Miskraam en Zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Naiobi, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Naiobi, mn temp vanmorgen was weer 37.2 dus is weer gestegen, geen bloed te bekennen dus we wachten af. Ik kijk morgen mn temp en als dat dan nog hoog is ga ik testen....
    ik ben wel bang ervoor hoor!

2. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    @ Naiobi: Gisteren heb ik de verloskundige gebeld en kan 4 november terecht voor een intake en daarna een afspraak maken voor een echo. En de tijd gaat nu zo langzaam, het mag van mij om vliegen.

Ik heb gisteren geen bloed meer verloren en ook geen buikpijn meer gehad. Kom langzaam weer terug op mijn roze wolk.

Hoe gaat het met de rest van de dames?

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Supernanny, gelukkig maar dat je niks meer vloeit.

Met mij gaat het goed... mn temp was weer 37.1 dus is oke he?!
    Ik barts wel van de hoofdpijn en heb slaap maar voor de rest is het goed hoor

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @supernanny fijn dat je niet meer bloed dat is een goed teken!

@Miranda dat is goed ! Heb je ergens een temperaturenplaatje?

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    In mijn album staat een tempkaartje, Naiobi!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Ik weet ook niet waarom ik er naar vraag.. Ik snap ze nog niet echt.. ben net deze maand begonnen met die dingen... Maar waar denk jij je ei te hebben gehad?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Naiobi, ik heb denk ik de 15e dag mn eisprong gehad want de 13e had ik heel waterige afscheiding en ik denk de 22ste mn innesteling (als ik dus echt zwanger zou zijn dan he).

Ik had vandaag weer 37.0 dus weer hoog
    Mocht je nog vragen hebben... stel ze maar gerust hoor!

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Hallo dames!

Ik zag jullie 'club' en dacht: hier meld ik mij aan!
    Naiobi, jou ken ik van mei-topic...

Wij zijn er met de echo van 9 weken achtergekomen dat het hartje niet meer klopte. Waarschijnlijk net een paar dagen daarvoor gestopt met groeien. Nou, jullie weten allemaal hoe dat is, helaas...
    Ik ben toen na een week gecuretteerd en dat is inmiddels dik 2 weken geleden.

Moet eerlijk zeggen, voel me sinds de curettage redelijk goed. Heb 'het achter de rug' en kan weer 'verder'.
    Ook had ik maar een week heeeel weinig bloed/bruinverlies, dus we zijn daarna ook weer gaan klussen. Had er ook zin in trouwens! Niet dat we het deden om het moeten, zeg maar..

Nu is het weer spannend! Heb wel mn ei gehad afgelopen week, denk ik. Wat steekjes laag in de buik en wat slijm. Nu duurt het weer lang tot nod.. Pff..

Nou, dit was dan in het kort even mijn verhaal.

Ik wens ons allemaal veel vruchtbaarheid en geluk toe!

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Oja, ik zit erover na te denken vandaag of morgen even een test te doen. Want stel dat ik over 2 weekjes een test doe en hij geeft positief aan, ja.. Dan kan dat hormoon ook nog zijn van de 1e zwangerschap. Dan weet ik het nog niet!
    Dus hopelijk zou die dan nu negatief aan geven..

Hebben jullie dit ook gedaan? Of is het eigenlijk onzin?

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @Alina heej meis wat vervelend dat het bij jou ook geen goed eind heeft gehaald :(

Ik heb een week na mijn vmk een test gedaan die was negatief en vandaag zit ik in mijn vruchtbare periode dus flink klussen ;) Vorige ronde ook gedaan maar geen resultaat hoop nu beter resultaat te behalen...

@Miranda ziet er goed uit je temp ;) komt vast goed met drie dagen mag je testen hé

11. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    Ik heb het gedaan en de test was gelukkig negatief. Een week later weer een negatieve test en een paar dagen later een positieve en daarna nog 1.

12. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    Ik werk als oppas aan huis en had vandaag het volgende:

De moeder waar ik vandaag voor werkte wilde even met mij praten en ik dacht meteen ojee wat heb ik gedaan. Ze vertelde mij dat ze heel tevreden over mij is, maar aangezien ik snel zwanger zal zijn, (volgens haar, wat nu al ook zo is) willen ze een andere oppas nemen. Ze had de vorige keer niet verwacht dat ik al zo snel zwanger zou zijn. Ik had verteld dat ik een miskraam had gekregen en ik een week rust moest houden.

Ze hebben al een geschikte oppas gevonden en die kan in januari beginnen. Ze wil de maandag en donderdag werken en ik werk daar de donderdag en vrijdag. Ik kan dus op de vrijdag blijven. Maar ik weet niet of ik dat allemaal wel wil en het lijkt mij ook niet eerlijk als ze nu het kinderdagverblijf opzeggen en ik daar dan nog 4 maanden werk en dat de kids dan weer naar het kinderverblijf moeten. Omdat ik eerlijk ben geweest ben ik nu mijn baan kwijt. Baal er enorm van...

Nu wil/moet ik per 1 januari wat anders vinden, maar dat lijkt mij wel lastig. Want ze zullen niet zomaar een zwanger iemand aannemen. Ik zal waarschijnlijk eind volgend jaar weer beginnen met werken, maar dan veel minder dan nu. Wat is het allemaal toch lastig, hoop niet dat de andere ouders ook zo gaan reageren. Loop nu dus heel veel inkomsten mis. Pff.... :( zo dat is eruit.

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @Supernanny goh wat een rare reactie zeg..

Hoop niet dat de rest dat ook gaat doen.. Rare mensen wat boeit dat nou dat je zwanger bent..

14. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    Vond het ook erg vreemd, maar goed. Ik ga lekker wat anders zoeken.

Ik heb vandaag weer bloed verloren en kom net bij de verloskundige vandaan. De kans bestaat dat ik weer een miskraam ga krijgen. Ik moet volgende week terug om te kijken of het gegroeid is. Er is een kans van 10 a 20 procent dat het wel goed zit. Wordt een spannend weekje.
    Ik voel mij precies zo als de vorige keer, ik heb helemaal geen zwangerschapsverschijnselen meer. Pff... :cry:

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @Supernanny wel proberen positief te blijven. ik snap dat dat heel moeilijk is.. volgende week zie je vast dat het gegroeid is

16. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    Kom melden dat ik helaas weer een miskraam heb gekregen. :( Ik was vandaag 5 weken en 5 dagen.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Supernanny... meid, wat jammer! Hoe voel je je nu? (stomme vraag natuurlijk want je voeld je gewoon kl*te nu). Laat je het onderzoeken waarom t iedere keer misgaat? Ik leef met je mee meid, doe rustig aan he!
    Heel veel sterkte de komende dagen!

Knuffel van mij

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @supernanny **knuffel** wat naar voor je meis.. Ik hoop dat het snel blijft .. misschien een cyclus over slaan ?

@miranda jij bent ongi geworden? je banner staat op dag 4?

19. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    @ Miranda: Pas na 3 miskramen gaan ze onderzoeken of er een rede voor is waarom het misgaat.
    Ik voel mij nu beter dan na de vorige miskraam. Toen heb ik 2 dagen weeën gehad, nu alleen wat krampjes. Emotioneel is het nu wel zwaarder, weet ook niet of ik nu nog wel durf.

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @Supernanny gewoon effe een cyclus rust nemen

Share This Page