Oh supernany das balen zeg weer een mk. Enne ik mocht na min vorige mk de 2e dus al die onderzoekn laten doen als ik dat zou willen, maar ik wil het niet omdat ik al 1 gezond kindje op de wereld heb gezet, dus het moet wel nog een keer lukken denk ik.
Ze willen dat ik de vrijdag blijf en dat die andere oppas de donderdag van mij overneemt. En die komt dan ook op maandag, want dan hoeven de kids niet meer naar het kinderdagverblijf. Maar ik heb mijn beslissing nog steeds niet genomen en ze wil het vandaag weten. Mijn hoofd staat er niet echt naar, en heb evt. ook nog niets anders. Snap wel dat zij het ook wil weten, want ze moet het kdv dan opzeggen, maar mij niet steeds vragen wat ik wil. Ze weet van de hele situatie. Morgen naar de verloskundige om te kijken of alles weg is.
@Supernanny wat vervelend dat ze niet van gedachten veranderd zijn... Hopelijk is morgen alles schoon en kun je weer langzaam verder.. @Joyce mooi dat je ei eraan komt
Hey, Lief dat je het vraagt. Vrijdag bij de verloskundige geweest, alles was weg. Omdat het de tweede keer is kunnen wij een chromosomenonderzoek laten doen. Daar ben ik wel blij mee en moet even contact opnemen met de huisarts. Wij nemen nu even een maandje rust en willen er in december weer voor gaan. Is wel goed voor mijn lichaam. En stel dat het weer misgaat, dan gebeurd het niet voor de feestdagen, daar zit ik echt niet op te wachten. Hoe ist met jou? Jou temperatuurkaartje ziet er mooi uit zeg.
Zo mooi als het eruit zag, zo slecht is ie nu.. Wel fijn dat je een chromosomenonderzoek krijgt.. Misschien voor mij ook verstandig om een maandje rust te nemen en daarna nog 1 keer met ovu-testen en temperaturen...
***** kom even gluren hoe het met jullie is en zie slecht nieuws voor supernanny, ontzettend rot voor je meis, en een slechte temp voor nai, ook voor jou balen, maar denk erom moed houden! *****
Ik sluit af en toe hier ook maar ff aan. Moed houden? Nou zo gemakkelijk is dat niet zeg.... Tja Supernanny een chromosomenonderzoek dan ben je ook wel ff een aantal maanden verder. Maar allereerst nog heel veel sterkte iig! Ik ben nu 7 maanden geleden bevallen en daarbij is de navelstreng opgestuurd. Ik hoop...na zolang aan het lijntje te zijn gehouden dat ik eind deze maand daarvan de uitslag krijg. Is die uitslag niet goed dan moet er nog onderzoek bij mij gedaan worden. Tegen de tijd dat we klaar zijn ben ik de overgang al voorbij waarschijnlijk :sad:. Moed houden? Nou ik zie het soms echt heel heel heel somber in....
@sens wat vervelend dat je zolang op de uitslag moet wachten! Dat maakt het allemaal niet makkelijker.. Als je uitslag hebt weet je tenminste hoe en wat .. @de rest Vandaag weer ongi geworden. Ga effe een maandje rust houden geen ovu geen temp meer bijhouden.
@naiobi Ohhh wat $%^&*! Dikke knuffel. Ik kom uit een maand rust. Ik vond het heerlijk. Even ook geen hormonen in mijn lijf spuiten...even een stuk minder buikpijn...ik heb er ff van genoten hoe graag ik ook door had willen gaan natuurlijk. Probeer het positieve ervan te zien en te genieten...
Sens: Jeetje, wat duurt dat lang, zeg! Is dat normaal? Je wilt toch weten wat er was.... Moeilijk hoor! En ja, moed houden is ook niet makkelijk. Dat snap ik.. Naiobi: Balen man! Had je toch hoop? Zie dat het wel weer na 31 dagen was, op zich positief. (Al was je liever zwanger!) --- Mijn curettage is nu 4 weken en 4 dagen geleden. Nog niet ongesteld. Maar ja, kan 4 tot 8 weken duren natuurlijk. Alleen, op dag 15 en 16 heb ik felle steken gehad. En op dag 19, 20 en 21 slijmverlies. Daarna niks meer. Dus ik denk dat ik in die dagen een eisprong heb gehad. Wat denken jullie? Dan zou ik dus nu ongeveer/dit weekend ongesteld moeten worden... Toch?