Miskraam 16wk en na 6 dagen vloei gestopt?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door piccolina, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Snap niets, kan dat??
    Afgelopen maandag bevallen, ging goed, placenta uit, weinig bloed. Daarna gewoon bloed donker met slijm etc maar niet veel gewoon als ongi.
    Nu 6e dag flopte iets uit soort bloedstolsel vrij groot. Daarna wat bloed verlies maar nu niets meer al halve dag, iets wat rozig maat het lijkt op dat het nu gestopt is..

Tis lees overaal dat het echt 2-6wk aanhoud.
    Ik had na de bevalling geen pijn niets. Ik heb van mijzelf erg goede herstel van operaties etc (daar staan artsen echt versteld soms van) maar 6 dagen maar bloedverlies???
    Zelfs na keizersnede had ik 2 weken bloedverlies.

Zou dat betekenen dat ik dan rond dag 10-15 mijn eirensprong kan verwachten nu?

Wie heeft ook zo iets meegemaakt dat het zo weinig bloedverlies was?

2. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    Is heel normaal, sommige vrouwen vloeien langer, sommige korter. Houd wel in de gaten dat het bloedverlies echt weg blijft en geen buikpijn krijgt, dan moet je je gyn bellen.

Het kan even duren voordat je cyclus weer op gang is, maar ook dat hoeft niet. Mijn cyclus kwam meteen weer op gang en was meteen weer regelmatig. Maar dat kan dus ook even duren.

Sterkte !

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Okey nou fijn want ik kon nergens vinden dat het minder dan 2 weken moet zijn zeg maar. Ik had ook gelijk na de bevalling niet veel- 1 mandverband normale met 4 druppels was voor hele dag voldoende..

Nee geen krampen geen pijn niets gelijk na de bevalling leek alsof ik nooit zwanger was geweest... Baarmoeder volgende dag gelijk in oude staat qua grotte (buik ging weg gelijk zeg maar..)

Deel Deze Pagina