Miskraam en verloof

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door roos23, 31 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

    roos23 Bekend lid

    6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb morgen 2 weken geleden een miskraam gehad in het buitenland. Erg verdrietig allemaal alleen ik heb hierna niet echt gevloeid. Alleen wat bloedverlies na het naar de wc gaan. Na 2 dagen helemaal geen bloedverlies meer en leek alles over te zijn. Eenmaal weet thuis zw test gedaan en die was dan ook weer negatief. Nu zit ik te wachten op mijn ei sprong maar sinds vandaag ineens weer wat bloed verlies. En dan ook echt alleen na het na de wc gaan. Het is meer het slijm wat je hebt en daar zit dan wel rood bloed in. Verder niet en heb ik totaal geen bloedverlies


    Is dit normaal? En betekend dit dat mijn eisprong verlopih nog niet komt?

    Alvast bedankt
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Roos23,

    wat naar dat het mis is gegaan. Je kunt in de cyclus na een miskraam onregelmatig bloed(slijm)verlies hebben. Dat is niet erg. Hoort er bij. Wil niet zeggen dat die cyclus verloren is qua zwangerschapskans. Houdt er rekening mee dat wanneer je ongesteld wordt deze keer je bloedverlies heviger kan zijn als een soort laatste grote schoonmaak. Ik duim met jullie mee.

    Groetjes BRigitte
     

Deel Deze Pagina