Hoi, Zwangere meiden. Ik ben gisteren met spoed opgenomen , i.v.m een zeer sterk vermoeden dat ik het NonHodgkinlymfoon heb kanker in de lymfeklieren ik heb sterk opgezette lymfeklieren in de oksels, en liezen, als blijkt dat het zo agressieve vorm van Kanker in de lymfeklieren zit wordt er geadviseerd om de zwangerschap af te breken, ik ben hier hele maal kapot van en ik weet het nu even niet meer. Mijn bloed en beenmerg worden onderzocht hoe ernstig de situatie is , Dan zal dus sterk aangeraden worden om de zwangerschap af te breken i.v.m de chemo therapie die ik dan moet krijgen, als de Kanker zo agressief is wordt ik door verwezen naar het A.V.L Antoni van Leeuwenhoek in Amsterdam. Ik ben hier nu zo kapot van moet ik mijn 2e kindje gaan missen!!! Ik weet het echt even niet meer. Ik probeer jullie hier op de hoogte te houden van mijn situatie. Groetjes, Kwebbeltje
Jezus Kwebbeltje...Wat heftig. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Echt ik wens je alle sterkte die ik je kan toewensen en duim voor je mee..!!!
Wat ontzettend heftig... Ik kan me echt niet voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn. Ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd.. houd ons op de hoogte. Liefs
Kwebbeltje wat heftig. Laat je goed voorlichten, blijkbaar is het nog niet zeker? Wat een afschuwelijke keuze! Ik weet niet wat je opties zijn, maar het klinkt alsof je, hoe moeilijk het ook is, nu moet vechten voor jezelf en het gezinnetje dat je hebt. Ik wens je heel veel kracht toe voor de komende tijd. Hopelijk vind je hier ook wat steun en een uitlaatklep. Ik hoor graag hoe het met je gaat.
Hoi meiden, Ik heb zojuist de eerste bloed en beenmerg uitslag gehad , en jah, een ernstige vorm van lymfklier Kanker. er zal zo snel mogelijk met chemo gestart gaan worden zelfs vanavond nog, en het aller ergste, ik zal mijn 2e kindje moeten missen, ik was juist blij dat ik vorige week positief had getest na een 3e poging om voor de 2e keer zwanger te worden en ja nu deze moker slag !!! Ik ga een heel erg zware tijd te gemoed mijn kindje missen , !! en ook maar afwachten hoe ik hier uit kom. Ik wordt mogen over gebracht naar het A.V.L. in Amsterdam. Ik probeer jullie op de hoogte te houden van (onze) mijn situatie. groetjes, Kwebbeltje2
Kwebbeltje, ik denk dat iedereen hier onwijs met je meeleeft. Niet dat dat nu helpt voor jou, maar toch. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte de komende tijd. We zullen aan je denken en met je meelezen als je de mogelijkheid hebt iets te plaatsen.
Wat afschuwelijk verdrietig allemaal. :'-( Heel veel beterschap en sterkte voor de strijd. Misschien kun je een eigen topic openen zodat we je goed kunnen volgen?
Hoi lieve meiden, Wat een steun krijg ik van jullie zeg, maar ik weet op dit moment niet hoe ik met deze situatie moet omgaan. Ik heb een zeer ernstige vorm van lymfklier Kanker , en de artsen zeiden dat het een heel ingewikkelde klus zal gaan worden voor mij, en dat ik dus toch zeker de zwangerschap moet afbreken, ik vind dit zo erg mijn 2e kindje te moeten missen, gelukkig heb ik nog een zoontje en een liefhebbende man , en jullie natuurlijk, maar ik weet nu even niet hoe ik met deze situatie moet omgaan. Ik ben er helemaal kapot van, en zie het nu even niet zitten een kindje te moeten verliezen en heel erg ziek zijn. Maar ik ben blij met jullie steun meiden , BEDANKT. !!!
Hoi meiden, laatste up date , vanavond is de co ass. van mijn oncoloog bij mijn bed geweest, en die stelde voor om toch een zwangerschaps beëindiging te doen, mijn kindje zal de zeer zware chemo niet overleven. Ook mijn situatie is der mate moeilijk dat ik een zeer agressieve vorm van het NonHodgkin lymfoon heb , dus een ernstige vorm van lymfklier Kanker die zeer agressief kan zijn. Mijn situatie is nu zo dat ik met de chemo kuur ben gestart. Ik probeer jullie weer op de hoogte te houden van mijn situatie. groetjes meiden Kwebbeltje.
