hoi hoi ik had hier al ergens neergezet dat ik zwanger was en dat ik bloedverlies heb gehad alleen met afvegen roze/oranje en geen pijn nu mochten we vandaag naar het zkh voor een echo helaas op de echo was niks te zien ik heb wel verdikt baarmoederslijmvlies en nog hele gevoelige borsten dus toen moest ik bloed gaan prikken voor mijn hcg waarde de hcg is 606 is volgens mij te weinig voor een zwangerschap van 5 weken en 5 dagen nu moeten we volgende week terug komen om te kijken en gaan ze hcg waarde opnieuw prikken maar omdat bijna alles langs je heen gaat op zo n moment heb ik vanmiddag nog een x naar de arts gebeld ik kreeg de seceratesse en die zei de arst heeft het jullie vanmorgen allemaal goed uitgelegd dus volgende week weer komen dus ik zeg ja maar hoe zit dat met die waardes nou daar hebben jullie niks aan want met 1 waarde kunnen we niks nu maar hopen dat het volgende week gezakt is dus ik vraag gezakt dat betekent dus geen zwangerschap nee idd dus dat is goed (omdat ze misschien aan bbz denken) maar wat ik heb gelezen moet dat heel pijnlijk zijn en veel bloedverlies nou dat heb ik allebei niet gehad en ik vraag als het wel is gestegen wat dan nou dan krijgen jullie een gesprek met de arts over hoe verder dus ik snap er niks meer van ik moet tot volgende week in spanning zitten of het een bbz is dus heb de ha gebeld en gevraagd of ik deze week bij hun mijn hcg mag laten prikken dan weet ik deze week in ieder geval of het stijgt of daalt morgen belt ze me terug sorry van het lange verhaal maar ik moest het even kwijt als er mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt of een bbz hebben gehad hoe ging dat bij jullie? alvast bedankt gr bianca
ha meissie het kan 2 kanten op gaan zelf had ik blauwe plekken gevoel als ik op mijn buik duwde en mocht om bbz uit te slutien al smet 4 wk en 4dg een echo. ze zag een klein stipje en dacht dat het daar begon. toen kreeg ik echo met 6 wk en 3 dg en zagen ze alleen vruchtzakje. nu ik met de volgende zwagnerschap zit heb ik met 7wk en 3 dg echo gehad en zag dat daar dat zwarte vlek ook veel groter was en hartje kopte. maar kan het niet zo zijn dat je dan minder ver bent want eigenlij kzie je dan nog niet veel of misschien lullig maar is het zo geweest. ik hoop voor jou en jullie van niet en duim heel hart maar ik heb pas buikpijn gehad toen het een dag erna af kwam maar bij bloedverlies nergens last van sterkte en laat je iet weten
hoi joel bedankt voor je reactie ik heb niet dat gevoel van blauwe plakken en ik heb het er nog eens met mijn huisarts over gehad en die zei ook als het een bbz is dan had je wel last van je buik want dan groeit het ergens waar het niet hoort dus ik maak me daar nu niet zo heel druk meer over maar ik heb wel eens gehoord dat na het bloedverlies het tussen dan en een week alsnog kan komen zeg maar dus zit nu wel elke x met spanning te wachten en het kan bijna niet mogelijk zijn dat ik korter zwanger ben want wij doen het via het zkh en dan moeten we op de dag van eisprong komen dus ik weet het ook niet meer dit is zo zenuwslopend maar we gaan erzelf vanuit dat het mis is als ik meer weer weet dan laat ik het wel horen gr bianca
o meid ik kan je helemaal niks wijzer maken dan je zelf al bent maar wou even reageren wat verschrikkelijk deze onzekerheid dat je niet weet wat er aan de hand is. vond die assitente trouwens niet echt aardig tegen je zeg poeh hee hoop dat het geen bbz is voor je in ieder geval een knuffel miriam
hallo, Ik heb in februari een bbz gehad. Ik had totaal geen lichaamelijke klachten, alleen 3x wat licht bloedverlies gehad(het begon met bruin slijm). Tijdens de echo kwamen ze erachter dat het vruchtje in mijn eileider zat. Deze echo heb ik pas kunnen laten maken met 6 weken, omdat er eerder nog niks te zien. dus dan van pijn in je buik wilt helemaal niks zeggen dat was bij mij ook niet het geval. Ik hoop voor je dat het geen bbz is meid. het enigste wat ik je kan adviseren is gewoon zorgen dat je snel met 6wkn terecht kan voor een echo. Dan krijg je waarchijnlijk meer zekerheid. sterkte meid. groetjes, moray