Miskraam en Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Naiobi, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Eleni sterkte meis! bijna 11 weken zie ik...

Hopelijk is je cyclus snel weer op gang en komt daar een wonder uit die blijft!

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Naiobi:

Dank je meis! Ik hoop dat jij ook dat wondertje snel mag krijgen...en houden!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Eleni,
    Ikzelf ben op 1 sept jl gecurreteerd met ruim 15 wkn zw.schap. Mijn cyclus was gelukkig alweer meteen op pijl. Ik heb staan 23 dagen maar was 2 dagen vantevoren al oud bloed aan t verliezen.... maar die 23 dsagen is geteld vanaf de dag dat ik helderrood verloor.
    Houdt hoop en alles komt goed meis!
    Sterkte en suc6!

miranda
    xxx

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik hoop dat we snel weer goed nieuws hier mogen posten !

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    komt helemaal goed hoor naiobi!
    Ik heb er de volste vertrouwen in.

Ik was bezig met tempen maar doordat ik eergisteren pols heb gebroken heb ik gister en vanmorgen niet getempt.

xxx

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:( Jeetje....15 weken? Dan was je echt al ver! Maar gelukkig was je cyclus wel weer snel op gang! Doet me goed om te lezen! Heb je in die maand dat je op je cyclus wachtte ook je ei gevoeld?
    Jij ook nog sterkte en hoop dat het snel raak mag zijn voor je!

Liefs Eleni

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @miranda pfff heb jij dat ... schiet het ook niet op met tempen dan.. of je mannetje vragen :)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Eleni, nee heb geen ei gevoeld gehad want ik was ruim 2 weken aan t vloeien toen 2 á 3 dagen rust en meteen daarna ongi. Dus je snapt wel dat ik nu blij ben dat ik van die rotzooi weer even af ben. Nu komen mijn vruchtbare dagen weer, heb van dat creamy afscheiding dus mijn cyclus is mooi op pijl.

miranda
    xxx

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja erg he?! Ben je net van t ene n beetje aan t herstellen krijg je t volgende op je dak! :cry: ;)
    Ach, we kunnen door de pijn er mee lachen.

xxx

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Lekker iig dat je vruchtbare dagen er weer zijn! Hup, aan de klus jij ;)...
    Denk wel aan je pols he? ;)
    (wel vervelend dat je dit nou weer hebt!)

Liefs Eleni

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja dat doe ik vanavond ook zo goed en zo kwaad als t kan met mn gipse poot hahaha. Nou meis.... mocht je problemen hebben en die curretage willen verwerken zou ik zeggen... houdt n dagboek bij op de pc in programma documenten, heb ik ook gedaan en t heeft enorm geholpen! Sterkte meid!

n dikke knuffel van mij
    xxx

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dank je meid! :)
    Dat is trouwens een hele goede tip van je!
    Jij heel veel succes vanavond :) ;) ....en hopelijk in een keer raak ;)

Liefs Eleni

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Hallo meiden, ik wil ook graag mee kletsen hier. Ik ontdekte maandag 22-09-2008 dat ik zwanger was: dikke jubel stemming natuurlijk! Maar helaas begon ik op vrijdag 26-09 alsnog te vloeien :cry: We waren er zó blij mee! Maar goed, ik weet nu in iedergeval dat het wél kan: we zijn dus wel vruchtbaar. Vol goede moed dus maar verder op naar een nieuwe zwangerschap! Ik heb trouwens vanaf vrijdag tot en met vandaag gevloeid. Ik denk dat als ik niet had getest en normaal heel onregelmatig was geweest, geen verschil had gezien met een redelijk normale ongesteldheid. Met als enige verschil dat het zich aankondigde door toch wel een heftige buikpijn.

Wij hebben maart/april de pil laten staan. In de tussentijd uiteraard wel geklust maar we probeerden het toch zo relaxed mogelijk te houden...gewoon sexen als we dr zin in hadden. Na een paar maand proberen kwamen we er achter dat dat geen zoden aan de dijk zette ;) Dusss vorige maand vanaf dag 8 tot en met dag 15 elke dag heerlijke sex gehad...en zwanger! Deze manier gaan we dus aankomende maand maar weer proberen :D

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Robin,

Als eerste sterkte!
    Het enige lichtpuntje over dat zwanger worden vindt ik ook dat wij het in ieder geval wel spontaan kunnen worden! Dus vol goede moed verder gaan....
    Ik wacht dan nog wel eventjes een maand of twee! Even zorgen dat mijn cyclus goed op gang is gekomen! Mijn MA is ook nog zo vers dat ik het rustig aan wil doen....

Maar is jou cyclus al netjes op gang gekomen na je mk?

Liefs Eleni

15. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik meld me ook hier, ik wist niet eens dat deze "club" bestond.

Ik heb gelijk een heel persoonlijke vraag aan jullie; zijn er meer die de eerste tijd tijdens/na het klussen bloedverlies hadden. Ik heb daar voor mijn mk nooit last van gehad.

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi lautje1979

Jij ook als eerste nog sterkte!
    Ik heb geen idee waarom je nu oppeens bloed verliest tijdens het klussen....mischien dat het nog temaken heeft met een gevoelige baarmoedermond (die schijnt met een zw.schap goed doorbloed te zijn)...maar dat weet ik niet zeker hoor! Even goed in de gaten houden en als het over een tijd nogsteeds zo is even naar de HA gaan!
    Zelf kan ik nog niet aan de klus (ivm met de curettage van gister)...dus weet niet of dat bij mij ook zal gebeuren!

Liefs Eleni

17. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt Eleni, jij ook nog veel sterkte, nog maar heel kort geleden voor jou.... (je moet wel wachten met klussen tot je helemaal gestopt ben met vloeien, maar dat hadden ze je vast al verteld...)
    Het is voor mij nu 3 weken geleden dus vind dat het wel lang duurt dan dat de bm moeder gevoelig is maar we kijken het nog even aan!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @lautje1979, ik ben op 1 sept jl gecurreteerd en wij hebben sex gehad op 5 sept. ik vond t heerlijk... deed wel wat pijn maar ik mocht leiden en sturen dus die pijn was zo weg. gisteren heb ik voor t eerst zonder pijn geklust... oke ik had nu pijn aan mijn gebroken pols. hahaha maar geen last van die curretage iig.
    Sterkte meiden!

p.s. ik zou zeggen als t goed voeld dat jullie beiden sex willen zou ik t voorzichtig aan doen.

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @lautje ik had het wel een dag nadat het bloeden gestopt was, maar sindsdien niet meer.. Hou het even in de gaten!

@Robin ten eerste sterkte meis! Ik ben gelijk weer begonnen met ovu-testen omdat ik ook onregelmatige cyclussen heb, dan weet ik tenminste wanneer het effect heeft :)

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hallo dames, wil me ook hier aanmelden heb 4 september mk gehad, was 10 + 1 weken en het is spontaan gekomen en had nog geen echo gehad dus ik weet niet wanneer het gestopt is met groeien, heb 1 dag nadat het begonnen was nog een echo gehad, maar mijn baarmoeder was al leeg, dus ik weet t niet, ben ondertussen alweer begonnen voor de volgende ronde en ben nu 1 dag overtijd alleen heb ik steeds alleen maar negatieve testen, heb ik nog nooit gehad tenminste niet als ik overtijd was, ik wil eigenlijk gewoon ongi worden of een positieve test hebben dit vind ik ook niks hoor.

Deel Deze Pagina