Verdrietig...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sweety28, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Vorige week woensdagavond had ik mijn 1e positieve test!
    De test leek niet op te lopen maar maandag, dinsdag en woensdag mooie testen! Het is pas onze 2e ronde en waren zeer verbaasd maar onwijs dankbaar dat we nu al zo'n mooie test mochten vasthouden.
    Dit weekend zou ik 5 weken zijn en wilden dan een aantal mensen dit prille nieuws gaan vertellen. Dus vanmorgen nog een test om te zien of die nu nog duidelijker zou zijn ter bevestiging. Tot mijn schrik een heel licht streepje. Heb in paniek meteen de huisarts gebeld. Toen nog nergens verder last van. Inmiddels paar uur verder en is het bloedverlies begonnen en begin ik last te krijgen van krampjes. Helaas mag het nog niet zo zijn. Ben keihard van de roze wolk gedonderd en erg verdrietig.
    En weet dat dit pas de 2e ronde was en met alle verhalen die ik hier lees voel ik me nu een zeur. Toch doet het pijn om zulke mooie testen te hebben en dan er achter te komen dat het niet zo mag zijn. De assistente heeft zojuist terug gebeld en zegt ook dat alles erop wijst dat het een vroege miskraam is maar dat ik in de gaten moet houden of het door zet. Ook gaf ze aan dat het niet een miskraam hoeft te zijn als het nu niet verder door zet. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik genoeg weet. :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      12
  2. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Och meissie toch. Je bent geen zeur. Dit doet pijn en wilt niemand.
    Ik was voor de zwangerschap van mijn zoontje ook in ronde 1 zwanger. Dat weekend met zn 2tjes naar babydump gegaan om slabbers te kopen om aan de opa's en oma's te geven. Helaas die maandag ook bloedverlies met krampen, was toen 5,5 zwanger.
    Al is het snel raak. Je hebt evengoed verdriet. En dat mag ook!
    Sterkte meissie en een dikke digitale knuffel

3. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Aawh meid toch. Je bent geen zeur! Het is rot als je (eindelijk) zwager bent en dan keihard van die wolk wordt afgedonderd.. Sterkte en neem je tijd.

Zelf 3 zwangerschappen gehad met al kloppende hartjes. Echter bij 2 zijn de hartjes gestopt en kwam ik achter bij de 2e (11+3) en 3e echo (15+4 bleek hartafwijking :()... Bij de andere zwangerschap kreeg ik ineens heftige krampen en hevig bloedverlies (9+5)..

Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt meid!

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Je bent geen zeur!
    Wij waren ook ronde 2 al zwanger en helaas ook
    niet goed afgelopen.
    Het is intens verdrietig!
    Ik heb vandaag een goeie nacontrole echo gehad..
    Bijna 6weken na curretage.. en de tranen toch echt nog weer even gekomen!
    Neem je tijd om het een plekje te geven.
    Veel sterkte en een dikke knuf!

5. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meid, wat rot he.
    Heb precies hetzelfde nu, en ik ken je gevoel omdat het nog zo vroeg is dat je je dan een zeur voelt. Maar toch is het echt een hele grote teleurstelling.
    Ik had afgelopen donderdag ochtend getest (afgelopen zaterdag was mn NOD) een heel licht streepje, kon het bijna niet geloven. Toen smiddags weer een test gedaan omdat ik het dan s avonds aan mn vriend wilde vertellen. Toen al een veel duidelijker streepje. Ik cadeautje gekocht en mn vriend reageerde zo lief, helemaal blij waren we. Dus ik wilde zaterdagochtend samen met hem nog een test doen om het echt te laten zien, was het streepje bijna zo goed als weg. Toen kon ik al wel huilen want had al gelezen dat het dan waarschijnlijk niet goed zit. En gisteren heel de dag in spanning gezeten en om het halfuur zo wat naar de wc om te kijken maar voelde nog helemaal niks, dus kreeg weer n beetje hoop, maar vannacht kwam het toch. Nog nooit zo erg geweest, dus er zat echt wat. Maar net als jou is dit dan de eerste ronde voor ons, vond het al zo bijzonder zo snel dus dan voel je je toch een beetje een zeur. Maar het blijft gewoon verdrietig, je lichaam heb zich toch al ingesteld op een zwangerschap. We gaan gewoon door naar de volgende ronde, maar ben bang dat ik weer 5 weken moet wachten op mn volgende NOD

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #6 Sweety28, 28 nov 2016
    Laatst bewerkt: 28 nov 2016
    Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties.
    Afgelopen dagen best wel in een waas geleefd.
    Was nog maar 4.5 wk maar ook al was de zwangerschap nog maar pril, we zijn 10 dagen ontzettend gelukkig geweest met het idee dat we volgend jaar zomer ons eigen kindje zouden mogen verwelkomen. Lichamelijk gaat het goed, heb alleen nog bruinverlies. Gisteren een test gedaan en die was nu witter dan wit. Mentaal vind ik het wel zwaar, ben intens verdrietig. Had nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Maakte me voor dit avontuur ongerust of m'n cyclus wel snel op gang zou komen of dat we überhaupt vruchtbaar zouden zijn. Des te groter was dus onze blijdschap dat we zo snel zo'n mooie test mochten hebben. Een (vroege) miskraam was iets waar ik helemaal niet over na dacht of wilde denken tot nu.. Het voelt als een verlies en dat heeft even tijd nodig denk ik.

@MamaL86
    Wat herkenbaar! Je bent vanaf moment 1 zo gelukkig met een positieve zwangerschapstest. Nu wel zwanger zie ik!! Gefeliciteerd, wat geweldig voor jullie. Hoelang heeft er tussen gezeten als ik vragen mag?

@Budgie
    Wat verschrikkelijk zeg! Als ik dat dan lees voel ik me dus echt een zeur, ook al is dat onzin. Wat fantastisch dat je nu weer zwanger bent, gefeliciteerd! Ik duim voor je dat deze keer alles goed mag gaan. Heb je/hebben jullie wel verdiend na zoveel verdriet.

@Appelsientje89
    Heel verdrietig. :( Kwamen jullie er achter bij de echo? Lijkt me ook zo verschrikkelijk. Hoe is het nu met je?

@Loulouxx
    Zo verdrietig!! Je bent zo blij als je een positieve test in handen hebt. En ook al is het zo pril. Zodra je weet dat je zwanger bent is een bloeding niet meer gewoon een bloeding. :( Hele dikke knuffel voor jou!!

7. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Heel vervelend. Ik had het de ronde voor deze zwangerschap ook... een streepje die je eerst goed zag, maar daarna steeds minder werd en uiteindelijk begon ik te bloeden 2 dagen na mijn nod. De ronde ernaar dacht ik dat het echt niet raak zou zijn, maar mag nu alweer 28 weken genieten van een klein mannetje in m'n buik.. ze zeggen dat je na een miskraam weer sneller zwanger raakt en dat was in m'n geval direct de maand erna... hou hoop en voor je het weet... voor nu sterkte en ik begrijp je gevoel volkomen 😘

Deel Deze Pagina