Miskraam en Zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Naiobi, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja inger, als dat zo is dan kan dit ook iets anders zijn bij mij nu!
    Ik heb sinds 3 dagen afscheiding heel dikke witte plakkerige en gisteren was die zalmachtig en vandaag oud bruin/rood. Net ontlastingkleur. Ik heb 4 dagen gehad dat ik misselijk was s'ochtends en nu heb ik hoofdpijn. Maar als ik in mijn calculator ga kijken op n cyclus van 29 dagen dan was gister innesteldag.
    Wie zal het zeggen dan zou ik eventueel 30 september kunnen testen.
    We zien wel.

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai meiden,
    Ik wil hier wel meekletsen. Ik heb inmiddels 3 miskramen gehad, waarvan de laatste in juni van dit jaar. Omdat we al zowat 3,5 jaar bezig zijn mogen we starten met IUI, komende maand, dus het is nu even spannend of het ons nog gegund is op de natuurlijke manier. Eigenlijk ga ik er niet meer vanuit dat het nog gaat lukken zonder hulp, maar ergens in mijn achterhoofd....

Hopelijk zijn alle meiden hier snel zwanger en loopt alles goed.

3. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Hey allemaal,
    ik hoop inderdaad dat iedereen hier vlug mag zwanger worden.
    Anouk geef de moed niet op. Ik heb hier vorige week nog gelezen dat de dokter had gezegd dat ze meer kans hadden om de lotto te winnen dan gewoon zwanger worden, en ze is het wel geworden. De moed niet opgeven, maar als je hulp krijgt, is het misschien sneller :)

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Man ik wordt gek van mezelf en mijn lichaam.

Ik heb kramp gevoel in mijn onderbuik en voel me wat opgeblazen.
    Testen zeggen negatief maar ja kan ook zijn dat ik te vroeg test.
    Zit gewoon in de zenuwen omdat ik helderheid wil hebben verdorie.

5. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Misschien test je gewoon te vroeg.

En wees gerust, je bent niet de enige die gek wordt van zijn lichaam. Ik ook. Ik weet niet meer wat ik kan verwachten van mijn lichaam. Ze heeft de laatste week nogal wat met mij uitgehaald. :)

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hallo Meiden..

De persona geeft vandaag EI aan dus ik ga vanavond maar effe klussen :D Vorige keer was het toen ook goed :D Dus een cyclus van 30 dagen... Die heb ik voor de vmk ook niet gehad..

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Er zijn nog niet echt positieve verhalen te lezen hé .... Hopelijk mogen we binnenkort positieve dingen hier lezen :)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Naiobi,
    wat is persona eigenlijk?

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Een anti conceptie apparaat die ik dus voor conceptie gebruik ik gebruik em andersom zie topic Persona in zwanger worden :)

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ow oke... hahhaha ik weet niet alles, leer met de dag bij.
    Ik heb nu ook weer 3 dagen bruine spotting gehad zomaar n beetje en nu is het weer weg! Ik weet niet wat het is maar zo had ik dat ook net voor ik zwanger testte.

Weet iemand dat hier misschien?

xxx

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Ik heb dat alleen na de bloeding gehad dat bruine... Verder nog nooit gehad ... dus kan je er verder niks over vertellen ..

12. an1302

an1302 Lid

Sep 22, 2008
    41
    0
    0
    Commercieel Administratief Medewerkster
    Hallo allemaal,

Ik vindt het echt heel erg dat jullie ook een mk hebben gehad en hoop dan ook dat jullie snel positief bericht krijgen allemaal.

Ik heb zelf een mk gehad onlangs, namelijk 14 juli, eigenlijk noemen ze dit geen mk, maar ach.. Ik was 31 weken zwanger van een meisje en ze is op een nacht overleden in mijn baarmoeder dat bleek omdat ik 's nachts haar niet had gevoeld. Dus uiteindelijk in het ziekenhuis vertelden ze ons dat ze was overleden.

2 dagen later moest ik bevallen in het ziekenhuis en 2 dagen erna hadden we de crematie. Ik was zwanger van mijn derde kindje en stond er eigenlijk nooit meer zo bij stil dat er toch nog iets fout kon gaan. Maar het blijkt wel weer dat het altijd toch weer een wonder is als het kindje gezond wordt geboren. Mijn meisje was doordat de navelstreng 3 keer om haar nek zat gewikkeld gestikt. Verder was ze kerngezond, bleek uit de onderzoeken.

