Hallo, Ik ben een beetje in de war! Ik ben begin juni gestopt met de pil, eerst mijn onttrekkingsbloeding gehad maar daarna werd ik niet meer ongesteld. Na het slikken van primolut na 88 dagen eindelijk ongesteld geworden (niet zo veel als tijdens het slikken van de pil). Daarna kreeg ik goede hoop want de volgende menstruatie kwam na een cyclus van 36 dagen (10 oktober), alhoewel deze wel licht was en niet lang duurde. Nu had ik op 24 oktober bruinverlies en af en toe een druppeltje helderrood bloed (echt heel weinig), duurde misschien 2 daagjes. Tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest, en zit ondertussen op dag 45. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan omdat ik al een paar dagen een weeïg gevoel in m'n buik heb, gevoelige borsten (af en toe) en pijn in de onderrug, maar helaas negatief. Nu vraag ik me af of ik dat kleine beetje bruin- en bloedverlies moet zien als menstruatie? Ik slik nu iets meer dan een maand Etos Zwanger Worden, misschien heeft dat er iets mee te maken? Ik snap er echt niets meer van Alvast bedankt voor het antwoorden van m'n berichtje. Groetjes Sharon
hoi Sharon, van die etospillen komt het niet hoor, dat zijn gewoon vitaminen. Je bent aan het ontpillen daarom is je menstruatie onregelmatig, Ik denk dat die 2 dagen bloedverlies geen menstruatie is geweest, een soort tussenbloeding, ook wel spotten genoemd. Ik denk dat je weer rustig moet wachten op een ongesteldheid. Reken erop dat het een aantal maanden tot een jaar kan duren voor je weer een normaal ritme/cyclus hebt. Lee sook eens het artikel bovenin deze site over stoppen met de pil. Mirjam
Hoi Mirjam, Ja, ik weet dat ik nog aan het ontpillen ben. Maar nu weet ik in ieder geval dat het 'spotten' geweest is en dat ik het niet moet rekenen als menstruatie. We wachten 'rustig' af! Bedankt voor je antwoord! Groetjes Sharon