Miskraam en Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Naiobi, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @inger1979 bij mij doet de persona echt wonderen :) Hopelijk is het nu weer raak :)

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi miranda200375,

ik ben door verschillende meiden gependeld:
    Supernanny
    Weetjewel
    Alies05
    jojo82
    zuurtje

en dit zijn alle uitslagen (ze passen niet allemaal bij mijn onderschift :))

pendel: zw sept 08 - meisje
    pendel: zw sept 08 – meisje
    pendel: zw nov 08 – meisje
    pendel: zw okt 08 – meisje
    pendel: zw sept 08 – tweeling

grappig he?! Ik ben benieuwd ;) ik hoop iig dit jaar nog en waarschijnlijk wordt het een meisje hihi.

Liefs Inger

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Inger,
    Zou jij in mijn pb de mailadressen kunnen zetten van de pendels?

groetjes miranda

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

@ Naiobi, ik hoop het ook voor je! Het is elke keer weer spannend he?! :)

@ miranda200375, kijk anders ff bij zwanger worden - geloof jij ook in het touwtje en de naald - daar staan al die meiden tussen ;)

Liefs Inger

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @inger die pendels van september kunnen waar zijn hé ;) het gaat om de maand van bevruchting dus..

Caruli kan het bij mij ook nog goed hebben :)
    sept. 08 jongen

6. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Ik wil wel voor je pendelen. Stuur maar een pm!

7. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Ik hou nu al een kleine maand mijn temperatuur in de gaten op advies van de gyné.
    En het werkt bij mij toch. Ik had een verhoging de dag van mijn eisprong en de eerste dag van mijn maandstonden. Raar hé hoe ons lichaam in elkaar zit.

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik voel daar nog niks voor dat tempen... maar jah als het lang op zich laat wachten zal ik er ook wel aan beginnen :)

9. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Hallo dames,
    ik wil weer effe mijn hart luchten. Gisteren ochtond verliep alles naar wens. Contract getekend, kwas super blij.
    In de namiddag de gyné aan de lijn gehad. Ik weet pas maandag wat de doodsoorzaak was van mijn meisjes. Hij had het autopsierapport gekregen, maar er was iets dat niet duidelijk was. Hij ging eens met de mensen van het labo bellen en maandag wist hij meer.
    Gisteravond krijgen we telefoon om te zeggen dat een goede vriend van ons overleden is aan kanker. Zomaar, plots. Alles ging goed met hem, gaat voor een controle naar het ziekenhuis en komt niet meer naar huis. Vreselijk gewoon. Resultaat, ik heb zitten huilen van de middag tot ik in slaap viel. Mijn man wist met mij geen raad meer, heeft er mijn moeder bijgehaald.
    Sorry hoor dames, maar ik moest dit even van me afschrijven.
    Wanneer gaat het geluk ons nu eens toelachen. We hebben al zoveel ongeluk meegemaakt.

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Wat erg voor je allemaal Laurence85!

Ik hoop ook echt dat je veel gelukt krijgt in de toekomst! Soms kan het leven zo hard zijn :evil:

Kom op meid, doe rustig aan en ooit komt het echt allemaal goed.

Liefs Inger

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Wat vervelend voor je meis!
    Nu moet er toch wel zonneschijn voor jullie komen!
    Heel veel sterkte!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Laurence, ik hoop dat het geluk je vanaf nu alleen nog maar gaat toelachen meis..... jij hebt nu veelste veel negatieve ervaringen gehad en dat is niet meer leuk. Kan er over meepraten. Hopelijk gaat het bij jouw net als bij mij nu steeds meer positiever worden. Suc6 meid!

13. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Dat hoop ik echt. Emotioneel kan ik er echt niet veel meer bijnemen.Ik ben momenteel echt terug een wrak. Stop niet met huilen, mijn strijk ligt te wachten, afwas staat er nog. Normaal ben ik heel maniak en moet alles onmiddelijk gedaan worden. Nu lijkt het hier meer op een stal dan op een huis.
    Mijne man zal verschieten straks als hij thuiskomt.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meid kop op.... ik heb de laatste maanden ook steeds slecht nieuws op slecht nieuws gehad en sinds n week krijg ik steeds meer goede nieuws en goede hoop! Hopelijk gaat dit ook bij jouw zo!
    Mocht je willen praten je kunt mij altijd een PB sturen he. Ik ben n goed luisterend oor zeggen ze altijd. Ik zal proberen je meteen terug te typen
    zal wel moeilijk zijn omdat meteen te doen met 4 kinderen in huis maar ik zal mijn best voor je doen.

Veel liefs van miranda

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Laurence, wat maak jij een moeilijke tijd door zeg. Je hebt je 2 schatjes moeten verliezen en dan nu ook nog een goede vriend. Hoeveel meer kan er nog bij.

Ik hoop echt dat vanaf nu langzaamaan het licht weer gaat schijnen en de dagen beetje bij beetje weer wat makkelijker gaan worden. Stel niet te veel eisen aan jezelf, neem je tijd. Praat over je verdriet en als je een goede dag hebt, probeer dan je zinnen te verzetten.

Heel veel sterkte!

Dikke knuffel

(ik ken je van het zorgjes na de miskraam-topic)

16. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Bedankt meiden.
    Ik hoop echt dat het goede nieuws nu gaat binnenkomen.

Er heeft net iemand gependeld voor mij:
    oktober 2008 = 2 meisjes en 1 jongen

Dat belooft he moest dat uitkomen. Ik ga dan wel bij mijn gyné of in het ziekenhuis wonen gedurende de 9 maanden van mijn zwangerschap.
    Ik wil niet terug meemaken wat ik net heb meegemaakt.

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Laurence kan me voorstellen dat je er zo over denkt, best moeilijk allemaal..

Mocht het deze maand weer raak zijn dan zou ik pas opgelucht zijn wanneer ik d2 12 weken voorbij ben..

Is er ondertussen al verandering bij de dames? Hebben jullie al een ei of mag er al iemand binnenkort testen? Of niks van dit hierboven?

18. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Hier nog geen verandering. Wacht nog steeds tot ik ongesteld ga worden.

Zit in een dipje. Steeds krijg ik de vraag of ik al zwanger ben. Als ik dan nee antwoord dan vragen ze of ik wel kinderen wil en wanneer, alsof zoiets te plannen valt. :( Als ik zeg niet meer. Kijken ze me aan van huh? Als ik dan zeg dat ik een miskraam heb gekregen dan zeggen ze eerst wat rot voor je. En daarna beter dan een gehandicapt kind krijgen en je weet tenminste dat je zwanger kunt raken. Steeds als het even uit mijn gedachten is, begint er weer iemand over. Aan de buitenkant lijk ik wel sterk, maar diep van binnen...

Krijgen jullie ook steeds van die vragen? Ik krijg ze steeds sinds ik getrouwd ben.

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik ben niet getrouwd en familie woont nu niet in de buurt dus daar wordt ik gelukkig niet mee lastig gevallen..

als de vraag komt zeg ik meestal met een glimlach ik ben druk bezig.. en dan stop het vragen wel..

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Kan ik me hier ook melden? Ik ben gisteren gecuretteerd nadat er een MA was geconstateerd :(
    Was mijn allereerste zwangerschap!

Nu gaan we vol goede moed verder...moet alleen wel even op mijn cyclus wachten!

Liefs Eleni

Deel Deze Pagina