hier staat ook een kamertje leeg. Daarin staat alleen een doos, met wat baby kleertjes ed die ik gekregen heb of zelf gekocht. Heb alles laatst weer eens bekeken, waarbij er weer een grote huilbui kwam. het lukt me nu even steeds minder om vooruit te kijken ed. als ik terug denk lijkt de zwangerschap en de mk steeds een droom. alleen 1 waarvan ik alle details nog weet. Hier in de omgeving is pas iemand bevallen en zijn er nog 2 die binnen 3 weken ook nog bevallen moeten. Dat maakt het even moeilijk.
oooo dat lijkt me idd zwaar als je al kamertje had hoop dat er snel een beebje mag liggen een ding is zeker mochten jullie nog een wondertje mogen ontvangen heeft die een geweldie beschermengel!
Ja ik dacht eens even kijken hoe het inmiddels gaat! Nou ik snap het helemaal hoor!! daar kan ik helemaal inkomen... het is ook niet niks he! ik hoop dat je snel alles weer op de rit hebt, maar neem je wel je tijd??
@ Sopann - wat rot dat je ook lege kamers hebt.. Ja ik vind het ook nogsteeds rot om er langs te lopen.. Ene dag kan ik het beter hebben dan de andere. Maar het blijft gewoon naar.. Heb gister de kleertjes die ik al had gekocht ingepakt.. Ook gewoon een rot momentje. Maar ja,, komt wel weer goed Hoop ook dat ik snel weer zwanger ben! En jij ook natuurlijk Het bloeden is sinds vandaag zo goed als over, morgen controle echo. Is nog even spannend dus. Hoop maar dat ik schoon ben! @Kell - wat naar zeg.. Sterkte! Ja ik heb gister ook de kleertjes ingepakt.. Was wel even zwaar! Hier om me heen is ook iedereen zwanger. Echt oneerlijk.. Kan het ook allemaal nog niet echt beseffen wat er allemaal is gebeurd. Hoop nog elke ochtend als ik wakker wordt dat de MK een nachtmerrie was maar helaas..
@ mammavancheyenne - Ja is het zeker.. We hadden zelfs al winnie the pooh lampjes.. Ik hoop het ook, en hij/zij heeft idd een prachtige beschermengel @ Rossi - nee zeker niet! Het is zo heftig.. Had er wel rekening mee gehouden natuurlijk, maar sinds de 1e echo is echt de wereld om me heen ingestort, en leef ik echt in een roes.. Het is allemaal nog moeilijk te bevatten. Ja ik neem ook zeker de tijd. Wil er eerst lichamelijk en geestelijk weer helemaal boven op zijn. Al kriebelt het stiekem soms toch al een beetje hoor.. Vond het zo mooi om zwanger te zijn! Maar ja, eerst maar even de echo afwachten morgen.. O en nog even een vraagje van vriendlief :+ Wie weet heeft iemand hier en wel een antwoord op.. Vanaf wanneer mag je weer seks hebben? Ik weet dat het bloeden eerst over moet zijn, en de baarmoeder hals gesloten moet zijn. Maar ik weet niet of je daarna nog een periode moet wachten oid om alles te laten herstellen?
wij zijn na de controle echo weer begonnen met seksen. ik wist toen dat ik schoon was, ook bloedde ik al een tijdje niet meer. hier heb ik soms ook het idee dat het zwanger zijn en de mk een soort droom was. hier ga ik dadelijk mn vruchtbare periode in. omdat mn cyclus nog niet helemaal duidelijk is heb ik voor mezelf een extra lange periode berekend. heb alleen erg last vd verstandskies, vanmiddag naar tandarts dus t klussen ff op n laag pitje
De vk zei tegen mij dat we weer mochten seksen wanneer het bloeden gestopt is. Voor de zekerheid heb ik ook nog even gewacht tot mijn afscheiding weer een normale kleur had. Je vruchtbare periode is nu alleen nog niet te bepalen. Dat is afhankelijk van wanneer het hcg helemaal uit je lichaam is meende ik. Al las ik hier ook verhalen dat vrouwen ondanks een positieve test van de laatste mk alweer zwanger zijn geworden. Veel plezier
oow nou dan is m'n vriend ook weer blij haha Ja ik ga er ook niet van uit hoor dat ik gelijk weer zwanger ben.. Als m'n lichaam er klaar voor is gebeurd het, zo niet dan gebeurd t niet. Al hoop ik natuurlijk dat het snel weer raak is @ Kell - sterkte bij de tandarts! Bah verstandskies.. Ook zo'n ellende mee gehad!
Nou ik heb gelukkig goed nieuws! M'n baarmoeder was leeg, en alles zag er super uit! Ben helemaal blij! (voor zover je hier over blij kan zijn natuurlijk) Ben zo opgelucht dat ik niet alsnog curretage moet ofzo. Het is nu klaar, we kunnen het nu echt af gaan sluiten
Dit was voor mij ook echt een opluchting vorige week. Sorry, ik heb hiervoor niets in het topic gepost, ben alle posts een beetje aan het lezen en hoop ook wat ervaringen uit te wisselen. Ik heb het soms ook nog erg moeilijk vooral omdat er een hoop meiden zwanger zijn in mijn omgeving , het maakt het er allemaal niet makkelijker op. Het zou fijn zijn als ik ook zeker wist hoe mijn cyclus nu zou zijn, heb 9 april het vruchtje verloren na 5 dagen bloedverlies. Ben nog niet ongesteld geweest en hoop het ook niet te worden want we zijn alweer aan de klus . Ik hoop dat het met jullie (naar omstandigheden) goed gaat. Sterkte in ieder geval .
Bedankt jij ook sterkte! Bij mij wordt ook iedereen om me heen zwanger.. Zo oneerlijk! Vond dit ook zo raar gedaan in het ziekenhuis.. Zat gewoon tusse alle dikke buiken en pasgeboren baby's.. Wij zijn ook weer begonnen met klussen Heb ook geen idee hoe m'n cyclus is (was hiervoor al onregelmatig) maar ga na 5 of 6 weken testen mocht ik nog niet ongesteld zijn (waar ik natuurlijk ook keihard op hoop! Heel veel succes iig weer, en hopen dat het snel raak is! (en natuurlijk goed blijft gaan!)