Hoi Eleni, idd als je pus verliest is dat niet goed nee.... snap dat je dan geen zin hebt. Had ik ook toen ik nog wát bloed verloor maar wij stonden samen onder de douche de eerste keren dat we weer sex hadden. Kun je je meteen afspoelen en je hoeft je niet vies te voelen (wat ik dus heel erg had). Over dat knappe Eleni... ik heb 4 kinders uit n vorige relatie waarvan 1tje dood is gegaan tijdens zw.schap. Nu met mn nieuwe relatie heb ik 2 miskramen gehad maar mn wil/drang naar n babytjeis zooo groot dat dat me op de been houdt. Sterkte meissie en mocht er iets zijn kun je me altijd n PB-tje sturen xxx
Hallo meiden, ik ben er ook weer ff en eleni idd niet meer aan denken ik was ook april mama, maar ik weet bijna zeker dat het wel weer goed gaat komen heb nu 2 miskramen gehad en een gezonde zoon, dus het komt weer goed, ookal was het gisteren voor mij ook een rare dag, stond eigenlijk de 2e afspraak bij de verloskundige , maar ja vandaag gaat het weer helemaal goed met me.
Ja zo heb ik t vandaag ook wat zwaarder want vandaag was ik anders 20! weken. Ik zit ook op n andere forum en daar zit n meisje in die 5 á 6 dagen verder is als ikke was. houdt je sterk meiden.... xxx
Ja, maar nu zijn de afspraken enz klaar, alleen de uitgerekende datum he, maar dat is pas 1 april en ik hop dat ik tegen die tijd alweer zwanger ben en dat alles dan goe gaat.
Ja ik vat m helemaal.... ik was uitgerekend op 14 februari! ook al zo'n dag. Ach, ik ga er weer voor en probeer er niet teveel bij stil te staan. Het is moeilijk hoor... dat is 1 ding wat zeker is. xxx
Nou mijn lichaam heeft me deze maand gefopt.. Geklust rond ei en gisteren getest en test is wit.. Zal dus morgen ongi worden..
nou dames hoe niet echt geweldig hier dus wij hebben gisteren geklust voor het eerst na de mk ik had verwacht dat het pijn zou doen mar dat deed het gelukig niet en heb ook niet gebloed dat hoorik ook wel vaker. ik wacht ook nog steeds op mijn ongi morgen is de mk 3 weken geleden dus het kan nog maar ik hoop dat het er snel is dan kan ik ook weer sneller verder klussen. de ovutesten zijn al besteld en hopelijk deze week nog in huis. hoe is het verder met julie hebben jullie ook weer zo'n gigantische drang om zwanger te worden.
Hoi, @Naiobi en Joyce: wat vervelend nou dat jullie nog in de onzekerheid zitten... Hopelijk komt er snel duidelijkheid en kan je je weer volop concentreren op een succesvolle nieuwe ronde he! Ik ben nog lang niet toe aan een nieuwe ronde, zit zo goed als aan een komende curettage . Woensdag naar gyn, is ook wel niet zo'n leuke datum. Was normaal gezien mijn eerste echte feestelijke echo geweest met 11 weken , en nu is het nog maar eens een bevestiging van wat ik al meer dan 3 weken weet... Dat het maar snel achter de rug is. Liefs, Sunnyke
@sunny vervelend dat het op die datum is... Bij mij is vandaag mijn ongi weer gekomen.. Vandaag ook maar begonnen met temp. opnemen.
Ok Naiobi balen, ik wou eigenlijk dat het bij mij ook komt, want heb vandaag weer getest en weer negatief, wordt er een beetje moe van. Als het nog lang gaat duren, weet ik niet meer wat ik moet doen hoor, vind het niet leuk meer, alleen weet ik ook wel dat het misschien nog ff kan gaan duren na mijn mk voordat mijn cyclus weer normaal is maar toch, die onzekerheid is ook niks.
Hoi ik heb ook een missed abortion gehad op 10 weken het vruchtje was veel te klein voor de zwangerschapsduur.Ik had 3 echo's gehad en bij de 2e echo klopte het hartje wel maar was de vrucht maar 3,5 mm 29 september mocht ik terugkomen voor een 3e echo en was het gestopt met groeien.Het is maar 5,1 mm geworden. Ik ben op 1 oktober gecurreteerd en op 5 oktober heb ik alweer geklust want ik had geen bloedverlies meer na het klussen had ik wel een klein beetje bloedverlies dat ook weer gelijk weg was. Wil er weer zo snel mogelijk voor gaan. Dus laten we hopen dat we met zijn allen weer gauw zwanger mogen worden en dat het dan een goede en voorspoedige zwangerschap mag zijn.
@Joyce ik wordt er ook gek van.. ik heb er al geen zin meer in Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik nu dan ga temp. en ovu-testen gebruiken maar vanaf het nieuwe jaar doe ik daar niet meer aan, dan moeten we maar geluk hebben met klussen.
Hallo meiden, Ik zou me graag bij jullie aansluiten. Ik heb zelf op 3 juni een curratage gehad. Hierna zijn mijn vriend en ik wel weer voor een kindje gegaan. Maar afgelopen maand gaf hij aan even een pauze te willen nemen. Hij veranderde van baan, zat niet lekker in zijn vel en daardoor liep het ook wat minder tussen hem en mij. We zijn samen nu gelukkig uit de dip gekomen en alleen blijft bestaan dat hij net van baan veranderd is en dit nog niet zo lekker loopt. Ik vond dit heel erg, maar ook heel volwassen van hem. Nu krijg ik een beetje het gevoel dat hij toch wel weer voor een kindje samen wil gaan, maar ik durf het hier nog niet zo goed om over te beginnen, bang dat het toch weer een teleurstelling is en daarnaast heb ik beloofd om er niet over te beginnen en dat hij het zou aangeven als hij er weer klaar voor is. Maar ja ik wacht het nog even af, maar het lijkt me fijn hier mee te kunnen kletsen. Groetjes, Andrea
Hoi Andrea, wel verstandig van hem om dan toch even een stop in te lassen.. Het gaat nu nog niet geweldig met zijn baan? Dan is het wel te begrijpen ( van zijn kant) dat hij nog even wacht om er weer voor te gaan.. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat je snel een wonder mag verwachten.
Het is ook niet dat ik het niet begrijp of niet verstandig vind van zijn kant, maar mijn gevoel dat ik graag samen met hem kinderen wil is heel erg sterk. Gisteravond ben ik op kraamvisite geweest en heb ik zo'n klein hummeltje vast gehad en toen kwam dat gevoel weer extra naar boven. Dus ik vind het ook heel volwassen van hem dat hij dit toen heeft aangegeven. Hij werkt nu sinds twee weken bij zijn nieuwe baan en het is niet zijn ding wat vooral nog steeds erg vervelend voor hem is, maar wij samen zijn stabiel, ik heb een jaarcontract met goed uitzicht op een vast contract en we zijn bezig met het kopen van een eengezinswoning dus voor de rest hebben we ons leven goed op de rails. Maar door iets wat hij laatst zei heb ik het idee dat hij er misschien toch wel weer voor gaan, maar ik wil er geen druk op leggen dus wacht ik nu nog steeds af. Ik verlang er alleen heel erg naar.