Hoi hoi, Snap het niet meer. 27 aug een miskraam gehad. Nu vandaag heb ik alweer postitief getest. Hoop echt dat het nu goed mag blijven gaan. Streepje kwam binnen 1 minuut. Durf me nog niet aan te melden ergens maar ben zooooooooooo bang dat het weer misgaat. Heb trouwens na de miskraam meteen weer negatief getest. Hoe ver ben ik nu eigenlijk dan? Hoe moet ik het berekenen. Groetjes Karin
Ben je heel zeker dat je weer zwanger bent? Het lijkt me wel heel snel na de mk. Want als je op 1 september opnieuw je cyclus begon dan ben je nu zelfs nog niet overtijd?
Hoi Hoi. Ja heb ten tijde van de miskraam verschillende testen gedaan die negatief waren. Dus weet zeker dat het niet van de miskraam kan komen. Deze teste gaf na 1 minuut een streeptje. Heb getest met Matcare. Ik kan eigenlijk altijd vanaf dag 21 postief testen (vorige 2 zwangerschappen). Dus ja denk het wel maar het is wel super snel. Donderdag had ik nog een negatieve test en nu positief. p.s. Datum miskraam klopt niet moet 28-08 zijn. Toen was de eerste dag van de bloeding. Groetjes Karin
Het lijkt mij ook erg snel. Als ik jou was zou ik nog een keer testen sowieso. Want dan zou je nu 3 weken en een paar dagen zijn. En dat bloeden neem ik aan was van de miskraam dus nog geen echte menstruatie, dus het lijkt me eigenlijk erg onwaarschijnlijk, maar het kan blijkbaar toch heb het wel vaker gehoord, maar snappen doe ik het in ieder geval dan niet.Ik zou als je weer positief test bloed gaan prikken bij de huisarts. Het is dan toch wel een wonder als je zwanger zou zijn zo snel. xxx joyce succes.
Hoi Hoi, Heb net met de digitale getest en ook deze is positief. Ja dan zal het wel zo zijn niet! Jeetje dat is snel. Groetjes Karin
Kan wel hoor, dat je nu weer positief test. In Juli 2005 heb ik een vroege miskraam gehad. Het bloeden begon op 19 juli, maar 11 augustus had ik weer een positieve test. Nog geen 4 weken later dus. In mijn geval had ik dus supersnel positief getest (week na bevruchting) en later heeft de gyn uitgelegd dat er nog een beetje hcg in je lijf zit van de (vroege) miskraam, als daar nieuw hcg bijkomt van een nieuwe zwangerschap, dan kan dat eerder een posotief resultaat geven op de test. Ik hoop voor je dat het goed zit en dat je langzaamaan vast kunt gaan genieten van je nieuwe zwangerschap. Groet van Kiki
Hoi Kiki, Ja precies dat is een goede uitleg. Heb bij mijn andere 2 zwangerschappen ook positief getest op de 21 ste dag (nu 23 ste ) dag. Ik zie geen reden om aan te nemen dat het geen nieuwe zwangerschap is. Heb tussen de miskraam en nu steeds negatief gestest (al 3 dagen na miskraam). Ook afgelopen donderdag nog negatief. Dus volgens mijn theorie moet dit gewoon een nieuw zwangerschap zijn. Ik weet op welke dagen ik geklust heb maar bedenk me nu dat ik dus niet weet wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Het kan dus inderdaad ook pas een week geleden zijn (laatste keer geklust). Jeetje. Het is echt heel moeilijk om blij te zijn, hoop dat ik snel mag genieten. Weet in iedergeval dat als het goed mocht blijven gaan dat ik over 4 weken ongeveer een eerste echo heb. Karin
Bij mij hebben ze gerekend vanaf de datum van de curretage, 6 juli. Morgen ben ik dus 11 weken zwanger! Het kan dus echt heel erg snel gaan. Moet wel eerlijk zeggen dat het nu een stuk lastiger is om BLIJ te zijn. Je beschermt jezelf tegen weer een teleurstelling ofzo...... Groetjes, Joyce
Hoi Hoi, Ben net bij de huisarts geweest en die heeft ook nog een test gedaan. Hij is super positief. Zometeen belt de verloskundige terug en dan vraag ik of het goed zou zijn om een bloedtest te laten doen. Ik hoor wel wat ze zeggen. Heb wel alvast een banneer gemaakt omdat ik echt niet geloof dat dit nog komt van de miskraam. Heb hiervoor mimimaal 5 keer negatief getest. Spannend! Groetjes Karin
hai karin, gefeliciteerd met je zwangerschap . Zo fijn voor je dat je zo snel na je miskraam weer zwanger ben. Als je na je miskraam negatief heb getest is deze zeker een nieuwe zwangerschap. Ik heb op 29 augustus een miskraam gehad, en ik testte ook negatief na mijn miskraam en heb net een test gedaan en die is nog steeds negatief. Ik moet wel 26 september als het goed is ongesteld worden, maar omdat ik niet meer weet hoe mijn cyclus nou is heb ik toch vandaag een test gedaan. en die was negatief. Als je negatief heb getest na je miskraam kan je nu niet ineens positief gaan testen. Dus het is zeker van een nieuwe zwangerschap. Ik wens je veel succes en ik duim voor je dat alles goed mag gaan Probeer maar lekker van te genieten. groetjes sharelis
Dat zijn nou nog eens leuke berichten. Fijn hoor, dat je weer zwanger bent. Hartelijk gefeliciteerd. Geniet maar lekker van je zwangerschap en ik zal voor je duimen, dat het deze keer goed blijft gaan.
Hoi Hoi, Jaaaaaaa thanx. Heb het net nogeens overlegd met de verloskundige en die zegt het zelfde. Ben gewoon weer super zwanger. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Groetjes Karin