Miskraam heftige bloedingen en Cytotec vragen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Baileyy, 23 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb een miskraam gehad. Inmiddels ben ik al de 4e week in na hele heftige bloedingen, maar het blijft maar doorgaan en af en toe dan weer heel heftig. Afgelopen weekend Cytotec genomen, toen nog geen effect. Maar juist nu erna wel. Hele heftige bloedingen. Wanneer houdt dat op? Wat zijn jullie ervaringen? Is het wel normaal dat het zo lang door blijft bloeden en dan ook zoveel en echt golven?
    Ik werk nu al 4 weken niet. Durf de deur niet uit, want stel je voor dat ik net in de winkel ofzo zo'n bloeding krijg.
    Hebben anderen ook deze ervaringen??

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wat zegt de gyn ervan? Dat je na cyctotec heftig dat kan maar hou echt je hb etc in gaten en je temperatuur.

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik kan na 14.00 uur bellen dus dat ga ik doen. Vorige week vond ze de bloedingen lang duren, daarom kreeg ik cytotec en is een curretage alvast gepland. Ik heb juist die pillen om de curretage te voorkomen.
    En als ik vertel van de hele heftige bloedingen zegt ze dat dat kan. Maar of dat ook nu nog normaal is weet ik dus niet.
    En ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen om me heen zo lang en zo veel bloeden dat ze de deur amper uit kunnen. Vandaar mijn vraag hier.

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb geen koorts. Maar hoe kan ik zelf mijn HB in de gaten houden dan? Kan toch alleen met bloedonderzoek?

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Op de symptomen letten. Moe, hoofdpijn, draaierig etc.
    Kan je floradix aanraden.

Deel Deze Pagina