zwanger na een pap3b en nu bloedverlies!

Discussion in 'Miskraam' started by ellensunshine, Mar 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ellensunshine

Mar 18, 2008
    37
    0
    0
    Hallo allemaal,

bij deze nog een keer mijn bericht want volgens mij ging er net iets mis. Deze pagina is nog wat nieuw voor me dus even wennen.
    Ik ben nu bijna 7 weken zwanger. Afgelopen december is er afwijkend weefsel bij mijn baarmoedermond weggehaald na een pap3b uitslag bij het periodieke uitstrijkje.

Nu heb ik steeds wat last van bruin bloedverlies. Vorige week begon het. Na 2 dagen stopte het en nu is het er weer. Ik ben zo bang voor een miskraam. Heb niet echt buikkrampen, maar ook niet echt hele duidelijke zwangerschapssymptomen. Wat misselijk en moe af en toe, maar dat valt allemaal erg mee. Ik ben nu op vakantie in Thailand en was in Laos toen we onze zwangerschap ontdekte. Het is dus ook wat lastig contact op te nemen met een verloskundige die van deze afstand ook weinig kan doen. Heb wel al mailcontact gehad en afwachten is de boodschap.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en me wat meer kunnen vertellen?

Alvast bedankt!

Groet Ellen

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bloedverlies wil niet altijd een mk betekenen
    hopelijk is alles nog goed
    en zodra je kunt zou ik me toch even na laten kijken bij de vk
    heel veel succes en sterkte met wachten

3. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    ik heb met 5 of 6 weken ook bruin bloedverlies gehad, de verloskundige kon op dat moment niets doen omdat het op de echo niet duidelijk zou zijn of alles goed ging met het vruchtje.

ik heb toen met 8 weken en 6 dagen mijn eerste echo gehad, en een duidelijk kloppend hartje gezien.
    dus gewoon even afwachten,
    heel veel succes!
    groetjes
    bambie

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    heey,

hoop dat het allemaal goed zit en dat je meer zekerheid heb straks.... hopelijk krijg je dan snel een echo en zet het bloedverlies niet door....
    maar je hoort wel vaker dat sommige inn het begin bloedverlieis hebben en niks aan de hand is hoop ik nu ook!

groetjes natasja

5. ellensunshine

Mar 18, 2008
    37
    0
    0
    Hallo,

vandaag heb ik volgens mij een miskraam gehad. Heel veel bloed en erge buikkrampen. Ik kan op de plaats waar ik ben niet naar een verloskundige, want ben nog steeds in Thailand. Volgende week staat er een echo gepland. Die ook maar even afwachten denk ik.
    Wat is dit ontzettend verdrietig zeg!

Groeten Ellen

6. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

Jan 13, 2008
    164
    0
    0
    Yeey wat erg. Het spijt me voor je.
    Veel sterkte!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    veel sterkte meis....

8. ellensunshine

Mar 18, 2008
    37
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reactie. Zie dat jullie hier ook doorheen zijn gegaan. Moet ook niet gemakkelijk zijn geweest. Ik hoop dat de pijn zal slijten...

9. Truusje77

Truusje77 Actief lid

Mar 10, 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Heel veel sterkte.

Share This Page