Ik vindt het wel weer een eng idee als ik weer zwanger wordt. Ik wens jullie alle goeds toe.

Groetjes Anneke.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje Anneke, ik krijg er kippenvel van meid!
    Das ook niet niks... bevallen van n kindje dat net gestorven is in je buik en dan nog n begrafenis regelen wat eigenlijk n mooie kraamtijd had moeten zijn.
    Tja je kan pas met zekerheid zeggen als je kind geboren is... dat zie je nu wel weer.
    Ik wens je het allerbeste toe meid en hopelijk n goede zwangerschap!

xxx

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Hier een min of meer succes verhaald :D
    In november 2001 kreeg ik een miskraam op 6 weken.
    Januari 2002 testte ik opnieuw positief, een prachtige meid werd geboren in oktober!
    Toen voor nummer 2 toen Denyce 6 maand was.
    Het was direct raak, maar helaas ging het weer fout (juni 2003), augustus en oktober 2003 dito.
    Toen ben ik langs de gyn geweest en moest ik even rust houden.
    December mocht ik het weer proberen en januari 2004 testte ik positief.
    Die zwangerschap vrloor ik ook 3 x rozige prut maar mijn tweede dochter werd in september 2004 geboren!
    Okee, in 2005 voor een 3e wonder.
    Helaas weer miskramen(2005 t/m 2007), totaal na de geboorte van Jadey 4 keer waaronder vorig jaar nog 2, was toen bijna 5 weken.
    En tja het blijft kriebelen, poging 2 raak van nummer 3.
    Helaas loopt de zwangerschap ook niet geheel zoals het wezen moet maarja beebje doet het goed en ben alweer bijna 15 weken!
    Meiden, hou moed!

15. an1302

an1302 Lid

Sep 22, 2008
    41
    0
    0
    Commercieel Administratief Medewerkster
    Ja, ik vindt dit echt een verschrikkelijke tijd, ik was afgelopen maandag uitgerekend en je loopt er toch mee in je hoofd. Maar ik moet toch door dus ik zie het positief. Wij hebben een engeltje gemaakt die nu boven op de wolk zit en ons in de gaten houdt. Dus positief door gaan en dan zal alles wel weer goed komen, hopen dan maar Ja toch?

Veel succes verder iedereen..

16. Laurence85

Sep 5, 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Hey An,
    Ik vind het verschrikkelijk van je verhaal. Ik krijg er kippenvel van en de tranen rollen over mijn wangen. Ik ben vorige maand mijn tweeling verloren. Ik was toen 22 weken ver. Dat is al erg, maar de kindjes waren nog niet levensvatbaar op die leeftijd. Maar op 31 weken. Ik ben er echt niet goed van.
    Zo zie je maar dat je pas blij kan zijn als je je kindje in je armen kan houden. (zo zie ik het nu toch).

Ik wens je heel veel sterkte meid.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik ben mimi,

ik las je eerste berichtje waarin stond dat je wilde weten hoelang het duurde voordat we zwanger waren na een mk.

Ik heb vorig jaar en de laatste in april 3 mk's gehad. Heel toevallig scheelde bij mij na mijn mk 3 maanden voordat ik weer zwanger was. Alle keren is fout gegaan rond de 7 weken. Nu ben ik weer zwanger en eindelijk voor mij mijn grens van 7 weken al voorbij. Zelfs al de 12.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en heel veel succes met zwanger worden.

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @anneke wat een vreselijk iets om mee te maken ! Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven.

Persona geeft vandaag weer een ei ( dat was de vorige keer ook zo ). Dus vanavond nog effe klussen en hopen dat het dan goed gaat !

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Oh anneke, wat een verschikkelijk verhaal, wat erg zeg! Ik wens jou ook het allerbeste (iedereen hier trouwens) en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

Ik wil na deze ronde toch weer is wat anders proberen, misschien tempen of zo'n persona of natuurlijk ovu testen. Heeft er iemand advies voor mij?

Liefs Inger

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey Inger, ik doe altijd temperaturen dan krijg je je eisprong en je ongi n beetje in de gaten.

Bij wie heb jij laten pendelen?

groetjes miranda

Share This Page