hier ook een miskraam, ben gelukkig bijna opgehouden met vloeien.. daarna gaan we er weer voor . Veel succes meiden Groetjes my
@Supernanny dat had ik dus ook met de Etospillen... Ik slik ze nu niet maar zat al wel te twijfelen om het toch weer te doen... Ik had daardoor een minder lange cyclus.. Dus weg dagravit en hallo Etos @BrusjevoorLynn hopelijk vind je je ei snel weer @Kimmeding schiet nog niet op hé meis
Hoi Meiden, ik hoop dat we snel weer zwanger zijn! Ik ben naar de Gyn geweest maar die vind het te snel voor onderzoeken die wil echt wachten tot januari dus ja afwachten en vrolijk veder klussen Liefs Inger
@ Naiobi: en hoe was het bij de vk, is alles weg? Je hoort het wel vaker dat het na een MK langer duurt om zwanger te raken. Hopelijk duurt het bij mij niet te lang. Ik zou het niet zien zitten om meer dan 10 rondes te moeten doorstaan. Altijd dat afwachten, vreselijk gewoon. Ik heb mijn ei heel sterk gevoeld, maar nu komt er maar niks, hopelijk morgen. Anders test ik op het einde van de week.
Ik begrijp het wel dat hij wil wachten, want jullie weten dat je zwanger kan worden. Maar 10 rondes is wel veel hé. Ik zou het niet kunnen. Ik vrees dat ik zot wordt.
@laurens Ik had de 7e bloedingen en de 8e ging ik voor echo. De gyn kon niks meer vinden dus was het al weg.. Verder geen controle gehad want mijn lichaam zou het afhandelen.. @inger vervelend hoor ! Ik zou ook zo onzeker zijn na 10 rondes.. wat zeg ik dat ben ik nu al .. komt mijn ei ? komt ie niet ? Wanneer enzovoort..
De zijn er vandaag. Eenmaal deze gedaan zijn beginnen we weer met klussen en beginnen we met de eerste ronde. Hopelijk mogen we vlug een schatje in onze armen houden
Laurence, ongi is nooit leuk, maar nu kun je wel weer verder. Heb net mn eerste ongi achter de rug na de curretage. Was er erg blij mee.
hoi dames ik kom ook graag kletsen bij jullie ik heb afgelopen dinsdag 16 sept de miskraam gehad ik was 8 weken zwanger de eerste ronde was het meteen raak. ik ben nog wel aan het vloeien en heb buikpijn en rugpijn en pijn in mijn bovenbenen. Hoelang heeft het vloeien bij jullie nog geduurd ? ik moet 30 sept naar de vk om te kijken of alles leeg is ik hoop voor alle meiden dat we maar snel weer zwanger mogen zijn en een klein wondertje in onze armen mogen sluiten
Hoi meiden, Ik klets ook mee hier. In mei heb ik een miskraam gehad met 12 weken. Ben er erg van van de kaart geweest. Net heel blij aan iedereen verteld en een paar dagen daarna zo in zak en as. We zijn er wel gelijk weer voor gegaan, maar tot nu toe nog niet het gewenste resultaat. We zitten nu in de vierde ronde na de MK. Het blijft spannend he. Volgende week ga ik een week op vakantie naar Frankrijk en daar mag ik ook gaan testen. Misschien al stiekum wast eerder thuis? We zullen zien! Hopelijik zijn we met z'n allen heeeeeeeeeeeeeel snel zwanger en gaat de zwangerschap dan ook heeeeeeeeeeeeeel goed!
@ Survivor: Ik vloei nu al ruim 3 weken. Zal blij zijn als het over is. Afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest om te kijken of alles weg is. Alleen de vliezen zaten er nog. Die zijn er vanmiddag uitgekomen. De buikpijn is gelukkig een stuk minder geworden. Wel nog erg veel pijn in mijn bovenbenen. Als ik 6 weken na de miskraam nog niet ongi ben, moet ik terug naar de verloskundige. Zit nu dus een beetje in tweestrijd... Aan de ene kant wil ik er meteen weer voor gaan, maar aan de andere kant wil ik een maandje wachten. *zucht* Wat is het lastig...
ik denk dat je beter even kunt wachten dan dan weet je ook zeker dat alles weg is en voel je je miss wat prettiger. wij willen hierna eerst een menstruatie afwachten voordat we weer wat proberen. jeetje 2 en drie weken ik ben die pijn gewoon al zat nu!
