Ik snap niets van!!!! Gisteren gekregen recept voor myfegyne die ik vanavond om 21.00 moet innemen (1 tablet!) en maandag in zh ochtend ingeleid maar dus mijn man net bij grote apotheek in den haag geweest en ze zeggen dat ze dat niet hebben en geen enkele apotheek heeft dat omdat dat moet apotheek in groot verpakking bestellen en dat doen ze nooit bijna!!!! Mijn man belde naar Bronovo zh maar ze konden niet helpen (afd gynaecologiei is dicht!!) hij gaat nu erheen gelijk naar verlooskamers Ik kan niet uitstellen het want loop al te zeiken dat ik al 2 dagen loop nu met kindje die dood is en oppas voor onze dochter met moeite geregeld!! Hoe kan dat dat ik dat pil nergens kan krijgen???
Ik werk in een apotheek.. En omdat er in t verleden erge misbruik is gemaakt van dit middel (je gelooft het niet) mag het alleen nog maar aan een arts of vk meegegeven worden, door de ziekenhuisapotheek. Dus geen enkele openbare apotheek heeft dit middel in de kast liggen. Slecht dat je daar op deze manier achter moet komen het is al zo zwaar.. Gelukkig is het gelukt. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte gewenst!! Verschrikkelijk om na die 12 zenuwslopende weken alsnog je kindje te moeten verliezen