Menstruatieklachten zo veranderd en wisselend na miskraam, herkenbaar?

Discussie in 'Miskraam' gestart door silsa, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

Mijn menstruatieklachten waren altijd ongeveer hetzelfde voordat ik mijn eerste miskraam had. Wat last van de zijkant van m'n borsten, hoofdpijn en krampjes een dag van te voren en rugpijn paar dagen van te voren. Na 1 dag ongi nergens meer last van, behalve natuurlijk wat bloedverlies.

Deze keer heb ik geen rugklachten gehad en geen last van de zijkant van m'n borsten. Wel al ruim een week ongi gevoel en brandende tepels. Heb dat allebei (4 dagen na NOD) nog steeds, terwijl de menstruatie inmiddels over is.

Ook heb ik in eerdere cycli ineens bruinverlies gehad 2 dgn van te voren. en ook niet elke keer die pijn in m'n borsten. Vind het zo vreemd dat het allemaal zo anders loopt dan voor de miskramen

Ik ben er een beetje onzeker over en erg benieuwd of dit herkenbaar is.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs,
    Sil

2. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Goedenavond,

Dit is voor mij de eerste keer op deze forum. Na veel zoeken kwam ik eindelijk iemand tegen die bijna dezelfde problemen heeft als ik.
    Mijn menstruatie is na mijn curretage helemaal ontregeld.
    Voor mijn miskraam had ik een keurige cyclus van 26 dagen.
    Na mijn curretage op 6 september heb ik 7 dagen roodbloed verlies gehad. Na 25 dgn 3 dagen bruinbloed (waarschijnlijk oud bloed) verloren. Na 28 dagen wederom 3 dagen bruinbloed en nu na 24 dagen ook bruinbloed.
    Ik weet niet of je dit als menstruatie mag rekenen en of ik na deze dagen een eisprong zal krijgen.
    Maar dat een curretage voor het lichaam weinig gevolgen heeft, gaat voor mij niet op.

Ing

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Silsa Ik heb dan wel geen curretage gehad, maar mijn menstruatie was ook ontregeld erna. Eerste keer ongi na mijn vmk was zo heftig dat het wel op een bevalling leek, daarna juist bijna geen pijn en geen bloeding. Zelfs qua duur van ongi was het ontregeld. Heb een LF van 8 dagen gehad de laatste keer voordat ik zwanger werd en toen werd ik ongi. Ik wist precies wanneer mijn ei kwam aangezien ik aan het tempen ben gegaan na mijn vmk om meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

Liefs
    Wendy

Deel Deze Pagina