3 weken en 2 dagen na miskraam eisprong op komst??!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Skippy87, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Zoals de titel al zegt.. iets meer dan 3 weken geleden heb ik een miskraam opgewekt me cytotec..
    Een week later was ik nagenoeg schoon (nu 2,5 week geleden)
    2 weken geleden stopte het bloedverlies..
    Mijn zwangerschapstesten zijn nu 5 dagen negatief..
    Ik was begonnen met eisprongtesten.. en nu zie ik dus dit gebeuren..
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik snap er niks meer van..

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Het zou idd kunnen dat je eisprong eraan komt,als je bloeden 2 wk geleden is gestopt en je zwtesten negatief zijn...

4. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Is het niet heel erg snel?😮
    We gaan er wel weer gelijk voor..

5. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het kan wel hoor ;) ik heb zelf de eerste cyclus geen eisprong gehad na men miskraam maar er zijn mensen op het forum die gelijk weer zwanger waren 2 weken na hun miskraam dus het kan zeker dat je eisprong eraan komt. Dat hangt af van persoon tot persoon en van hoe lang je al zwanger was en hoe lang je lichaam dus tijd nodig heeft om te genezen. Je test is echter nog niet positief. Even doortesten maar ;) Succes! en veel Sterkte met je verlies! Liefs

6. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Net even een andere ovulatietest gedaan..
    En ik voel m nu ook rechts..
    Zou hij er dan echt gewoon aankomen?
    Ik vind dit gewoon bizar zo snel.. lees idd dat t vaker gebeurd..
    Volgens mij idd nog niet positief, maar het lijkt er wel aan te komen..

Bijgevoegde bestanden:

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Het kan zeker, ik was 5 weken na km weer ongesteld....

8. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Ik zou ook zweren dat ik afgelopen woensdag m'n eisprong heb gevoeld. Het voelde precies t zelfde als voor de zwangerschap.

Mijn miskraam is nu ook 3 weken geleden. Wel een spontane miskraam met 10 weken.

Eigenlijk stom dat ik geen testjes heb gedaan rond die tijd, dan wist ik het zeker. Doordat ik overal las dat het echt weeeeeeeeken kon duren voor er weer een eisprong en menstruatie komt, ging ik er aan twijfelen of ik het wel goed gevoeld had.

Maar goed, nu maar even afwachten of de menstruatie over 1 1/2 week doorkomt. Zou wel fijn zijn om te weten waar ik nu sta.

Voor jou ziet het er wel hoopvol uit :) ben benieuwd!

9. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik denk dat t toch een eisprong is.. de laatste is van net.. de 3 ervoor gisteren.. ik heb ook gevoelige borsten en voel mijn eierstokken, met name rechts is heel aanwezig..
    Ook mijn slijm is in draden te trekken..
    Ik vind t bizar.. zo snel alweer..

Bijgevoegde bestanden:

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bij mij duurde mijn eerste mensturatie 3 maanden voordat alles weer op gang was, maar aan je testjes te zien is dit echt je eisprong hoor!

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ja hoor; waarom zou het niet kunnen? Hier gewoon 2,5 week na de operatie van de bbz weer een eisprong ;)

12. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had na het gebruik van cytotec 2 weken gevloeid en daarop volgde meteen mijn eisprong.
    Maar is het niet verstandig om deze ronde over te slaan?
    Ik heb mee gekregen dat het niet goed was voor een evt nieuwe vrucht ivm de pillen.

13. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik heb begrepen van de gynaecoloog dat ze je normaal vooral laten wachten vanwege de berekening hoe lang je zwanger bent..
    Nou is dat bij mij toch al een lastige, ik heb namelijk een onregelmatige cyclus..
    Zoals de gyn bij ons zei.. als je zwanger wordt, dan is je lichaam kennelijk voldoende hersteld, anders gebeurd dat niet..

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Na mijn miskraam kwam mn eisprong ook al op dag 11. Heel erg snel. Dus het kan echt. Die ronde was ik weer zwanger trouwens :D

15. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het klopt dat je normaal gesproken gewoon zwanger kan worden maar de berekening lastiger zal zijn.
    Echter staat er in de bijsluiter van cytotec dat je beter een maandje kan overslaan omdat het bijwerkingen kan hebben op een nieuwe vrucht.

16. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik zie het hier nergens in de bijsluiter staan.. ook niets gehoord van de gynaecoloog..

17. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ze hebben het mij ook afgeraden, deels voor de juiste berekening en ook omdat je nog veel rommel in je baarmoeder hebt zitten en als je meteen weer zwanger bent, kan je tussentijdse bloedingen krijgen omdat die smurrie er niet altijd direct allemaal uit is. Als je lichaam er nog niet klaar voor is, wordt je inderdaad nog niet terug zwanger. Het kan dus geen kwaad maar hou er dan wel rekening mee dat het wel eens goed kan zijn dat je te kampen krijgt met tussentijdse bloedingen. Daar kan je wel wat onzeker van worden. Ik was niet meteen zwanger en had de maanden na men MA (ook opgewekt met cytotec) nog veel rommel dat er nog mee uitkwam. Ik had zelfs nog tussentijds bloed in de eerste maand van men zwangerschap. Succes!

18. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    en heb je uiteindelijk nog een knaltest gehad?
    x

19. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ja.. ik zit inmiddels op het wachtbankje😊
    We gaan het zien! Spannend..

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina