Ik hoorde het in de meivakantie dat ons beebje niet meer leefde, heb me toen per direct ziek gemeld en ben 2 weken later gecurreteerd, een maand later weer aan het werk gegaan. Het was nog niet eens vanwege het lichamelijke aspect, maar wel het geestelijke.. Ik wilde de confrontatie nog niet aan, bovendien moet ik pillen delen en zo, en daar kon ik mn hoofd echt niet bijhouden.. heel veel sterkte en neem je tijd!
Lijkt mij emotioneel erg zwaar maar dit is per persoon verschillende ik was thuis en een week thuis gebleven want je verliest echt veel bloed en pijnlijk was het wel... Sterkte
Zes keer heb ik dit gehad en ik ben 6 keer thuisgebleven ..Bij mij waren het wel allemaal curretages, maar ik vond het juist geestelijk loodzwaar. Ik kon alleen maar janken. Ik werk ook in de zorg en was niet in staat om er voor andere mensen te zijn,terwijl ik niet eens met mijn eigen verdriet door 1 deur kon gaan. Ik had ook alle medewerking van mijn leidinggevende. Sterkte met het verlies van je kindje en neem de tijd om dit te verwerken!!!