Al een paar dagen dezelfde zwangerschapskwaaltjes als bij mijn vorige zwangerschap (helaas een MA) Dus vandaag op nod met de cb digital getest: Zwanger 1-2. Een paar seconde later word ik ongesteld... Uiteraard niets vergeleken met de missed abortion, maar ik was wel even in de war hiervan. Ik vroeg me af wie hier vaker een hele vroege miskraam heeft gehad, of eigenlijk een chemische zwangerschap en wie hierna redelijk snel weer zwanger was? Geldt hierbij ook het principe dat je sneller zwanger bent, zoals wat je vaker hoort na een miskraam? Of is dit helemaal niet te vergelijken? Ik heb wat positieve verhalen en optimistische opmerkingen nodig.. Had het ook al gepost bij het zwangerschapstesten topic, maar ik wil een positieve draai geven na wat er vandaag gebeurd is...
Beide keren meteen weer zwanger! Eerste keer gecuretteerd en 1 maandje afgewacht,daarna meteen weer zwanger en een mooie cyclus van 28dg. 2de vmk afgelopen oktober,was ongepland en pas na 1 menstruatie weer bewust geklust...ook toen meteen zwanger! Sterkte en succes!!
Hier minder goeie ervaringen... Na de eerste vroege miskraam duurde het een aantal maanden ( zie onderschrift) maar dat werd een MA. Curettage gehad, en duurde daarna bijna een jaar voor ik zwanger was van Sam❤. En nu maar weer wachten hoe lang het nu weer duurt... Maar hoop voor jou dat het snel raak is meis!! Duurde het lang voor je zwanger was nu? Als je nu snel zwanger was is de kans denk ik groot dat je hierna weer snel zwanger wordt.--> edit: zie dat je al een aardig traject met medicatie ondergaat. Is het niet een idee om daar eens kritisch naar te kijken? Ervaringsdeskundigen zitten in het 'meerdere miskramen' topic, Misschien heb je daar wat aan? Sterkte!
Dank jullie voor de reacties, BabyAngel, Hier ook de curretage gehad na de ma, heel bang geweest voor asherman door alle verhalen dus daar doe ik liever niet meer aan..En wat fijn dat alles zo goed verloopt voor je! En Madelein, dankzij het herhaalde miskramen topic ben ik in Gent beland en aan de utrogestan. Daardoor heb ik het gevoel dat ik ietwat pro actiever in een zwangerschap kan staan. Ik heb er iig heel veel werk in gestopt.. En ben de meiden van het forum super dankbaar. Had nl al wat gyneacologische ellende de afgelopen jaren dus vond het goed alles eens te laten onderzoeken voordat we het weer gingen proberen na de MA en de curretage. Wat vreselijk voor je dat je je Sam niet bij je kon houden...pfff.. Laten we er maar vanuit gaan dat je snel weer een mooi kindje in je armen hebt!
Ik ben trouwens wel weer begonnen met meelezen met het herhaalde miskramen topic..Wekt toch wel weer vragen bij me op.. Ik zal daar binnenkort eens 'binnenvallen'..
Zijn hier ook vrouwen die na miskraam (zwangerschap middels Clomid en 1x Pregnylinjectie ontstaan na bijna 1,5 afwachten zonder geluk) direct zwanger werden? Ik heb begin januari miskraam gehad na ruim 6 weken zwangerschap. Mijn cyclus was altijd 5-6 weken en hierdoor heb ik 1 maand wat medische hulp gehad om de cyclus te verkorten en ik bleek direct zwanger. Helaas miskraam... Nu is het afwachten of mijn cyclus weer lang is. Herkent iemand dit en zijn er mensen die dan opeens een kortere cyclus kregen alsof de miskraam het systeem een 'reset' heeft gegeven? Hoop zo dat het geluk snel weer op ons pad komt.
Allereerst wens ik iedereen snel geluk toe! Maar over je vraag. Ik was direct na mijn vroege miskraam weer zwanger. Dus geen normale menstruatie meer gehad. Ik ben direct begonnen met tarwekiemolie capsules van dr van der hoog en ervan overtuigd dat dit een goede tweede innesteling heeft bespoedigd! Heel veel sterkte en succes!
Hallo, Ik had op 22 september 2013 een vroege miskraam met 4 weken en een paar dagen. Precies 14 dagen later op 5 oktober 2013 was het weer raak en inmiddels alweer bijna 19 weken in verwachting. Succes
Nou dat zijn positieve verhalen. Die tarwekiemolie ga ik ook halen, had ik al meer over gelezen.. En Koekepeertje, na mijn ma was mijn cyclus vrij snel weer in orde, maar niet meer 28 dagen zoals ik gewend was..Ik houd het nu wel bij en het wisselt nog steeds iedere maand. Wat ik wel wat vervelend vind is dat het lijkt alsof het allemaal wat gevoeliger is in mijn onderbuik. Vooral tijdens de eisprong en menstruatie.
Aha! Dus daar ben je al bekend. Ja het is niet te bevatten. Na 3 jaar proberen en nog steeds met lege handen staan gaan wij nergens meer van uit...
Dank voor je reactie. Ik heb ook het idee dat het gevoeliger is in mijn buik sinds mijn miskraam. Nu zou ik ergens mijn eisprong hebben en ik heb soms een hele nare pijnlijke druk in mijn buik (geen darmen- en geen baarmoederpijn maar gewoon anders, nooit eerder gehad). Helaas kan ik me niet herinneren dat ik ooit een cyclus had van 28 dagen, was t maar zo. Met een eisprong die 'op tijd' is, schijnt de kans op een succesvolle innesteling groter te zijn. 1 x met medicatie mijn eisprong vervroegd van 24 dgn. naar 17 dagen en toen was het direct raak (helaas hield het dus bij 6 weken op). Thnx!