He lieve dames, Ik heb zondag helaas een mk gekregen bij 5.2. Vandaag de vk gezien en zij vertelde mij dat het bloedverlies gemiddeld 10-14 dagen kan duren. Ik ben dus benieuwd hoelang het bloedverlies bij jullie heeft geduurd? Mijn testen zijn trouwens wel alweer negatief, en ik heb nu gelukkig nog maar weinig bloedverlies en geen krampen meer. Ik hoor graag van jullie ladies! LIEFS, DNM
Sterkte! Afgelopen donderdag is het begonnen en ik heb het nu nog steeds een beetje. Normaal met ongesteldheid maar 3 a 4 dagen.
Thanks voor jullie reacties. Bij mij neemt het bloedverlies al goed af. Het is echt nog heel weinig. Maar goed dat kan natuurlijk nog dagen aanhouden. Ik begreep van de vk dat je pas weer mag klussen als de bloeding volledig opgehouden is. Wat gaan jullie daarna doen? Meteen weer klussen of eerst een ongi afwachten? Ik zit zo in dubio met wat we nou moeten doen. Eerst de eisprong maar weer is gaan ontdekken nu na de mk. Wat een gedoe eigenlijk he? LIEFS!
Ik heb bij miskraam 14 dagen gebloed, maar wel weinig. Maar kleine beetjes. Alles bij elkaar nog niet eens de helft van wat ik normaal bij menstruatie gewend was (was vrij heftig ongesteld meestal). Dat heeft me altijd verbaasd... Had me altijd voorgesteld dat ik bij een miskraam 'leeg' zou lopen, maar niets was minder waar... Heb overigens ook 14 dagen af en aan buik- en rugpijn gehouden (in tegenstelling tot een normale menstruatie die binnen 2 dagen echt pijnvrij was). Mijn eerste eisprong was 3 weken na miskraam, 2 wkn na HCG uit mijn lijf was. Heel veel sterkte! Hopelijk is het je snel gegund!
Ik heb een aantal jaren geleden een mk gehad. Ik begon met een week of 6/7 te vloeien. Met 8 weken een echo gehad, daarop was een klein leeg vruchtzakje te zien. Een week later kreeg ik toen de miskraam. Toen vloeide ik dus al 3 weken. Daarna ben ik nog bijna 2 maanden blijven vloeien. Niet heel er hoor, maar daardoor wel heel de zomer met maandverband gelopen. Niet echt lollig dus. Toen ik nog een keer met de vk belde om te vragen of dat normaal was zei zij dat dat ook kon gebeuren. Maar niet vaak voorkwam. Ik heb bij die miskraam veel langer gevloeid dan ik na mijn bevallingen deed
Ik heb precies 1 week gebloed, omdat mijn cyclus waardeloos is en ik hoopte dat er mss een extra vruchtbaarheid zou zijn na de miskraam hebben we t vanaf 8 dagen om de dag gedaan... We zijn nu 17 dagen verder vanaf de dag 1 bloeding... Maar nog geen eisprong oid in zich helaas
Ik heb 14 dagen gebloed na medicatie. een deel van de baarmoeder was al vrij snel schoon maar het achterste deel niet. Daarna zijn wij op vakantie gegaan en hebben we niks gedaan om eerst gewoon te 'genieten' van de vakantie en bij te komen. toen heb ik mijn menstruatie gehad. van de Gynaecoloog hoefde we niet te wachten en mochten we meteen weer aan de gang nadat alles schoon was. We hebben zelf de keuze gemaakt om dat niet te doen. mijn cyclus was daarna wel echt even van de wap, eerste keer netjes 28 dagen en daarna werd hij steeds langer. hou er rekening mee dat dat kan.. anders ben je dalijk dolgelukkig wanneer je overtijd bent maar is misschien je cyclus gewoon anders dan voor de mk. heel veel sterkte!
Ik heb op 6 april een miskraam gehad. Ik zou 10 weken zwanger zijn maar op de echo was te zien dat het op 8 weken gestopt was met groeien. Ik heb tot afgelopen maandag (dus totaal 7 weken) bloed verlies gehad. Was de ene dag veel meer dan de andere. Ik had wel al direct een negatieve test. Nu het bloedverlies gestopt is gaan we het ook weer opnieuw proberen. Ik kreeg ook te horen dat je niet hoef te wachten tot het bloed verlies opgehouden is. Zodra je baarmoeder leeg is zou het in principe weer mogen maar wij hebben er voor gekozen te wachten tot het bloeden is gestopt.
Thanks voor alle reacties. Bij iedereen dus weer anders. Ik kan het geen eens meer een bloeding noemen. Een paar druppels op een dag is nu veel. Dit is ook bruin, dus denk oud bloed. Dit is de 5de dag nu. Test was na 2 dagen al negatief. Dusja wat is slim, wat is wijsheid? Nog een paar weken wachten of rustig aan weer beginnen.. Ik weet het niet ...
Ik ben iui behandelingen bezig en als we wilde konden we gelijk beginnen maar we hebben ervoor gekozen om even pauze te nemen. Ik merk wel dat ik het nodig heb geestelijk. Mijn advies is luister naar je lichaam en als je er aan toe bent pak de draad weer op! Succes!!
Hey dames, ik heb totaal maar 5 dagen bloedverlies gehad. Vanaf gisteren niets meer. Zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders is. We gaan vol goede moed ronde 2 in nu!