Vandaag ben ik bij mijn gynea geweest. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 6w en 1 dag zwanger. 17oktober laatste menstruatie gehad en een cyclus van 32 dagen. Echter was er nu alleen een leeg vruchtzakje te zien, en moet ik over 2 weken terrug komen. Nu lees ik tegenstrijdige dingen...dat het zowel goed als fout kan gaan. Echter bij mijn 1e zwangerschap had ik ook een leeg vruchtzakje op 6weken en op 8weken bleek alles oke. Toen ik vandaag dan ook vroeg van zal het fout gaat ? Zei de gynea niet aan denken en niet piekeren je vruchtzakje zit mooi op groei 6,1week. en het zat ook wel diep in mijn baarmoeder dus ze had niet echt heel mooi zicht. De echo is inwendig gedaan. Aan de ene kant twijfel ik dus ook niet dat het fout is...maar aan de andere kant...wordt toch wel wat ongerust...ook al is het de vorige keer wel goed gegaan.... Wie zou mij kunnen helpen met raad ? En zou ik niet in het ziekenhuis kunnen vragen of ik eerder mag komen bv na 1 week ipv 2...vindt het zo lang om in onzekerheid te zitten
hoi het blijft even onzeker nu, het kan inderdaad twee kanten op. Als het vruchtzakje er mooi uitzag qua groei heb je inderdaad kans dat je over 2 weken een kindje met kloppend hartje ziet. Het gebeurt wel vaker dat ze het zo vroeg niet goed in beeld kunnen brengen, ook met een inwendige echo niet. Maar het kan ook misgaan. Afwachten maar, hoe moeilijk dat ook is. Mirjam