Hallo Dames, 2 weken geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben. Helemaal happy natuurlijk maar wat brengt het Veel onzekerheid met zich mee. Nu begon vorige week het bloedverlies. Het is niet dat het de hele dag is. Vaak sochtends een flinke veeg met oud en beetje nieuw bloed samen en savonds nog zo'n veeg. Ik heb verder ook heel veel last van mijn linker lies en lage onderweg. Herkent iemand dit?
Bloedingen hoeven niets te betekenen te hebben. Als ik jou was zou ik ermee naar de HA/VK gaan, en om een echo vragen.
Ik ben gisteravond bij de gyn geweest. volgens de gyn had ik al een miskraam gehad. wat ik zelf gek vond ik heb wel bloedverlies gehad. een week lang bruinig en dinsdag best wel veel rood maar ik heb niks van stukjes of stolsels gezien. Ik voel me nu nog steeds op en top zwanger. ik heb pijn aan mijn borsten en in vlagen ben ik misselijk. ook heb ik onder aan mijn buik best zo'n dik buikje om het zo maar te zeggen en voor mijn zwangerscha had ik dat niet. Ik ben niet van het ontkennen maar mijn gevoel zeg dat het niet klopt. het bloeden is overigens vandaag gestopt en dat terwijl volges de gyn nog verdikt baarmoederslijmvlies in zat dat er nog uit moet. Woensdag moet ik terug naar de gyn om te kijken of alles eruit is.
Als je heel pril zwanger bent hoef je geen stolsels te verliezen. Is meer een heftige menstruatie. Als je bloedverlies gestopt is heeft je lichaam normaal alles afgevoerd. Je hormoon huishouding kan nog een tijdje van slag blijven maar de zwangerschápsklachten zullen langzaam verdwijnen. Kan een paar weken duren. Hou alles wel in de gaten. Sterkte