Hallo meiden, Ik verlies sinds net roze afscheiding en ik heb krampen in mijn buik. Ik verlies geen helderrood bloed en geen stolsels. Ik heb net de vk gebeld en gevraagd om een inwendige echo. Ze zegt dat er dan niks te zien valt. Ik ga maandag voor 2 weken op vakantie en moet daarna contact opnemen. Ik vind het zo raar dat ik niet langs mag komen. Met 5 weken en 4 dagen kan misschien het hartje toch te horen zijn of te zien dat er wat zit?
5wkn 4dgn is idd wat vroeg voor een kloppend hartje.. roze afscheiding hoeft nog niks te betekenen.. t kan nog alle kanten op.. ik heb op dit moment bruine afscheiding en t is echt killing dat afwachten tot een echo.. maar goed dit had ik bij mn zoontje ook.. maar ook bij mn miskramen.. dus t zegt allemaal niks.. we kunnen niet meer dan afwachten en hopen dat t goed gaat!
Voor mijn gevoel is het niet goed. Ik heb echt krampen in mijn onderbuik. Ik voel me zo verdrietig. Had zo'n zin in de vakantie en nu heb ik alleen maar stress
Bij de zwangerschap week 5 staat hoe groot je kindje nu is... wat er gebeurd enz... weet je ook gelijk waarom je vk een niet gelijk een echo wilde maken... er is gewoon te weinig te zien om er ook maar een zinnig woord over te zeggen...
ja dat kan ik begrijpen.. voor mij is elke zwangerschap een begin van een stressvolle periode, wat pas over gaat als je het kindje eenmaal kan voelen bewegen in je buik! probeer het een beetje van je af te zetten, ik weet hoe moeilijk dat is.. maar komt de vakantie nu wel goed uit zodat je er minder mee bezig kan zijn.. ik had de afgelopen dagen ook wat krampen.. tis vandaag gestopt.. hopen dat t zo blijft... sterkte ermee! hopen dat t goed gaat komen!
En probeer je niet teveel zorgen te maken... het kan nog alle kanten op... en... niet leuk om te horen... maar als het niet goed mocht gaan is het meestal omdat er iets niet goed zit, en ik geloof dat je toch liever een gezond kindje wil. Weet wel dat ik dat vondt toen ik mijn miskraam kreeg.
tkan idd nog alle kanten op gaan...heb de afgelopen weken alleen maar kramp...maarja das gewoon afwachten...
Ik mocht met mijn bloeding bij 5 weken ook komen en het heeft me alleen maar maar spanning opgeleverd omdat ze er idd nog niks over konden zeggen. Kramp hoeft niks te betekenen, je baarmoeder groeit. Ik had bij mijn hevige bloedingen op het eind totaal geen pijn en dat was ook fout, je kunt niet meer dan hopen.. Succes meiden!
Ik heb op dit moment bruine afscheiding. Het is minimaal maar die buikpijn die aanhoudt baart me echt zorgen. Ik heb de vk gebeld en kan 9!! september pas voor een echt. Dat is nog zo vreselijk lang weg! Sterkte voor de andere meiden ook
hoi suusjesanne.... wat erg voor je... ik weet hoe je je voelt, ik voel me op dit moment net zo. 4wkn en 5 dagen vandaag en ben gisteravond gaan vloeien. vanmorgen naar de ha geweest en die heeft inwendig onderzoek gedaan. ze zegt dat ze dan iets naar buiten zien hangen uit de baarmoeder als er echt een miskraam aan de gang is. dat was bij mij niet te zien, maar ik verlies wel echt best veel bloed. ik moet het een week afwachten. als er niks meer gebeurt en bloeden stopt heb ik nog goede kans, anders krijg ik waarschijnlijk heel binnenkort flinke buikpijn en is het echt een miskraam. dan krijg ik daarna ook een inwendige echo om te kijken of alles weg is en goed schoon is. ze zegt 50% kans maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik was zo blij en en nu ineens.... pfff ik heb er geen woorden voor. heel veel sterkte meid en ik leef met je mee.
Hoi wolkje, Wat naar voor je. Ik weet dus ook hoe jij je voelt en wat erg dat je nog een week moet wachten zeg!! Hou me even op de hoogte alleen ik ga morgen op vakantie voor 2 weken dus ik reageer trager.. Veel sterkte meid
Hey meis wat een verdrietig nieuws Tis moeilijk en vaak onderschat wat het met je doet. Probeer toch van je vakantie te genieten meis en heel veel sterkte! Liefs!
Ha suusjesanne, Een fijne vakantie gewenst, fijn om even de tijd te hebben om bij te komen. Sterkte meid en ik hou je op de hoogte hier. Xxx
Heel veel sterkte!! Ik weet hoe je je voelt...heb hetzelfde meegemaakt.Ik was 6 weken zwanger en kreeg een miskraam op 31 juli.Ik mocht ook niet langskomen van de gyneacoloog,had geen nut zeiden ze,maar had het toch fijn gevonden als er even aandacht aan besteed was.Geeft je meer het gevoel dat je serieus genomen word toch. je voelt je erg leeg en huilerig. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. Sterkte meid!