HELP spoed!! Myfegyne tablet!!!???

Discussie in 'Miskraam' gestart door piccolina, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #1 piccolina, 12 jul 2014
    Laatst bewerkt: 12 jul 2014
    Ik snap niets van!!!! Gisteren gekregen recept voor myfegyne die ik vanavond om 21.00 moet innemen (1 tablet!) en maandag in zh ochtend ingeleid maar dus mijn man net bij grote apotheek in den haag geweest en ze zeggen dat ze dat niet hebben en geen enkele apotheek heeft dat omdat dat moet apotheek in groot verpakking bestellen en dat doen ze nooit bijna!!!!

Mijn man belde naar Bronovo zh maar ze konden niet helpen (afd gynaecologiei is dicht!!) hij gaat nu erheen gelijk naar verlooskamers

Ik kan niet uitstellen het want loop al te zeiken dat ik al 2 dagen loop nu met kindje die dood is en oppas voor onze dochter met moeite geregeld!!
    Hoe kan dat dat ik dat pil nergens kan krijgen???

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Opgelost!
    Mijn mijn belde net en gelukkig hadden ze dat in zh

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wilde net zeggen, bel even de verloskamers..
    Maar het is gelukt zie ik..

Heel veel sterkte!!!

4. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik werk in een apotheek.. En omdat er in t verleden erge misbruik is gemaakt van dit middel (je gelooft het niet) mag het alleen nog maar aan een arts of vk meegegeven worden, door de ziekenhuisapotheek. Dus geen enkele openbare apotheek heeft dit middel in de kast liggen.

Slecht dat je daar op deze manier achter moet komen :( het is al zo zwaar..
    Gelukkig is het gelukt.
    Heel veel sterkte

5. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Heel veel sterkte gewenst!! Verschrikkelijk om na die 12 zenuwslopende weken alsnog je kindje te moeten verliezen :(

Deel Deze Pagina