Ja dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook dat ik helemaal niks voelde, maar ik ga nergens van uit hoor.
Ik breek hier ook maar even in. 29 dec miskraam, eisprong al gehad volgens mijn gevoel en temperatuur. Zaterdagochtend en vanmorgen flink overgegeven, blijf vaag misselijk en mijn borsten beginnen ook alweer. Ik hou in mijn hoofd dat mijn lichaam een spelletje speelt met me maar ik vind het wel heel raar allemaal. Woensdag gooi ik er een eerste testje tegenaan (mat care ultra, iemand ervaring?) en anders Zondag weer. (i.v.m. vrije dagen van mijn man ) Mocht het dan nog negatief zijn dan zweer ik plechtig dat ik zal wachten met testen tot het einde van de maand. Ik wens iedereen succes en sterkte!
hey meiden van dit topic, 17 dec heb ik een mk gehad en ben nu zwanger? pendel zegt van wel en morgenochtend ga ik testen! alle meiden veel sterkte en suc6 toegewenst liefs Bieps
Hai Biebs, spannend laat je het snel weten? het kan makkelijk hoor! Ik de 29e een miskraam en heb mijn eisprong op de 6e gehad, voor die tijd wel het één en ander gedaan en nu weer verschijnselen, het kan maar zo weer raak zijn.. spannende tijden hoor! Succes!