hallo iedereen, ik heb een vraag... ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en ze wou het hartje met me luisteren maar dat kon ze niet vinden. ze zei dat het best wel vroeg was om te luisteren omdat ie 10 weken zwanger ben maar zag aan haar dat ze wel bezorgd keek. en sinds vanmorgen heb ik hele erge pijn in mijn onderrug. ik heb met 7 en 8 weken zwangerschap wel een echo gehad waarop hartaktie te zien was. 30 december gaat m`n verloskundige het pas weer opnieuw proberen maar tot die tijd zit ik wel in zware onzekerheid. denken jullie dat dit een miskraam kan betekenen of zijn er meer mensedie dit hebben mee gemaakt waar het wel allemaal goed bij zat? alvast bedankt, groetjes melissa
Dat is heel moeilijk te zeggen meid. Ik heb er geen ervaringen mee. maar wil toch even zeggen tegen je dat ik hoop dat het allemaal goed zit voor je Sterkte....
Ach meis.. wat stom dat de vk dan niet even een echo met je gemaakt heeft! Ik kan me jou onzekerheid nu goed begrijpen! Ik weet ook niet precies vanaf welke week je het hartje kan horen.. kan je niet om een echo vragen tussendoor? Deze stress is natuurlijk ook niet goed voor jou en je kindje..
hoi ja mijn verloskundige heeft geen echo apparaat... en ze doen zo moeilijk om een echo te laten maken! dus ik denk dat ik moet wachten tot de 30e helaas...
Sorry kan je verder niet echt helpen, maar mijn vk zei dat ze vanaf 12 wken pas wat kan horen en met veel geluk met 11 weken! Mijn vk heeft ook geen echo apparatuur!
vanaf de 8 soms al 7 weken klopt het hartje al! vind het vreemd dat ze je nog zolang laat wachten... ik hoop voor je dat je eerder terecht kunt en gerust gesteld kan worden!
Hoi Melissa Ik was 10 weken zwanger toen ik naar me vk ging en ze wou ook het hartje laten horen ,maar we hebben het niet kunnen horen ,ze zei toen ook dat het meestal pas na 12 weken te horen is De week daarop had ik een echo afspraak (die was al gemaakt voor vk afspr) met een perfect kloppend hartje ,en de baby lag achter in me rug. Dus dat je het hartje niet heb gehoort hoeft niks ernstigs te betekenen.. Geniet van je zwangerschap.... xxx Speransa
hoi bedankt voor de reacties! ik heb net ook gegoogled en zag daar ook verhalen dat t hartje meestal pas met 12 weken te horen is bij de verloskundige dus ik ga me proberen niet al te druk te maken!