Hallo allemaal, Ik kom ook even meekletsen als jullie het goed vinden. Ik heb 1 sept. jl. een curretage gehad. Het was n leeg vruchtzakje MAAR ik heb er ruim 15 weken mee gelopen. Heb er nu nog last van in mijn bovenbenen. Het vloeien is sinds 2 dagen gestopt. Dus ben al met al vanaf 13 aug al aan het vloeien gegaan. De buikpijn is met bepaalde houding en met het vrijen. De gyn wou eigenlijk hebben dat ik n bloedstollingsonderzoek liet doen omdat ik dit nu mijn 3de miskraam was en omdat ik 2 kleine kindjes heb gekregen van 1605 gr en van 1925 gram. Maar ik ga niet bij iedere vrijpartij denken: ow jee, wij moeten n condoom gebruiken want stel dat ik nu al zwanger ben of wordt. Wij zeiden tegen elkaar zit het erin dan zit het erin en zo niet dan niet. Ik hoop natuurlijk dat ik nu geen miskraam zou krijgen dan maar n "gezond" kind. Als je zwanger bent van niks is ook helemaal niet leuk want ik had wel alle zwangerschapssymptomen. Gelukkig niet het misselijk zijn. Maar ons weerhoudt het dus niet! Ben benieuwd waneer ik nu mijn 1ste menstruatie zal hebben na MA. groetjes
Klein probleempje hier bij mij. Gisteren dacht ik dus dat de er waren, maar daar ben ik nu helemaal niet meer zeker van. Ik heb gisteren gedurende 2 uur gevloeid. Daarna was het gedaan. Niks meer. Deze morgen heb ik veel slijmverlies met af en toe rode slierten erin. Wat kan dit zijn? Maak mij een beetje ongerust. Ik was zo blij dat ze er eindelijk waren, en nu is het terug afwachten. HEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPP mijn lichaam laat mij in de steek
@Laurence, sorry meid... ik kan er niet veel over zeggen. Ik moet mijn 1e ongi nog krijgen na mijn curretage van 1 sept jl. Hopelijk is dit voor jouw toch je menstruatie en kun je daarna weer vrolijk verder gaan met proberen zwanger te worden. xxx
Hoi meiden, Ook wij gaan het weer proberen. Afgelopen dinsdag ben ik gecuretteerd en over iets meer dan een week mogen wij weer aan de klus. Ik was zwanger van een tweeling helaas kwamen wij er definitief achter dat het fout zat toen ik 11 weken zwanger was. Op de dag dat ik 12 weken zwanger zou zijn geweest ben ik gecuretteerd. Deze zwangerschap was niet gepland omdat ik in februari bevallen ben van een dochter en ik nog even wou wachten met een tweede spruit. Maar nu ik zwanger ben geweest en we uitkeken naar de komst van een tweede kindje willen we er zeker voor gaan. Heb veel verdriet gehad maar we gaan er nu gewoon weer voor! Vloei nog wel maar het is vrij weinig hoop dat bij een volgende zwangerschap alles beter verloopt. Dat hoop ik natuurlijk ook voor alle andere dames hier.
ik wil ook wel graag met jullie mee kletsen Ik heb afgelopen 10 september een miskraam gehad En we gaan er gelijk weer voor Ik hoop dat iedereen snel zwanger word
Hey Meiden, ik had 2 weken na mijn mk weer mijn ei. Ik dacht zelf dan heb je eerst weer je menstruatie en daarna pas weer je ei maar bij mij was dat niet het geval (misschien een tip ) Hier veder geen positief raak gevoel (het kan ook haast niet, donderdag avond geklust en zondag ochtend mijn ei me manneke was helaas weg voor het werk)) maar we zien het wel we wachten af... Liefs Inger