Ik blijf met je meelezen..!!!!! In ieder geval zolang je in dit gesprek blijft, mocht je een nieuwe openen dan hoor ik het graag. Leef met je mee..!!!
Hoi Meiden, De Oncoloog zal de verloskundige ook inschakelen om de zwangerschap te beeindigen omdat de chemo zoveel schade aanricht aan mijn ongeboren kindje. Ik heb veel steun van mijn Oncoloog & Verloskundige groetjes, Kwebbeltje
Heel veel sterkte. Enorm heftig. Je hebt eigenlijk niet eens tijd om even adem te halen tussendoor. Ook heel veel beterschap van mijn man. Het is soms niet te bevatten hoe de dingen ineens kunnen lopen. Hoe kwam je er eigenlijk achter dat je ziek bent?
Hoi Astrid, Ik kreeg opeens heel hoge koorts tot wel 40,5 * / 41* en voelde me heel ziek. Verder heel erg opgezwollen lymfe klieren in de oksels en liezen. Ik voelde me al 2 weken erg moe , en vooral de laatste week erg misselijk. Ik dacht dat het met mijn zwangerschap te maken had, maar het bleek dus Kanker. Maar Astrid bedankt voor je steun ook aan je man. Ik probeer jullie op de hoogte te houden. Ik probeer nu maar te slapen, dat valt niet mee in zo,n ziekenhuis. Lieve, groet Kwebbeltje. Lieve g
kwebbeltje,je hebt hier nu misschien erg weinig aan maar ik wou je even vertellen dat ik na zware kanker ,drie operaties,tweemaal hervallen,uitzaaingen en drie lange chemokuren en bestralingen(waarvan de laatste in 2012 pas) nu zwanger ben van een gezond meisje met een mooi gewicht.ik ben geen drie jaren kankervrij (amper een jaar,als je dat al kankervrij mag noemen)maar het oncologische team vond dat het kon/mocht omdat er na kanker niet enkel OVERleven is maar ook nog leven.en hoop.probeer daar maar aan te denken,na deze hel komt er opnieuw iets heel moois en soms veel sneller dan je had durven verwachten en dromen. ik moet nu na de bevalling meteen weer op controle(mri,echo,bloed,enz...) het blijft angstig maar ik heb mijn leven terug en wens jou dat ook heel snel toe. veel sterkte en dikke knuffel
Hallo meiden, tussenstandje 2: Vanmorgen een gesprek gehad met de Oncoloog ,Verloskundige en de Gynecoloog over het beeindigen van mijn zwangerschap. De 1e chemo kuur is ingezet, omdat het een heel agressieve vorm van Lymfklier Kanker betreft er zullen in 1e instantie 4 kuren volgen. Deze week gestart , dan een week niet en dan kuur 2 dan weer een week niet dan kuur 3 dan weer een week niet en dan voorlopig de laatste kuur, en dan ???? ja en dan ? we zullen zien. groetjes, Kwebbeltje.
Hoi Meiden, Tussenstandje 3. Na vanmorgen het zware gesprek met de Verloskundige , Gynecoloog & de Oncoloog hebben we dus uiteindelijk moeten besluiten tot een zwangerschap beëindiging , wat mij bijzonder zwaar raakt, en het ergste is nog dat ik dan als ik dit allemaal overleef ik onvruchtbaar zal zijn om weer zwanger te worden, ik had zo zo graag nog een 2e kindje gewild , maar gelukkig heb ik een lief kindje dat straks in maart 1 jaar zal worden en ik zal mij voor mijn kereltje moeten inspannen om er voor hem te zijn net als voor mijn allerliefste mannetje mijn Oddesy ) Het was dus een heel zware dag met veel veel verdriet, en pijn . Ik heb dus nog een hele lange weg te gaan om hier door heen te gaan. Maar ik heb veel steun , ook van jullie Meiden Bedankt. Ik zal jullie als ik het kan opbrengen jullie van mijn situatie op de hoogte houden. Lieve groetjes van uit mijn ziekenhuis bed. Kwebbeltje.