Hoi, even een vraagje. ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad. nu heb ik hier veel gelezen en zie dat veel meiden hier vaker een miskraam hebben gehad. ook ben ik benieuwd of meiden lang wachten voordat ze het weer willen proberen. Ik zelf kan niet wachten tot we weer mogen proberen... mijn wens is gewoon nog niet vervuld. klinkt dat stom? ik hoop dat we snel weer in blijde verwachting zijn en dan wel van een gezond kindje. de spanning zit er wel goed in en hoop dit nooit meer mee te maken!
Hi meis, dat is helemaal niet stom hoor dat je het gevoel hebt dat je wens nog niet vervuld is,is heel logisch. Je bent tenslotte zwanger geweest en je was er op voorbereid dus is het heel normaal dat je weer zsm zwanger wil worden! Ik heb 30-10 een MK gehad en zeker weten dat ook wij zsm weer zwanger willen worden,hopelijk is het alweer zover(test gedaan en die gaf posi?). Ik hoop dat het voor jullie ook weer snel raak mag zijn meid! Sterkte met jullie verlies! Liefs Dais.. -x-
Hey voske. Kom eens kletsen bij zwangerworden. Na een miskraam gaan we er voor.. Daar kun je heel wat afkletsen. Geef je lichaam wel even de tijd meid! Ik wilde de eerste maand ook niets liever dan meteen weer zwanger worden, maar gelukkig was dit niet het geval. Ik was er helemaal nog niet klaar voor geweest. Je moet dit toch eerst wel een plekje geven denk ik. Maar natuurlijk is dit wel bij iedereen weer anders! Liefs Sam
Voske, allereerst veel sterkte meid. Je gevoel van er meteen weer voor willen gaan is zeer herkenbaar. De meningen zijn er zeer over verdeeld over al dan niet meteen weer zwanger raken. Mijn eigen gyn (tevens fertiliteitsarts) heeft het me afgeraden, omdat je een verhoogd risico op weer een MK zou hebben direct na een MK. De verloskundige in het ZH gaf aan dat het geen enkel bezwaar was om het direct weer te proberen. Ik zou zeggen, gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.
ha meissie heel veel sterkte wij leven met je mee. het is idd klote als zo iets gebeurt waarom wij denken wij dan... maar wij willen er idd er eigenlijk meteen voor gaan maar wij trouwen in juli dus hebben we ff een stop omdat ik niet met 8 of 9 maand wil trouwen maar wij gaan er dalijk zo snel mogelijk weer voor. bij mij was het zelf afgekomen want ik hoor als je curretage heb gehad dat je dan beter kan wachten ook bij normale mk maar niet zo nodig als bij curretage maar wij hebben toch 2 maanden veilig ... dus maar gaan er na de volgende ongie weer voor. maar je raakt ook weer zwanger zeggen ze als je het rustig een plekje hebt gegeven en er niet zo veel mee bezig bent maar da geloof ik niet want was toendertijd ook veel mee bezig mar ja misschien daarom de mk ik wens je heel veel sterkte en veel succes. 2008 word gewoon een vruchtbaar jaar.
nee klinkt helemaal niet stom het is juist heel erg logies dat je dat zo snel mogelijk weer wilt het probleem is dat het vaak wel even op zich laat wachten. maar je hebt groot gelijk dat je weer opnieuw probeert zwager te worden wel over je miskraamblijven praten hoor is heel belangrijk. liefs miriam
wat fijn dat er al zoveel lieve reacties zijn. de VK heeft mij niet gezegd dat ik moet wachten. als ik er zelf aan toe was mocht ik het meteen weer proberen. ook ik ga trouwen in de zomer en wij zitten nou ook te dubben of we niet nog even wachten tot we het weer gaan proberen. vandaag weer gaan werken en heb het gewoon verteld, maar is wel even moeilijk. wel fijn om weer wat afleiding te hebben. ik hoop ook dat 2008 een vruchtbaar jaar gaat worden!
he je hebt gelijk je moet doen wat je hart zegt maar t is wel zwaar dan en stel dat ik meteen aantel ben ik 8 maand dus da vind ik ook niks maar waneer ga jij trouwen dan heb je al datum en wij wilden het eerst verzetten maar heb speciale datum want dan is mijn overleden vader jarig anders had ik het zeker verzet dat we er gewoon voo rkunne gaan. een maal zwanger geweest wil je gewoon opnieuw zwanger zijn. succe
ik zou er gewoon voor gaan eventueel als je toch zwanger bent kijk je hoe lang je zwanger bent als je gaat trouwen en je kunt je feest ook aanpassen he, eerst alleen gemeentehuis en etenmet de dag gasten en later een avond feest. ik zou er gewoon weer voor gaan kan zijn dat het direct raak is maar gebeurt mischien ook wel net als bij mij dat het 8 maand duurt of zo als bij anderen nog langer. liefs miriam
Allereerst veel sterkte! Na mijn miskraam zijn we er gelijk weer voor gegaan. Ik had ook echt het idee dat ik gelijk weer zwanger zou raken en mijn gevoel was goed, want precies een maand na mijn miskraam testte ik weer positief. En deze keer gaat gelukkig alles goed!
wij hebben in augustus gepland staan om te trouwen. maar mocht ik weer zwanger zijn willen we het wel verzetten. hoe doe je dat met je jurk? dat lijkt me wel moeilijk. een jurk kiezen die vermaakt kan worden? ben benieuwd hoe je daar mee omgaat. hoe lang hebben jullie gevloeid? ben nu een week aan het vloeien en vraag me af wanneer dat ophoudt. heb er zo genoeg van! :x