veel afscheiding.en ben met vlagen missleijk! hihi toch weer spannend.
    maarjah zou netals altijd percies optijd ongi worden:D

14. Kitty1

Kitty1 Lid

22 dec 2008
    57
    0
    0
    Kleuterleidster
    hey snippie,

ik heb ook veel meer afscheiding dan anders, dit is gisteren begonnen! het is een beetje gelig (sorry hoor)

in welke ronde zit je?

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik zit in ronde 10.
    bij mij si het dus wit en me slipje is er nat van:S!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wanneer ga jij testen?

17. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ook ik heb last van mn onderbuik vooral als ik zit maar ik voel vanalles rommelen erin, en last van afscheiding..

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik moet zeggen dat ik dat in de 9maanden nog nooit zoveel alst van me buik heb gehad als nu en zoveel afscheidng.maarjah je lichaam kan een goed spelletje met je spelen dus we wachten rustig af?

liefs

Deel Deze Pagina