De afspraak moet ik nog maken, moet eerst even verwijsbrief halen bij de huisarts. Hopelijk op korte termijn, want ik wil dit afsluiten voor mezelf.
De afspraak moet ik nog maken, moet eerst even verwijsbrief halen bij de huisarts. Hopelijk op korte termijn, want ik wil dit afsluiten voor mezelf.
een vaginale echo doet echt geen pijn ik heb er al heel veel gehad, het is even onwennig vond ik omdat ik zoiets had euhh okee maar echt het valt reuze mee. hoop dat je niet te lang hoeft te wachten en dat je het dan eindelijk allemaal rustig een plekje kunt gaan geven succes miriam
Thanx allemaal voor jullie reacties! Ik heb de verwijzing nog niet, mijn schoonmoeder is 'm gaan halen, zij woont dichtbij de huisarts. Ik bel morgenochtend voor de afspraak. Neey denk niet dat ik lang hoef te wachten, want ik ga kijken waar ik t snelst terecht kan.
Ik voelde gisteren iets in mijn buik bewegen, alsof het rond gaat, het waren zeker mijn darmen niet. Is dit een teken? Ik zou nu 12 weken en 1 dg zwanger zijn, van een 2e.
ik heb geen idee meid. hopelijk kun je snel terecht en krijg je meer duidelijkheid als je nog zwanger bent zien ze dat zeker op de echo.
Ben je er zeker van dat je bij het bloedverlies het vruchtje bent verloren? En is er echt de diagnose 'miskraam' gesteld? Anders zou het inderdaad gewoon een bloeding kunnen zijn geweest en zou dat de test en symptomen verklaren... Spannend! Liefs, Marijn
Zeker weten ben ik het vruchtje verloren, want ik had persweeen en na een grote plons was ik van de pijn af. Dus dat zou betekenen dat er een 'geboorte' plaats heeft gevonden. Donderdag as. om 14 uur heb ik een afspraak voor een inwendig echo. Dan heb ik meer zekerheid!
Ben vandaag geweest bij de gyn voor de echo. Ze weten niet wat er mis is. De baarmoeder is niet leeg en ze weten ook niet wat er is. Moet maar 1,5 week afwachten en dan terug. Kan iemand mij vertellen hoe een lege baarmoeder op een inwendige echo uitziet? (zelf dacht ik bij de uitwendige echo een kind te zien, maar ik kan t ook mis hebben)