Miskraam en Zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Naiobi, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Oh wat vervelend Joyce dat je nu dan negatief test :( Maar je cyclus kan in de war zijn hé.. tenzij je echt zeker weet wanneer je ei is geweest..

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik weet t niet zeker test niet met ovutesten enzo maar ik had 15-9-2008 echt heel erg buikpijn, ik vole mijn ei meestal, beetje menstruatieachtig gevoel, dus d8 echt dat dat mijn ei was, maar blijkbaar niet, anders zou ik wel positief moeten testen als ik zwanger ben, maar ik hou t er maar op dat mijn cyclus in de war is en ik nog wel ongi wordt, bij mijn vorige mk was mijn cyclus helemaal niet in de war, was ik weer gewoon op tijd ongi, wordt er gewoon gek van nu.

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @joyce misschien over een paar dagen nogmaals testen? Er is helemaal niks te zien op de test?

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Nee helemaal niks, zelfs geen licht streepje, dus ben echt niet zwanger

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    :( Als je ongi dan maar snel komt kun je weer je volgende ronde in! Niks vervelender dan wachten op je ongi...

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    ja pcies, ik vind het ook vervelend en dan vooral na die mk wil je eigenlijk zo snel mogelijk weer zwanger worden, maar ik w8 rustig af, moet mezelf er ook minder mee ebzig gaan houden, want ik maak mezelf echt gek zo.

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    heheh nou jah ik maak mezelf ook gek hoor..

ik heb met ovu-testen een ei gezien, maar jah misschien houd mijn lichaam me nu wel voor de gek na die vmk .....

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    ja dat denk ik ook dat mijn lichaam mij voor de gek houd, maar ik voel ook niet dat mijn ongi eraan komt en ik d8 eigenlijk dus dat ik zwanger was, dat gevoel had ik, maar ja blijkbaar dus niet.

Ik moet maar ff afwachten.

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Vervelend is dat wachten :(

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    ja :(, jij was ook aan het kletsen toch bij de april mama's , d8 ik teniminste

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Neej bij de mei mama's ....

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    oh :d ben ik in de war, sorry, had het gevoel dat ik je al ergens anders had gezien :S

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    gheheh maakt niet uit hoor :) jouw nickname komt ook bekend voor :D

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik was wel een april mama :(

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Eleni, niet te lang over nadenken, geef t n mooi plaatsje en ga op je gemak weer verder. Ik bedoel t niet rot hoor, ik heb 3 miskramen gehad van de 5 zwangerschappen en toch ga ik er nu weer voor. mede dsankzij mijn dagboek!
    Ik wil je alleen steunen en helpen.

xxx

16. sunnyke

sunnyke Actief lid

Jun 20, 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi iedereen,

ik zit ook in het clubje "na MK gaan we er weer voor", maar het zal wel geen kwaad kunnen om zoveel mogelijk "clubgenootjes" te hebben zeker?

Eigenlijk hoor ik hier precies zelfs nog niet echt in thuis, aangezien ik nog steeds aan het wachten ben op die MK van mij... Weet nu al 3 weken dat het vruchtje het niet had gehaald maar zit nu dus zogezegd al op 11 weken in zwangere status.... Zou ook een aprilmama geweest zijn, maar ja...
    Voel me wel een beetje verloren nu hoor, zo zwevend tussen twee werelden "zwanger "en "weer zwanger willen worden". :(

Liefs,
    Sunnyke

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    zat er wel n vruchtje in t zakje sunnyke?
    bij mij was t n leeg vruchtzakje en t werd er pas met ruim 15 wkn zwangerschap verwijderd/gecurreteerd.
    Ik ben na 5 dgn gelijk er weer voor gegaan en had al meteen netjes mn cyclus terug. nu ben ik weer aan t tempen en kijken of t wil lukken.... sta er niet zoveel bij stil omdat ik pas pols heb gebroken (3 dgn geleden)

xxx

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @miranda gisteren nog geklust dan ?

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    nee nog niet, vanavond maar weer he!

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nee dat moet ik idd niet meer doen :rolleyes: (geeft zichzelf een klap op haar hoofd) Je hebt helemaal gelijk! Ik vindt het héél knap van je dat je zo vol goede moed doorgaat hoor miranda! Daar heb ik echt respect voor...Ik vind het na één MK al zo moeilijk om positief te blijven.... :(
    Is heel fijn ook dat wel steun en hulp bij elkaar kunnen vinden, bedankt!

Even over de sex :oops:
    Ik wacht daar nog héél even mee....(al is het extreem moeilijk, want het is zo lekker :oops: :oops: )
    De laatste 2 dagen verloor ik wat pus uit me bm, en daar ben ik erg van geschrokken! Ik ben vandaag dus ook de hele dag in het ziekenhuis geweest! Wéér een paar buizen bloed ingeleverd (inmiddels zijn me beide armen bont en blauw van al dat geprik :rolleyes: ). Achteraf blijkt dat de baarmoedermond héél lichtjes ontstoken is, daar heb ik (ook) een prik voor gehad! De Gyn deed vervolgens wat (nare) inwendige onderzoeken en een echo! Ik blijk 3 dagen na mijn curettage al bovengemiddeld te zijn genezen! :D Dus dat was mooi nieuws......... Maar lekker klussen doe ik nog niet :) :oops: !

Hoe gaat het met jullie meiden?

Liefs Eleni

Share This Page